, Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,
Eerder deze week eentje van 4,5 km samen met stalgenootje, superbraaf toen! Vandaag eerst stoom afgelaten in de piste aan de longe en dan op wandeling.
Als hij wat gespannen voelde, bleef ik netjes in stap. Dat hij niet gaat ontploffen bij een gang hoger. En als hij zich gerust voelde, heb ik draf gedaan. Ging super zo! Toch wel dapper voor zo'n jonkie om weinig onder het zadel op baan geweest te zijn!
3e keer onder het zadel op wandeling. 1e 2 keer samen met stalgenootje en vandaag alleen.
Wel doe ik regelmatig handwandelingen om 'm veel te laten zien.
Dan is hij altijd op zijn gemak als hij achter mij kan kruipen als hij bang is van iets haha.
In groep zal 't sowieso zalig paard zijn om te wandelen. De soloritje op het gemak oefenen en uitbouwen. 
Niet veel werk met bruine paarden hehe.
maar vriendinnetje heeft ze eens vastgepakt en toen ging er er vlot in en dan ook meteen weer beide kanten erin er eruit alsof het niets is. Ook al mini coffin gedaan, met moeite 20cm breed maar ze doet het wel allemaal. Heel tevreden ermee! Vriendinnetje heeft foto's gemaakt, vanavond eens kijken!
Mag gelukkig wel al de piste van stal gebruiken tegen een vergoeding, op de nieuwe weide rijden is niet echt een goed plan. Iets teveel putten en bulten die in het hoge gras niet opvallen, en ik wil geen gebroken benen.
? Mag ik per pb weten wat hij ervoor vraagt? Gene schrik, heb geen interesse ze, t geld is op
en daarna was hij razend enthousiast op alle hindernissen
ik heb alleen 1, 5, 6 en 9 goed kunnen aanrijden, de rest was vliegen en wringen...maar hij heeft me super gered!!! foutloos parcours. Braaaaaaaaaaaaf paaaaaaaaaard
en naar welk paard ben je gaan kijken?

maar geniet vooral al van de voorpret die je nu hebt!
Das wennen na Shuddy, die had altijd een zeer goede basisconditie, ook al stond hij efkes stil.