[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 21:51

Ik bedenk me trouwens net dat dat mijn laatste officiële wedstrijd was met mijn poownie...

Maar goed, ik vond het wel leuk om juist deze foto te plaatsen omdat de Molenruiters er zo prominent op staan.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 22:10

Jah ze zijn goed herkenbaar
Leuk zo'n oude foto
Ach de bodywarmers waren wel toe aan vernieuwing en de bloesjes helemaal, zullen trouwens nog wel onze knalgele sjabrakjes houden en de jasjes krijgen een geel koordje langs de kraagjes en we krijgen een geel boordje..
Herkenbaar genoeg lijkt me zo

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 22:27

lijkt mij ook wel herkenbaar vief!
bij de wedstrijd van onze club is dit jaar trouwens wel gewoon parade gereden ! (komt ook wel doordat onze club het sowieso erg leuk vindt om parade te rijden) en Bibi van Berkel is nu al 2 jaar bij ons paradecommandante
en bij nog wel enkele andere concoursen hier in de buurt wordt parade gereden, blijf het toch altijd erg leuk vinden!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 22:32

mijn coupon voor Wanroij gaat trouwens morgen de deur uit!
heb mn moeder toch zover gekregen dat ik mag starten!
waarschijnlijk ben ik iig zondag met Rob mee, want dan kan mn mams niet rijden

Scum

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 23:02

We zijn net terug uit Geldrop. Bitwise had daar zijn M1 debuut met Online. Er zaten minstens 60 bostijgers in de eerste bak en Bitwise had zijn handen dus ook vol aan Online.
Eerste proef was 150 punten. Ik vond het wel goed gejureerd, hij wilde overal aan de kant springen.

Tweede proef in de andere bak, daar zaten maar 50 bostijgers, en met name in 1 hoek daar waren ze samengeschoold.
Maar de 2e proef ging dus wel iets beter.
Resultaat was 156 punten en een 4e prijs. Potje met paardensnoepjes gewonnen. Hij was nog net de laatste met een winstpunt, maar ik vond deze proef ook goed gejureerd.

Eerste winstpunt in het M1 is dus binnen!!! *o/*

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 23:37

Gefelciteerd Scum! (en bitwise )
Super van online hoor!

Ik heb vandaag gewerkt, Otje klaargezet voor morgen. Zo even spullen pakken en dan ga ik voeren en naar bed. Moet al vroeg weg. Eerst even helpen bij het ZZ, daarvoor Otje maar klaarzetten denk ik, dan heb ik even meer tijd om los te rijden. (ben startnummer 13 met de ZZ-ers en Z-ers mee)

Ben trouwens wel blij dat ik Cheeka niet ingeschreven heb. 64 ruiters in het eerste L, en dan ook nog een flink aantal die tweede parcours starten. Dan had ik wel heel lang moeten wachten voor een rondje B(met ook weer bijna 60 starts )

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 00:18

gefeliciteerd scum & bitwise!
super van Online voor de 1e M1wedstrijd!
woowh, zoveel starts gomir?!
ik hoef morgen gelukkig niet zo vroeg weg,
hoef pas ergens 's middags te rijden

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 00:27

gefeliciteerd scum en bitwise

vief: ik vind het wel wat hebben hoor, zo'n club tenue bij ons in groningen rijd iedereen hetzelfde.....

Yentil was vandaag weer eens heel stout en heel zielig. Ik liep met haar langs de bak en daar ligt een bult zand van de buren en ik liet yentil daar even rollen (wou even aardig voor haar zijn) nou zij gaat dus rollen, staat weer op en terwijl ze nog zit neemt ze een sprong alias bok en dat touwtje gleed dus uit mn handen en yentil rent bokkend het bos in haha. Gelukkig stopte ze vrij snel en kon ik haar ook direct weer vangen. Ik ging daarna die magneet therapie bij haar om doen en ze stond de hele tijd heen en weer te lopen en te schrapen enzow. Mijn moeder zei al: volgens mij heeft ze dr geen zin meer in. Toen ging ze heel uitgestrekt staan dus ik zei misschien moet ze plassen. dus ik zet haar in stal en ze liep dehele tijd rondjes dus had k die magneet er maar afgehaald en toen ging ze rollen enzow. Toen heeft mn moeder maar de dierenarts gebeld en toen had arme Yentil koliek.... hij heeft haar een spuitje gegeven en nu voelt ze zich gelukkig al weer veel beter

gomir en BL: veel succes morgen op wedstrijd

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 10:10

@ Scum, wat super van Online, leuk dat je paardensnoepjes won

@ Anthea, jeetje wat schrikken zeg! Gelukkig dat ze zich nu weer beter voelt! Denk dat Sam eerst het hele bosje door gecrosst was voordat ik hem zou kunnen pakken
Heb net al een halfuurtje wiskunde doorgenomen..
Eerst maar even een boterhammetje eten en dan weer verder..
Om 12 uur hoeven we hier pas weg gelukkig.

Over veel starts gesproken, ik hoorde dat de selectiewedstrijd voor de paarden (B) tot iets van 24.00 geduurd had
Voor dat je dan weer thuis bent

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:42

Slapen jullie allemaal nog

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 12:32

Ik ga over een halfuurtje weg..

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 12:37

vief! Ik ben er ! haha. ik moet heel veel doen voor morgen, want moet nog best wel veel wiskunde maken. Heel veel suc6 vandaag!

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 12:43

ikk ben der oowk! Maar moet Biologie leren en Ro vandaag rijden..Ben benieuwd of het alweer wat beter gaat..
Succes vief! en de rest natuurlijk..

Hoop dat Yentil zich snel beter voelt!

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 13:05

Wat moeten jullie toch allemaal veel leren.. pfftt Ben echt blij dat ik daar een beetje vanaf ben. Moet ook veel doen voor school, maar niet zo zeer leren voor tentamens enzo.

Scum & Bitwise --> Super zo'n debuut! Gefeliciteerd met de 1e winstpnt!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 14:09

ik moet helaas een tentamenweek voorbereiden (ben nog nie begonne ) en 2 verslagen inleveren deze week......

de dierenarts was wel positief over haar beentje gelukkig
en ja ze voelt zich nu wel weer goed (t andere paard is weg en yentil staat de hele tijd te springen in haar stal...)

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 14:21

yes ik mag crossen:D:D:D
heb gister me eerste springwedstrijd gehad, was echt zeer zenuwachtig vooral omdat het de eerste keer was en ik heb net me vertrouwen weer terug in het springen. maar dankzij me super paard die me zowat bij elke hindernis heeft gered om gewoon te springen was ik foutloos 2de parcour was ik veel zelfverzekerder en ging ik echt rijden gin echt super maar tussen 5 en 6 was die zeer sterk en kreeg ik hem niet echt goed terug kwamen we te dicht onder 6 en ja een balk dat was echt jammer. maar ben zeer tevreden:D mag nu in ieder geval crossen:D:D

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 14:59

Anthea --> wat fijn dat het weer goed gaat met Yentil

Ladyzwien --> Echt super gedaan joh Knap van je!

Ik stop nu even met leren. Eerst ga ik nu de 3-jarige van mijn moeder rijden en dan even met mijn eigen een sprongetje maken. We hebben nieuw hindernismateriaal
Daarna ga ik met mijn moeder een buitenritje maken. Zij op MIJN Sgw-paard en ik op mijn springpaardje. heb er zin in! Even wat anders dan leren!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:06

heey heey iedereen
ik ben weer terug uit meppel

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:06

ladyzwien: wat goed ! gefeliciteerd

renske: veel plezier met rijden. Ik ga me nu lekker verdiepen in mijn saaie schoolboeken (yeej)

hoe ging het in meppel kim???

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:11

dank jullie wel

renske: veel plezier

misschien ga ik vandaag het bos ook nog wel ff in moet ik even kijken, het is wel lekker weer

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:22

met emiel gister,, 1e parcours een weigering en wat balken,, (hij was flauw ;/ ) en 2e parcours ook 3 balken grrmbl.. maar er werd niet heel goed gesprongen en we kwamen wel aan de finis dus ik mag niet heel erg zeuren
en vandaag met amaretto.. hij lette alleen maar op alles om hem heen niet op de hindernissen.. en je moes meteen uit so'n starthokje naar hindernis 1,, kon bijna geen volte rijde ofzo,, en je kon ook niet eerst ff een keer rond galloperen,, en toen was hij nog niet lekker opgang dus weig. njah nog een weig, op 5 en op 6.
en 2e parcours ging heel lekker,, hij liep veel meer door,, en ik kon kort wenden en alles... en bij hindernis 5 lette hij helemaal niet op.. hij zat naar een andere hindernis te kijken die er naast stond,, dus toen kwam hij niet uit en stopte.. en toen liep ie tegen de vleugel van die hindernis ernaa aan.. (hij duwde mij met mn zere knie er tegen aan,, grrrmbl.. )en toen viel de hindernis dus om.. toen kreeg ik 4 strafpunte,, (omda ik die hindernis omgooide ) njah verder foutloos alleen niet binnen de tijd,, dus in totaal 10 strafpunten,, maar ik was heel tevreden,,
dit was zn 2e binneparcours weer na 8 maanden dus

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 16:15

jammer kimdepim, maar meppel is ook niet het minste parcour wel goed van ammaretto omdat dit pas weer zn 2e concour is

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 16:46

Hallo!! Mijn wedstrijd verslag! Was bij dezelfde wedstrijd als Ladyzwien. Ze was lekker gemeen aan het weigeren! Bij het inspringen niet op het steiltje maar wel op de oxer direct al. Toen had ik eerst de achterste balk eraf laten halen en toen sprong ze wel weer en toen als oxer ook wel weer. Maar ja toen moest ik het parcours al in. Iets te vroeg eigenlijk. Maar ja hindernis 1 ging heel mooi en hindernis 2 stond op een hele korte wending maar dan wel een dikke oxer dus kwam niet goed te langzaam. Dus toen stopte ze weer. Maar ja ik dacht ik mag hindernis 1 nog even springen maar mocht niet. Toen weer terug naar de inspringring en toen weigerde ze zelfs op het steiltje. Toen ze dat weer goed deed heb ik haar afgezadeld en gewacht op het 2e parcours.

Met het inspringen voelde ze fijner aan en sprong ze op het steiltje al fijner. Maar toen zou ik naar de oxer gaan en die wou ik even laag hebben zodat ze niet weer ging weigeren want dan heb je allebei dirct spanning. Maar toen deed ze die lage goed en toen wilde ik hoger maar toen moest ik er al in! Dus ik dacht nou dat kunnen we wel weer vergeten. Maar hindernis 2 stond nu veel beter en sprong ook lekker. Dus kwam heel raar over 4 maar ze sprong gewoon wel. Voor hindernis 6 heb ik haar weggetrokken. Toch de spanning en angst dat ze weer zou gaan weigeren. Dus er weer opnieuw op af en toen sprong ze ook goed. Dus 2e parcours ging best goed! Maar ik heb over 2 weken weer springwedstrijd en dan 2 parcoursen voor punten dus met de punten moet het wel goed komen hoor!!

Ow ik heb me gisteravond geen pijn gedaan. Maar nu wel Dat komt gewoon door dat je spieren een klap hebben gekregen en dat voelt hetzelfde als spierpijn gewoon! Dus ben een beetje stijf maar dat gaat wel weer over!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:25

ik heb alleen nu wel weer hele zere knie

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:19

Jaah ik heb Ro net gereden..
Ik dacht laat ik ook eens wat balkjes draven..Als hij al L gesprongen heeft in een oefenparcours moet dat kunnen..Dus wij 2 balkjes neerleggen..Ik rijd er in draf opaf..in een keer kop in de lucht rennen en de 2 balken in 1 keer gesprongen! Het was net alsof meneer een waterbak in een springparcours moest springen!
Dus daarna een keer in stap..Daarna heel erg terug rijden bijna tot stap en dan doorzittend erover heen..Damn! wat maakte hij zich sterk! maar mooi lopen opeens joh!
Daarna weer lichtrijden erover heen en sprong hij weer! heel apart..
Nog even 2 fototjes(A) ze zijn niet zo mooi maar vind t zo leuk ze even te laten zien

Afbeelding

Hier lijkt zn koppie een beetje lang..Maar die is juist zo mooi in het echt haha!
Afbeelding