Scum schreef:Dat lijkt mij van wel Vieva.
Hoe ging je westrijd Vieva?
Ja en nee..
We kwamen daar aan 'smorgens, dus ik ging parcours lopen , tegen die tijd ging ik opzadelen en zag ik luuk met zijn hoofd uit de trailer staan bij de laad klep, op zijn gemakje naar buiten kijken 
Verders was er niks aan de hand, stond heel rustig! 
Toen op gezadeld en los gesprongen, ja hielp mij want die was erbij..
Hij had er niks afgegooit of geweigerd en liep echt fijn 
Toen het parcours in en de 1e 2 hindernissen gingen goed.. toen de 3e een balk terwijl we gewoon goed uit kwamen en ik gewoon goed reed, hij tilde zijn voeten gewoon niet op 
Toen de 4e goed, 5a goed, 5 B balk, maar kwam door mij, toen 6 goed en 7 rede ik super aan, en tilde hij zijn voeten weer niet op
dus weer balk, En de rest goed 
Dus 3 balkjes, en had 41 stijl omdat hij sterk was en ik ook zat te trekken omdat hij niet helemaal terug kwam bij sommige.
Toen op de trailer gezet en me ouders gingen naar de kantine en ik zei dat ik er zo aan kwam..
Maar toen wou hij heletijd gaan liggen en omdraaien, dus ben ik er anderhalf uur bij gebleven, want ik was bang dat hij de boel afbrak
!
Dus daarna kwamen me ouders en ik zei dat, dus me moeder me instructrice gehaald ( vriendin van jan ) en die zetten hem goed strak vast zodat hij dat niet meer kon doen.
Toen ging me vader rijden en brak hij bekant heel de trailer af, trappen bokken, springe, proberen te liggen.
!
Toen waren we voor aan terwijl hij het onderweg gewoon weer deed heletijd.
Dus we deden het hek open en ik zat in de auto met me vader, en ineens ging de auto heel erg heen en weer, dus ik keek achterom en zag door het raampje van de trailer dat luuk zijn hoofd helemaal naar beneden was en alleen zijn kont zag ik nog half rechtop staan. 
Dus ik deed het deurtje open, en schrok me dood, dus ik was in paniek, en riep hij ligt hij ligt hij zit dubbel.
Zijn hals en benen zaten onder de voorste stang van de trailer, en 1 been zat helemaal dubbel en zijn hoofd lag tegen de grond 
Dus mensen kwamen er aan, want ik was helemaal in paniek en huilde heel erg, want dacht direct breekt hij zijn been of iets. dus me ouders en mensen hielpen hem losmaken en eruit halen, hij liep niet mank toen hij uit de trailer was.
Dus 1 geluk, toen mocht hij met jan mee terug op de vrachtwagen, en hij stond een half uur alleen met geen mens erbij op de vrachtwagen ( wel met 2 andere paarden ) en hij stond op zijn dooie gemakje.
Toen we thuis aan kwamen, toen alles afgedaan en zijn benen afgespoten. en op stal gezet..
Vanmorgen belde de eigenaar dat ze gistere was weesten kijken bij hem, en zijn voorbeen dik en warm was, en bij hun pony was dat ook en die bleek toen een peesblessure te hebben.
Dus nou komt er direct iemand, om te kijken of het dat eventueel is..
Ik hoop het zo van niet, maar het kan van wel 
Ik heb echt vanmorgen veel gehuild, heb nu hoofdpijn en ben misselijk 
En zeggen ze hij kan ze been niet zo makkelijk breken, maar wel misschien een peesblessure