Hilde: Leuk dat je met Cinderella naar de keuring gaat. Je gaat vast wel foto’s voor ons maken toch?
Loes: Hoe ging je sollicitatie?
Kim: Al weer opgewarmd? Ik zat vanochtend om 8.00 uur ook met een sjaal en een warme jas op de fiets
Caatje: Leuk dat je op Bussloo gaat trainen! Denk dat het inderdaad wel eens erg nat zou kunnen zijn daar.
M_J: Spannend zeg. Weet je zus het zelf ook nog niet?
Snoekiej :(:)
Ik ben net terug uit Bathmen. Samen met een stalgenootje lekker wezen crossen. Plassen genoeg voor Lipso. Eerst stond ie natuurlijk weer zijn show op te voeren. Dan gaat hij gewoon voor de plas staan en dan zit er geen beweging meer in. Dan opeens is het ook goed en gaat hij er wel in. Later ook nog lekker er doorheen gegaloppeerd en dat vond ie eigenlijk nog best leuk (ook al deed hij natuurlijk alsof ie het vreselijk vond )
Nog wat kleine hindernisjes gesprongen en een smalletje wat hij zonder aarzelen erg fijn deed. Daarna opzoek gegaan naar HET zandpad die we met behulp van Renske gevonden hadden. Echt een heerlijk zandpad van wel 2 kilometer. Paardjes echt even helemaal laten gaan. En toen weer naar de manege gestapt en de waterbak nog even meegenomen. Weer hetzelfde grapje. Eerst staan om er na een minuut doodleuk wel in te durven. Nouja we zien het wel vrijdag. Ga me er niet druk over maken Hoop maar dat het nu echt een paar daagjes wat droger wordt!
Snoekeij: schrikken zeg, al ken je die jongen niet eens, dan nog grijpt het je aan. Vief: Hopelijk gaat Lipso vrijdag zo het water in. LJ: Hopelijk is je gesprek goed gegaan.
Ik heb net al even wat cijfers terug gekregen en ben nu al zeker door naar het 2e jaar , ben dus wel blij. Moeten zelfs nog cijfers bij komen, dus er is nog een kleine kans dat ik mijn Propedeuse in 1 jaar haal.
Hier is het weer echt te erg, dikke wind en heel veel regen. De paardjes vonden het maar niks buiten en kwamen snel weer hun stalletjes in.
Klinkt gaaf Vief! En wie weet gaat Lipso er vrijdag wel in 1x in, je weet het nooit en je ziet het vanzelf wel! Veel plzier op het gala vnvd!!!
Tandarts is net gweest en het viel mee. Ik hoopte dat ie wat bij calypso kon vinden, maar hij vond niet iets opvallends, alleen een klein haakje. Hopelijk was dat het en doet ie weer normaal.
Leuke jurk Vief! Ik kende die jongen niet persoonlijk, eigenlijk mocht ik hem niet zo, hij schold me wel eens uit. Maar toch is het heel vreemd ,en de hele school is in rep en roer. De 5e moet volgend jaar alle toetsen maken, ze hebbe n nu soort van "vakantie", dat lijkt me echt vreemd. Ik had alleen vandaag geen toets, morgen wel gewoon
Nu we het ook over jurken hebben.... Ik heb ook maar een jurk gekocht voor de trouwerij van mijn schoonzusje. Ik zag m eerst hangen en moest er heel hard om lachen. Toen ben ik m gaan passen, en toen stond ie eigenlijk best leuk! Is best een drukke jurk met bolletjes, kringeltjes en stippen Nu nog schoenen bij zoeken....