Hallo!! Mijn wedstrijd verslag! Was bij dezelfde wedstrijd als Ladyzwien. Ze was lekker gemeen aan het weigeren! Bij het inspringen niet op het steiltje maar wel op de oxer direct al. Toen had ik eerst de achterste balk eraf laten halen en toen sprong ze wel weer en toen als oxer ook wel weer. Maar ja toen moest ik het parcours al in. Iets te vroeg eigenlijk. Maar ja hindernis 1 ging heel mooi en hindernis 2 stond op een hele korte wending maar dan wel een dikke oxer dus kwam niet goed te langzaam. Dus toen stopte ze weer. Maar ja ik dacht ik mag hindernis 1 nog even springen maar mocht niet. Toen weer terug naar de inspringring en toen weigerde ze zelfs op het steiltje. Toen ze dat weer goed deed heb ik haar afgezadeld en gewacht op het 2e parcours.
Met het inspringen voelde ze fijner aan en sprong ze op het steiltje al fijner. Maar toen zou ik naar de oxer gaan en die wou ik even laag hebben zodat ze niet weer ging weigeren want dan heb je allebei dirct spanning. Maar toen deed ze die lage goed en toen wilde ik hoger maar toen moest ik er al in! Dus ik dacht nou dat kunnen we wel weer vergeten. Maar hindernis 2 stond nu veel beter en sprong ook lekker. Dus kwam heel raar over 4 maar ze sprong gewoon wel. Voor hindernis 6 heb ik haar weggetrokken. Toch de spanning en angst dat ze weer zou gaan weigeren. Dus er weer opnieuw op af en toen sprong ze ook goed. Dus 2e parcours ging best goed! Maar ik heb over 2 weken weer springwedstrijd en dan 2 parcoursen voor punten dus met de punten moet het wel goed komen hoor!!
Ow ik heb me gisteravond geen pijn gedaan. Maar nu wel Dat komt gewoon door dat je spieren een klap hebben gekregen en dat voelt hetzelfde als spierpijn gewoon! Dus ben een beetje stijf maar dat gaat wel weer over!