Haha hier ook! Het is nu wel droog maar wel ontzettend donker! Vraag me af hoe lang het droog blijft...
Als het van half 3 tot half 4 maar droog is.
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-11 12:42
jullie krijgen het daar qua weer wel voor de kiezen in het oosten zeg! Ik heb net geluncht met m'n vriend en we gaan straks samen even op tuk
texelse
Geplaatst: 23-08-11 12:43
AntheaV schreef:
Texelse: Oei, had je bijna zelf de rolstoel nog nodig gehad
Ik heb er nog een op zolder staan...... Daar heb ik ongeveer 2 jaar in rond gestuurd na een klap van een paard op 2-12-2002. Ben blij dat ik me "er uit gevochten" heb. Maar ik loop nog steeds niet goed jammer genoeg. Inmiddels wel zo dat ik 8 jaar geleden getekend zou hebben voor de situatie zoals die nu is. Maar het lijkt me toch ook heel fijn om een keer een hele dag, dus gewon 24 uur achter elkaar, geen pijn in dat been te hebben. Nou ja, er moet iets te wensen overblijven.
texelse
Geplaatst: 23-08-11 12:44
MargreetW schreef:
jullie krijgen het daar qua weer wel voor de kiezen in het oosten zeg! Ik heb net geluncht met m'n vriend en we gaan straks samen even op tuk
Ik ga er vanuit dat die een "sasje" is? van een jaar of 2?? of is het sem??
De mannetjes Sas worden volgende week alweer 3! en die mogen van de week ook nog komen "nana mag ikke asteblieft bij jou komen", tuurlijk mag dat. Sem is er 2 dagen, zo lief zo leuk alleen jammer van het weer, kunnen we weer niet fietsen of zo.
Geniet ervan en binnen is hij ook vast nog wel te vermaken!
AntheaV
Geplaatst: 23-08-11 12:55
@ texelse: Dat klinkt niet zo fijn Wordt dat na zo'n lange tijd nog beter?
texelse
Geplaatst: 23-08-11 12:59
Denk het niet AntheaV. Ene dag gaat gewoonbeter dan de andere, enje wordt handig met dingen omzeilen die extra last geven. Lopen gaat vaak slecht , fietsen en skiën gaat super !! Jammer genoeg moet je voor dat skiën weer een eind weg .
viefdepief
Geplaatst: 23-08-11 13:01
Hier is het ook losgebarsten Best eng!
Werd ik net dus gebeld of ik volgende maand met een zooitje jonge dressuurpaarden mee naar China wilde om ze daar verder op te leiden en die mensen te helpen met het vinden van geschikte paarden... Lekkere timing
Margreet, Klinkt gezellig met Sem. Waren je voorraadkasten en koelkast helemaal geplunderd zondag? Hier nu ook droog, maar de BBQ was wel afgelast Texelse, Vanaf mijn huis zit je met een beetje blazen in 3 uur bij de skilift
AntheaV
Geplaatst: 23-08-11 13:02
Hier in Groningen werd de afgelopen 2 winters wel geskied Bij Kardinge zit een bult en daar hebben ze skilessen gegeven Het is idd zo dat je wel handig wordt met pijn. Maar vervelend blijft het natuurlijk wel
Zoals het nu lijkt op buienradar gaat er een bui precies langs mij heen...
Ik hoorde vorige week trouwens dat ze in Nederland ook een berg willen maken/bouwen. De ned.ski-vereniging, de klimsporthuppeldepup en nog iets of iemand hebben de handen in een geslagen om dat voor elkaar te krijgen.
Dat van die nederlandse berg heb ik ook gehoord, lijkt mij ideaal!! Kan je gewoon een dagje gaan skieen
En Vief ga je naar china?
_Noor
Geplaatst: 23-08-11 13:11
billy1 schreef:
Dat van die nederlandse berg heb ik ook gehoord, lijkt mij ideaal!! Kan je gewoon een dagje gaan skieen
Als ze nou ook wat leuke ruiterpaden aanleggen... heuveltraining!
Ai, Vief en je hebt je zeker net ingeschreven voor je master?
viefdepief
Geplaatst: 23-08-11 13:13
Noor: Jup! Ik ga dus ook niet. Vind het wel echt heel jammer dat ze nu 2 weken nadat ze me belde en zei dat er op korte termijn niks was nu opeens wel wat heeft Heb nu alles al in gang gezet om over 1,5 week met mijn master te beginnen en ga dat dus ook maar gewoon doen. Ga haar nog wel wat data doormailen wanneer ik geen vakken heb (dat afstuderen kan wel even wachten mocht er nog zo'n aanbod langs komen )
EvelienH
Geplaatst: 23-08-11 13:13
Ieuw skieen. Veel te koud voor mij! En vind er geen zak aan.
Noor, dat lijkt mij een goed plan! Misschien gaan ze dat hier in de buurt echt doen, eerst zien en dan geloven.
Eef_Bam
Geplaatst: 23-08-11 13:14
Goedemiddag. Texelse: Wat een actie Margreet: Welterusten. Vief: Wat een aanbod,zeg, balen dat het qua timing niet uitkomt, hopelijk komt er nog wat anders leuks langs. Mootje: Dat zou ik weleens willen zien, skiën van de UB .
Nou heb niet het mooiste weer gekregen voor mijn verjaardag, het was de hele ochtend al aan het storten en donderen, dus ik heb me nog maar 3 keer omgedraaid, heerlijk met dit weer in je warme bedje. Hier is het nu droog, dus ik ga maar even snel Bam doen.
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 23-08-11 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt