Het wilde vandaag even niet zo. Eerste parcours kreeg ik een fout op 1, daarna ietsje dicht onder 2 en toen sloeg hij af(ik vond dat ik hem te dicht reed en beloonde hem en reed opnieuw aan, marco vond dat ik hem meteen een keer aan had moeten schoppen omdat hij me best wel even iets had mogen helpen). Tweede keer sloeg hij weer heel flauw af terwijl ik toen gewoon heel mooi erbij kwam, mooi druk had en er zelf mooi achter bleef zitten. Toen wel even boos geworden en nog een andere hindernis aangereden, maar dat deed hij ook niet meer

Op het voorterrein meteen doorgereden naar de oxer, die sprong hij wel weer braaf.
Voor het tweede parcours heeft marco me nog even geholpen met losspringen, maar toen sprong hij weer super en konden we dus weinig doen.
In de ring sloeg hij meteen naar 1 toe al heel lelijk af. Toen ben ik even boos geworden en daarna liep hij braaf naar het einde toe

Hij had het gat even gezien denk ik na vorige week in Barchem en het eerste rondje vandaag. Maar nu weten we denk ik wel weer wat we aan elkaar hebben

Ik zou eigenlijk alleen de merrie meenemen naar les deze week, maar ik denk zomaar dat Ot ook nog wel een rondje mag lopen...