Goeiemorgen! @Rowo: Balen dat Zetje toch niet helemaal fit blijkt, maar gelukkig dat de koorts al wel weer gezakt is! @WL: Fijn dat Wolin toch aardig braaf was met stappen. Ik heb trouwens de dalmar beschermers en een set van NEW. Beide vind ik erg fijn! @Andrea: Kan het me heel goed voorstellen dat het moeilijk was om je startkaart af te melden @Tezz: Balen dat je 2 tentamens niet gehaald hebt, gelukkig kun je ze nog herkansen! @PB: Grappig om te zien, maar lijkt me inderdaad pijnlijk!
Ik zou gister eigenlijk dressuurles hebben, maar instructrice was ziek. Dus toen maar zelf aangeklungeld, meneer was gelukkig aardig braaf. Daarna Nika nog even aan de longeerlijn gedaan en die liep ook wel lekker te sjouwen. Daar ga ik vanavond weer even op zitten.
@ dienke: ja ik doe mee, in de B (er vanuitgaande dat Zetje beter is). Ben nummer 50 in de eerste groep, maar ben er de tweede groep ook nog. Wanneer moet jij?
moguh! My God, zo'n val verzin je niet! Zo zie je maar, leedvermaak werkt niog steeds.
heb mijn peert geschoren... Werd pas tegen me gezegd dat het levensverhaal van Shof net een Pennyverhaal is, dus nu heeft hij ook een Pennyscheerpatroon! LOL
Hahaha, das helemaal ideaal idd. Ik ben pas 50e eerste groep, dus verken wel langs de kant. Hoef dus ook niet zo mega vroeg... Mocht ik er nog zijn, dan zal ik je helpen
Jenga: staat hem wel leuk hoor! TG: ik mocht er van de dokter juist niets opsmeren, want hoe meer je er met je vingers aanzat, hoe groter de kans op infectie. Omdat er wat blaasjes kapot zijn. Maar voor de rest word het wel wat beter. Word al iets minder gevoelig en de brand is er ook wel uit. Dus heb goede hoop dat ik zaterdag en zondag wel op wedstrijd kan
Ik had van die speciale gaasjes, anders zat elke keer het verband vastgeplakt. Bij mij zie je er trouwens bijna niks meer van, tis heel iets donkerder maar valt niet op.
Ik had vorig jaar 2de graads brandwonden in mijn gezicht (biefstukje bakken) en kreeg toen zilversulfadiazide zalf. Gaatook litteken vorming tegen en haalt de brand eruit. Werkte super, heb er niks aan overgehouden. Bij mij konden ze nl niet verbinden omdt het bij mn ogen en voorhoofd zat.
Ik denk dat brandwonden de meest pijnlijke wonden zijn. Mijn schoonvader is als brandweerman in een gasexplosie in een woonhuis verbrand geraakt aan gelaad en handen... Hij heeft daarvoor 3 weken in een brandwondencentrum in Groningen gelegen. Dat is nu 4 jaar geleden, nogsteeds heeft hij er last van... Zenuwen raken soms in de knel in de verbrande huid.