[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 00:07

Super SM!! Overrigens is hey geen oppervlakkig heir van zijn Kant hoor. Maar Dan is hij wezen stappen, wordt wakker met een kater, ziet mijn smsje en stuur vlug wat terug en denkt er nooit weer aan want hij is immers zo zielughh. Het zegt ook wel genoeg als je beste vriend al tegen je zegt jij bent een narcist.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 00:10

Zal eerlijk zijn Shanouk, heb er bewust niet aan willen denken vandaag. Dacht er pas aan om 11uur vanavond.
Maar de realisatie dat hij dood is begint pas sinds vrijdag te komen. Had toen Rim gesproken over hoe het met me ging en daarna kwam voor het eerst tranen en een beetje het besef. Heb dit weekend meer gehuild dan d afgelopen 2 maanden.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 00:20

Dat zegt genoeg ja... En daar maak je geen vrienden mee. En ik denk persoonlijk eerder aan iemand waarvan zijn/haar vader is overleden dan dat iemand zijn dochter niet bij zich heeft. Die leeft immers nog.
En ik kan niet met mensen leven die zelf alleen voor het stappen leven, ben zelf ook niet zo. Ben vrij serieus, soms iets te serieus en dat wordt me ook gemeld :+

Bij mij is het probleem, ik krijg graag het gevoel dat iemand om me geeft, mijn vriend kan zijn gevoelens heel moeilijk uitten, waardoor ik soms het idee heb dat ik weinig/niet besta voor hem. Wat wel zo is, maar een keer een arm om me heen leggen gebeurd niet, wel een uitdagende tik op mijn been. Alles doet snel zeer bij mij, dus dat schiet dan natuurlijk niet op.
En hij is een verschrikkelijk moeders kindje, en maakt niet uit wat hij doet, het ligt altijd aan mij! :Y)
Dus ben goed aan het nadenken of dit is wat ik wil, wat ik anders zou willen zien en of het bij een ander beter zou zijn (wat ik denk beter/meer te krijgen). En in ieder geval, dat ik veel tijd aan mijn paarden mag besteden :o

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 00:29

Het belangrijkste in een relatie is dat je niet wordt tegengehouden in ontwikkeling. Ook op het gebied van paarden. Dat paard hoortbij jou en is onderdeel van jouw identiteit. Als hij dat niet accepteert, accepteert hij jou niet zoals jij bent.
En niet het kunnen praten over gevoelens is bij flippo die ik hier boven beschreef de oorzaak van al zijn problemen. :Y) Door het niet kunnen uiten bottel je alles op van binnen en maak je jezelf stuk.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 00:39

Nou ik merk dat ik sinds ik op het HBO zit 'volwassener' word. Er zijn sindsdien meer communicatieproblemen omdat hij me gewoon niet begrijpt.. Zijn taal is nog erger dan die van mij (moeilijk voor te stellen voor sommigen hier :P).
Alleen staat die vakantie gepland voor in de zomer, en hou ook nog van hem, alleen twijfel ik. Dus slaap er nog wat nachtjes over en kom er dan vanzelf achter.

En klopt wat betreft die paarden.. Hoort bij mij en gaan niet weg, zolang het echt niet hoeft. Wil graag op hoger niveau komen te rijden en als je partner dan echt tegen is, komt het niet goed. En dan alsnog dat maar zien te halen. Maar dromen hebben is niet al te verkeerd :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:32

Lau, :(:) Fijn dat je het nu zelf inziet! Zoals al wordt gezegd: zo'n lapzwans verdient jou niet!
Marijke, Die is nog leuker! Vorig jaar was er een linkje naar een YT filmpje van een meisje van max. 6 die met S&T de wissels om de pas eruit gooide alsof het niets is :D
Moeilijk sm, ik had het al geweten denk ik :o hoelang heb je al wat met hem?

Zometeen een vergadering... Moet hem alleen nog helemaal voorbereiden O:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:53

_lautje_ schreef:
Het belangrijkste in een relatie is dat je niet wordt tegengehouden in ontwikkeling. Ook op het gebied van paarden. Dat paard hoortbij jou en is onderdeel van jouw identiteit. Als hij dat niet accepteert, accepteert hij jou niet zoals jij bent.
En niet het kunnen praten over gevoelens is bij flippo die ik hier boven beschreef de oorzaak van al zijn problemen. :Y) Door het niet kunnen uiten bottel je alles op van binnen en maak je jezelf stuk.

Amen Lau. Niet een hand vol, maar een land vol hoor.
En vaderdag is k.ut, maar ik heb er niet een speciaal gevoel bij ofzo.
SM, er gaat zoveel tijd in de paarden zitten dat je simpelweg wel steun moet hebben. Mijn vriend gaat ook nooit mee, maar hij begrijpt het wel en laat me lekker gaan!

Nou, voetbal hoeven we het in ieder geval niet meer over te hebben.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 08:54

Mo succes met voorbereiden
Evie filmpje ziet er erg netjes uit
Lau het geeft toch wel rust nu je achter rim de deur kan sluiten met dat je beter verdiend
Beli fijn dat de cross goed ging en nog steeds erg jammer dat je red moet verkopen
Fe netjes van jou en je nichtje
Mistert jammer dat je teveel liep te mutsen maar meer trainen is altijd leuk
Sm lastig zo een relatie en alvast veel plezier bij Rob

Ik ga zo even Ferrose wat laten bewegen en dan komt de osteopaat voor controle. Ik vrees alleen dat het geen weer voor op het land wordt wat een regen hier

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:03

Man man wat een waaaaaaater komt er hier naar beneden....

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:03

Goodmurning!

Ik mag zo aan een enorme bijleesactie beginnen zie ik. Gelukkig is het nog erg rustig op de zaak vanwege het onweer en ga ik daar dus zo meteen aan beginnen.

Gister lekker gesprongen met Obi en Pas. Obi wordt echt zoveel beter! Ik heb heerlijk controle rondje gehad. Dat werd ook nog eens beloond met 70,5 stijpunten :D
Pasjha mocht voor het eerst mee en ik merk dat ik door Obi een "luie ruiter" ben geworden. Ik deed helemaal niets meer op zijn rug. Hij was braaf (kwam bokkend de ring in van de joligheid) maar ik reed er te weinig aan. 2 balken omdat ik hem er te dicht op zette vanwege het te lage tempo, (daardoor ook maar 63 op stijl) maar voor een eerste keer zonder spring voorbereiding ben ik zeer tevreden! Heb van beide een filmpje op mijn facebook staan!

Straks lekker bij Rob spelen! Ook zin in!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:05

Ik heb net Jer zijn regendek maar even opgedaan, maar betwijfel of hij gras te zien krijgt. Water stond op het land.

En hier ook flink onweer nu!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:06

Je hebt gisteren gesprongen op cc en gaat vandaag weer crossen? Of neem je Davinci mee?

Ik voel me best wel schuldig als ik jullie zo hoor over overleden ouders. Ik heb ze allebei nog, maar heb alles behalve een 'normale' relatie met ze :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:11

Elk huisje zijn kruisje Mootje. Als ik hoor hoe jouw moeder met je omgaat, vind ik het niet verwonderlijk.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:11

Morgen!

Wat een weer zeg!!!! Wat hebben wij gister geluk gehad met het weer!
Als ik aan gister denk wordt ik weer helemaal blij!

@ Lau wat een botte hork is het toch!!! Klinkt rot maar denk dat je blij moet zijn dat je ervan af bent
@ SM hij heeft je genomen met paarden dus moet hij niet klagen!

Loek is jarig vandaag! Maar hij wil er niks aan doen! Heeft zn kadootje al 2 maanden geleden gekregen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:13

Wou net zeggen Mo, jou moeder is erg genoeg :Y)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:19

Lau,SM, jullie hebben met diepe overpeinzingen de avond afgesloten :(:) .
Kris heeft lekker, maar lui gesprongen.

Wat een regen hè -O- . Ik had onderweg twee keer een bliksemflits voor me waardoor ik zowat verblind werd :wow: .
Vandaag weer aan het werk. Nog 5 daagjes en dan hebben we een week vrij *\o/* .

Buitenrit was gister trouwens lekker. Giga had de turbo er weer op <3 . We een hoop steekmonsters, dat is wel jammer.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:19

Mootje: ik weet niet wat erger is, en ik wil het ook niet weten. Maar een van je ouders missen die er "gewoon nog is" of een van je ouders missen die overleden is, pffffff geen idee wanneer je ze wel kunt missen.... Wij zijn van die gelukkigen waarbij we "taaie rakkers" hebben als ouders (86 en 89) en ik heb ze dus nooit hoeven missen. Sterkte voor allemaal die hun ouders wel missen.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:22

Mo, dat is denk ik overal verschillend. Ik kan mijn moeder soms ook wel achter het behang plakken (en dan zag ik het heel erg netjes), maar ben wel heel blij dat ik allebei mijn ouders nog heb.
Obi is in zo'n conditie dat ze dat makkelijk red. Bij indoor SGW Deurne, was het ook de ene dag springen en dressuur en de dag erop de cross. Die krijgt het de rest van de week gewoon wat rustiger. Kan makkelijk ;)

Henny, gefeliciteerd met Loek en nog super van je wp gister!

Leli, lekker vooruitzicht! Ga je nog iets doen, of blijf je thuis?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:24

Wat een k ut weer!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:28

Staan weer gave foto's van eventingphoto's op :D Jammer dat ik mijn beugel kwijt was in het water!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:32

In zoetermeer schijnt inmiddels een voorzichtig zonnetje 8-)

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:38

lau en sm sterkte met jullie (ex) mannen.
hh gefeliciteerd met je vent.
rot weer!!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:38

Morguh!

Lau, wat is het toch allemaal oneerlijk :(:)
Kris, ik ga je filmpjes nog even opzoeken op fb, ben benieuwd!
Leli, lekker een weekje vrij in het vooruitzicht zeg!
Henny, wat een enthousiast verslag :D

Ik heb spierpijn van Bari :+ En ik zag vanochtend een werkbus bij ons huis staan dus het gaat beginnen :D :D

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:39

Thanx Kris!! Jij ook met de jouwe! Netjes hoor 70,5!!

Hier in Den Haag ook Mo! Raar land!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 09:41

_Noor schreef:
Staan weer gave foto's van eventingphoto's op :D Jammer dat ik mijn beugel kwijt was in het water!

Ik vind die ene waterfoto waar je net je beugel terug hebt wel heel gaaf. Vind ik ook leuk om naast die andere te hangen.