Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simmie schreef:Mirella, ook ik ben het grotendeels met je eens. Maar, net als scum heb ik nergens roddel en achterklap gelezen. Gel*ld wordt er toch wel en zeker in de paardenwereld.
Ook ik heb niet gestemd om dezelfde reden als Scum hierboven aangeeft.
Ik denk ook niet dat degene die Huub zo promoot, kwaad in de zin heeft. Zij wil gewoon graag dat haar vriend wint. Meer niet.
Maar, ik ben bij met je reactie, want dan kennen we ook de andere kant van het verhaal.
Tenslotte: jij hebt in je onderschrift staan "stem op Iris en win een hoofdstel". Doe jij nu in feite niet een beetje hetzelfde als de persoon die Huub promoot?!
Scum schreef:Volgens mij doet iedereen dat wel die in aanmerking komt
Ik heb eigenlijk ook nergens iets negatiefs over Iris gelezen?
miss_jumpy schreef:Nou, opgehelderd, dat klinkt mij toch een beetje overdreven, want ik vind LOve d'r actie niet over de schreef gaan en ze heeft vaak genoeg gezegd dat Iris het ook verdient, dus ik blijf de reactie wat overdreven vinden.
Wat mij betreft hebben we twee goede eventers en verdienen ze het allebei!!
rosanrosan schreef:Simmie schreef:Mirella, ook ik ben het grotendeels met je eens. Maar, net als scum heb ik nergens roddel en achterklap gelezen. Gel*ld wordt er toch wel en zeker in de paardenwereld.
Ook ik heb niet gestemd om dezelfde reden als Scum hierboven aangeeft.
Ik denk ook niet dat degene die Huub zo promoot, kwaad in de zin heeft. Zij wil gewoon graag dat haar vriend wint. Meer niet.
Maar, ik ben bij met je reactie, want dan kennen we ook de andere kant van het verhaal.
Tenslotte: jij hebt in je onderschrift staan "stem op Iris en win een hoofdstel". Doe jij nu in feite niet een beetje hetzelfde als de persoon die Huub promoot?!
Sorry, dat heb ik gedaan.. We vonden dat iris nu ook wel wat publiciteit kon gebruiken.