Dank je!!! Is het zeker! Echt een gouden karakter!
Leliaardje
Geplaatst: 17-06-12 22:59
Henny: super dat je zo lekker gereden hebt!!! Beli heeft ook lekker gereden, maar verder . Eef: gave filmpjes. Tweede filmpje moest ik nog een keer kijken: dacht bij het eerste stuk dat het aanrijden was, maar dat was de hindernis al . Sannn, balen dat het niet lukte. Misschien moet jij ook aan de korreltjes van Jeanette .
Beli leuk dat het zo goed is gegaan, wel erg jammer dat die weg moet. Leuk paard is het!
Eef, leuke filmpjes, de laatste ook nog bekeken geloof ik (naar de finish?)
Eef_Bam
Geplaatst: 17-06-12 23:10
Dat klopt Sm, er zijn er nog 3 die heeft mijn moeder gemaakt met de Iphone, maar die zijn erg klein geworden met uploaden, deze twee met de camera waren het best gelukt .
aha vandaar! Alleen was dat filmpje van de finish beter te zien ondanks dat het klein was. Die andere was erg ver weg. Maar gaat netjes zeg!
Ik heb ook weer zin om te crossen, volgende week dinsdag avond bij Rob
Beli
Geplaatst: 17-06-12 23:22
Nog even een foto spam:
Springen H 3
cross Hindernis 2
Water uit
Mijn supporters
muts_marijke
Geplaatst: 17-06-12 23:26
Goeieavond
@ Mootje ik had eigenlijk een ander topic in de planning daarvoor nog Was zo'n eventingruiter die sprong met zn zoontje van 2.5 of 3 voorop het zadel ''echte'' hindernissen, dacht kruisjes of in-uitjes. Vind ik leuker dan met een shet over balkjes en ik wil natuurlijk wel een echte crosspony voor ons kind he @ Beli waarom ga je Red verkopen als je het eigenlijk niet wil? Ik krijg namelijk het idee dat je er helemaal niet achter staat. Oooh ik lees het al, wat enorm rot! @ HH super man! Ben blij voor je!
@ Evie zo gaaf die filmpjes! Ziet er indd bij jullie altijd zo makkelijk uit! @ MM thanx!! Ben nog steeds helemaal blij dat ik het stop drama overwonnen heb!
Ik had vanmorgen Rim gefeliciteerd met de verjaardag van Zoe en sterkte geweest omdat ze niet bij hem was en get ook vaderdag was. Kreeg een dankje terug. Maar realiseer mij net dat het Hier ook vaderdag was en hij helemaal niks heeft gezegd tegen mij er over of sterkte gewenst. Hij heeft zo diep zelf medelijden dat hij er niet eens aan denkt dat vaderdag misschien ook wel moeilijk voor mij zou kunnen zijn. Denk nu voor het eerst My God wat moest ik met die eikel.
Blijft dubbel Is, echt balen dat hij weg moet. Maar vandaag was een topdag. Een hoop bokkers gezien vandaag. Edge liep vanmorgen in de prut best een redelijke dressuurproef, 178 punten. Moet nog wel wat beter kunnen, maar voor nu dik tevreden. Springen was weer drama, 2 weigeringen en 2 balken. Weigeren al op afstand en ook weer vuil omhoog komen. hij springt beter zonder martingaal, maar dan mis je hem wel. toch had hij wel zin, want hij herstelde wel en bleef op de rest wel aantrekken. De cross liep hij ronduit geweldig! Alleen op 4 een langsloper, eigen schuld, kwam te hard de mocht om en het overviel hem. Verder geen weigeringen maar wel verbeterpunten voor mijzelf. Net ff meer terugrijden op het water en in de bochten. Water was diep en dat overviel hem, maar hij ging toch braaf door. Trakhener moest ik er echt ff aan rijden en dat gaf een noodsprong waarbij mijn vinger is dubbelgeklapt op zijn hals. Hiervoor ben ik net nog in het ziekenhuis beland, ik ben gewoon misselijk van de pijn. Gelukkig niets gebroken maar de banden zijn ernstig opgerekt en dit gaat wel ff duren voordat dit weer helemaal goed is, beetje jammer. Wel supertrots op mijn crosspaardje, wat een beest is het ind e cross! Mijn nichtje reed haar crossdebuut in de BB, geweldig! Ik was zoooo zenuwachtig, maar ze kunnen het! Balkje met springen en een weigering, ze reed een volte teveel omdat ze een hindernis vergat. Gelukkig alleen een volte (dus weigering) en geen verkeerd parcour. Daarna losrijden voor de croos, wat ging die pony bruut over de bomen zeg! toen de cross in, alleen een stop op een smalletje. eigen schuld gaf ze aan, ze reed hem niet netjes aan. Verder zo top gereden en zo lekker voorwaarts, zsm officieel gaan springen voor haar winstpunt en hop de B in!
texelse
Geplaatst: 17-06-12 23:39
Lautje Heeeeel goed!! Ik heb 2 jaar een relatie gehad met een man die de kluit zo vreselijk belazerd heeft, en alleen met zichzelf bezig was. Ik was stekeblind, en pas toen het een poosje uit was vielen de oogkleppen af, wat een ontiegelijke l*l was dat!!! En een ander kan je niet waarschuwen, want je gelooft het niet en wil het ook niet zien. Het is echt wachten tot je zelf wakker wordt. Maar ik heb wel even aan jouw vaderdag gedacht.....
Klopt texelse! Het doet verschrikkelijk veel pijn, maar als ik terug kijk is het nooit anders geweest. De wereld draait om hem en hij zegt ook rustig dat hij echt wel vind dat hij een geweldige kerel is. Jammer dat een aantal 'vrienden' dat maar al te graag bevestigen. Helaas voor hem kan hij geen enkele diepgaande relatie aan. Zelfs niet met die 'vrienden'. Het is allemaal oppervlakkig en zonder diepgang en vooral feesten.
Sann, balen! hopelijk helpt een rondje hc Beli, super gereden.. leuke paardjes vinden ook leuk baasjes! komt goed! FE, beterschap met je vinger Renske, super! Mendy, gefeliciteerd Danielle, goed gesprongen en appelflappen gebakken (zagen er heerlijk uit -> fb) Eefbam, ziet er relaxed uit! alvast suc6 in maarsbergen Noor, ik kan me voorstellen dat het pijnlijk is maar waarschijnlijk dus beter zo!
Sorry de rest niet bij gebleven!
Ik heb vandaag gecrosst in lunteren maar ik zat vreselijk te mutsen! kan ik mezelf wel een schop onder mijn kont geven! gelukkig verder wel lekker gesprongen. Gewoon een goede reden om meer te trainen
Lau, precies wat Bianca zegt, je verdient beter! Want zo'n kerel die alles zo oppervlakkig houdt wordt je niet goed van. Ik kom er nu langzamerhand achter dat ik moet nadenken of ik wel zo'n relatie wil als ik nu heb...
Net een cijfer terug voor mijn stage van periode 3 en 4, een goed (8). Dus ben happy! Nog mijn laatste 6 studiepunten en heb mijn propedeuse in 1 jaar! Best een beetje trots op mijzelf haha aangezien er nog maar 5 mensen in periode 4 waren die binnen dit jaar hun P kunnen halen...
Ik wilde er ook nog iets over zeggen vandaag Lau, maar ik wist niet of jullie daar echt op zaten te wachten. Het crossen zal een fijne afleiding zijn, dus dat wilde ik niet verstoren. Maar alsnog heel veel sterkte. Ik kan me voorstellen dat je op zo'n dag als vandaag nog extra herinnerd aan het verlies, al zal elke dag moeilijk zijn.