[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Freggle_Edge

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:33

Ik doe nu al 3 weken rustig aan...wat verwacht die spier nou nog meer?!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:34

Goed gedaan Marijke en Geert! Knap hoor!
Ik heb me netjes voorgesteld hoor Mister T, maar ze kletsen hier zoveel :+
Balen van je natte pak Corien, had je het niet steenkoud?
Super sjieke badkamer Vivian

Ik ga even het verslagen topic opzoeken van Chaam en het topic bekijken van Bonny

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:36

FE: ik heb daar een paar jaar geleden ook heel erg last van gehad. Als ik gereden had kon ik daarna gewoon niet meer staan zo zeer deed het. Moest dan echt gauw op een stoel gaan zitten. Ben toen bij een manueel therapeut geweest en oefeningen meegekregen. Is toen al gauw over gegaan en daarna er nooit meer last van gehad. Als je wilt kan ik nog wel heel diep gaan nadenken wat ik ook al weer precies voor oefeningen heb gehad en je die pb'en? Misschien dat het bij jou ook helpt :)?

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:42

Jouw rustig aan of echt rustig aan....?

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:48

Als je die nog hebt, hou ik mij aanbevolen Vief! Dan overleg ik even met mijn shiatsu therapeute hoe we dit het beste kunnen oppakken. Zij staat altijd wel open voor eigen inbreng en denkt dan graag met mij mee.

En Beli, écht rustig aan! (eerlijkheid gebied dat ik niet anders kon, niet alleen ivm dat been maar ook die vermoeidheid) Maar dat neemt niet weg dat ik echt al weken geen re*t uitvoer. Ook weinig auto gereden, hoopte dat dit zou schelen maar helaas...

Ik ga mijn bed opzoeken, welterusten allemaal!

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:51

He Balen!!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:53

Sorry FE........... maar moest er echt aan denken.
Ischias, is ook nog zo'n leuke!
Maar als jij over tintelingen begint, dan denk ik gewoon meteen aan zenuwknellingen.
Hoe dan ook, ik hoop dat je snel iets vindt dat helpt! :(:) :(:)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:55

Leliaardje, Ik denk altijd, ach zal wel meevallen...is vanzelf gekomen, zal ook vanzelf wel weggaan. Jij denkt iets minder positief maar misschien wel realistisch?! Moet er nog maar ff niet teveel bij nadenken. Nu ga ik echt slapen, wie weet is het morgen dan wel weg. ;)

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:00

Truste ik ga ook!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:02

Ik ben echt een rasoptimist :D . Als je into de hocuspocus-achtige therapien bent, zoals lichamen om je heen waar iemand iets aan kan sleutelen, heb ik nog wel een heel fijn adres voor je (wel helemaal in Blerick). Die man heeft mij echt in no time van een "dode voet" afgeholpen, wat toen volgens mij toch echt wel een hernia-gebeuren was.

Trusten! Ik ga voor je duimen dat het morgen foetsie is!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:06

Marijke, super van Geert en Ula!
Netjes Bonny!!
Leuk Karen, ook een lieve naam!
Jammer Corien van je duik.
Leuke foto's Margriet, waar heb je die foto's vandaan? :o
Renske ook fijn gecrosst!
Mendy, jammer van het springen, maar fijn van je cross!
Wauw Vief, dat ziet er heel mooi uit!
FE, wat baaaalen!

Ik ben vandaag ook van Beau gedonderd, we deden een galopje en Beau schrok ergens van, remde, ging tollen, en ik met m'n spierpijn lag boem op de grond :') _O- . Spierpijn nu nog erger. Ik heb dus, in goed overleg met mezelf, besloten dat ik morgen mijn eerste 3 uur skip, daarna heb ik altijd 2 tussenuren en dan nog van 20 over 2 tot 20 over 4 een blokuur voor project. Ga daar dus alleen heen, en moet om 5 uur werken. Dan ga ik 's ochtends eerst even rijden en daarna lekker in bad. Zusje is om 20 over 2 vrij, dus mam brengt mij en neemt haar weer mee terug zodat ik met de auto weer terug kan.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 07:58

balen mirthe! Je krijgt wel wat vlieglessen zeg de laatste dagen!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 08:19

Jemig Misted, wat balen. En nou ben ik ff niet de optimist maar de spierpijn zal vandaag nog wel heftiger zijn vrees ik voor je. :o

O, en goedemorgen allemaal natuurlijk!
Helaas is mijn been nog niet genezen. Maar goed, we gaan rustig aan toch aan de bak vandaag. Ben vandaag middag/avond aan het werk en de mannen zijn vanavond dus alleen met het eten. 2x raden wat die vanavond op hun bord zullen hebben... :Y) (of liever gezegd doos ipv bord :D )

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 08:23

Mmmmm FE, zou je toch maar niet thuis gaan eten?? :D
Mirthe, heb je al eens aan een parachuutje gedacht?? Balen hoor, dat je er de laatste tijd af en toe "onvrijwillig afstapt"

Weinig peerdenieuws van deze kant. Ik ga ze zo naar buiten doen, wat een heeeeeeerlijk weertje!!!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 08:32

Haha, Texelse, dat is lastig vanuit Waardenburg naar Alphen ad Rijn ff op en neer.
Enne, hun eten altijd die vieze dikke pizza's van domino's, die lust ik toch niet.
Ik schuif gewoon aan bij het koud en warm buffet vanavond, ik word dus prima verzorgd vandaag. :D

Niet teveel kletsen hier vandaag want bijlezen zal pas morgen zijn denk ik. ;)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 08:36

Mirthe: De laatste dagen heb je veel niet zulke geslaagde vlieglessen gekregen, balen!! Wat zal jij spierpijn hebben!

Wat een heerlijk weer vandaag zeg! Jammer dat gister met Chaam wat minder was!
Zo op naar school, moet eigenlijk tot 14.45 maar ik heb van 11.30 tot 14.00 tussen uur. Dus ik weet wel dat ik daar niet op ga wachten. Scheelt dat ik al alles af heb en het snap.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 08:40

Lielle; He wat ontzettend balen….
TG; Wat een leuke naam
Bonny; Gefeliciteerd met je mooie resultaten!
Corien; Oei! Wat jammer maareh…….zijn er foto’s ? :D
Vief; Mooie badkamer! Daar wordt ik wel jaloers van . Wij hebben nog een prachtige jaren 70 badkamer :r

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 08:53

FE, klinkt bekend. Ik heb daar ook last van gehad. Allerlei onderzoeken gehad en bij mij was het bindweefsel wat vast zat tussen knie,spier, huid, kuit en scheenbeen. Dat wordt nu losgehaald en dat doet echt zeer.

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 08:58

Hallo dames en ?Heren???

Ik ben een leek in de SGW wereld en ben sinds een maand hier ( deze afdeling) als stille lezer te vinden.....
Nu dacht ik maar eens mezelf te melden.......

Mag ik hier mee kleppen/lezen of is dat liever gewenst???

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 09:13

Natuurlijk Noa. Vertel eens wat over jezelf en je paard?

Moggel overigens!
Het was trouwens prachtig weer in Chaam gister. Graad of 11 en een afwisselend blauwe lucht met zon en bewolking. Perfect crossweer en geen druppel regen gevallen. Er stond weer een prachtige cross!

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 09:44

goedemorgen

Percy, haha dan heb ik dat helaas gemist.. mijn fout! ;)
Renske, fijn dat het zo lekker ging. ik heb je op sunny idd lekker voorbij zien scheuren!
Vief, mooie metamorfose zeg! wauw!
Mirthe, pijnlijk! alwweerr!
Margriet, leuke foto's!
FE, beterschap!
Bonny, lekker gesprongen. mooi!
itsme, jammer van het springen en dressuur, maar wel lekker foutloos gecrosst! op naar EL?

NoaChanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 09:59

Tja iets over mezelf...

Ik ben moeder van Danique zij is ander half jaar inmiddels. In het bezit van Noa Chanel, een 12 jarige donkere merrie, geen papier helaas..... Sinds anderhalve maand pas dus we komen net kijken. Hier voor andere paarden in mn bezit gehad maar helaas afscheid moeten nemen door artrose en 1 miskoop........

Graag willen we wegwijs worden in de cross wereld maar zoals ik al zei komen we net kijken en hebben echt nog nergens verstand van. Ik lees een hoop maar ervaring is toch de beste leerwijze!

Deze week zijn we gestart met het maken van een eigen crossweide bij een vriend van ons.... Hij had nog wel 1 hectare over dus ik mag mn gang gaan daar.....

Ik ben nog op zoek naar een instructeur dus wie zich geroepen voelt!!??

Hier een kiekje van mij en Noa

Afbeelding

En een klein sprongetje, is nog met mn dressuur zadel.... Inmiddels heb ik een BR Jos Lansink springzadel.

Afbeelding

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 10:02

zie leuke verslagen voorbij komen!
gave badkamer vief, kleur en stijl nagenoeg het zelfde als onze badkamer :)
Welkom Noa

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 10:11

Moggel :)

Meestal val ik in tweevoud, ik wist het dus eigenlijk wel haha. 'normaal' heb ik alleen nooit spierpijn. Zal nu wel komen omdat de Vos zo debiel deed, want die heeft heel vies bij de uitgang staan bokken.
Welkom Noa.

Ik lig nog in bed, ben heeeel langzaam aan het wakker worden. Zo iig Beau even rijden.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 10:19

goedemoggel ladies!!!
noa: welkom, 't zijn allemaal dames en ik hou ze, als enige heer, in toom... iemand moet toch soms serieus zijn ;)
mistid: probeer eens secondelijm, wellicht blijf je dan zitten :P
vief: mooie badkamer!!!(en hoe kwam je nou aan mijn adres ipv het adres van de club??? :P )

boel crossverhalen: bij een aantal, o.a. geert/marijke, laura, renske ging het goed, bij een aantal wat glijders in het springparcours of een hyperdepieper dressuurproef...

Onze oefencross was zeker geslaagd, denk dat er zo'n 75 crosscombinaties zijn geweest over het hele weekend, allemaal uitermate enthousiast!!

Heb gistermorgen Jantine nog gezien met losrijden en springen, en later was billy1 er nog met d'r jonge roven.. ging ook erg goed!

Verder is overmorgen onze 1ste merrie uitgeteld en hoop ik met het mooie weer dat ie er ook mooi op tijd is!