Lielle schreef:Dat is zeker een goede promotie geweest. Agnes had ook meteen de smaak te maken, maar na Maarsbergen heeft die volgens mij niet meer gecrosst.
Die heeft het daarna volgens mij niet meer aangedurft om te starten. Volgens mij was ze dat komend jaar weer van plan.
Mootje, ik neem aan dat je niet op die ijzeren palen bent gaan zitten? Dat lijkt me zeer pijnlijk 
Wist je dat die hindernissen heel mooi fluiten als er een stevige wind staat? Echt heel mooi, wil ik ook thuis in de tuin!
Ik wil ook weer trainen, maar ik heb geen vervoer... ik heb vrijdag een springzadel gekocht en kan echt niet wachten om hem in het terein uit te proberen! Gisteren al mee gesprongen (gewoon simpel, want paard voelde niet fit) en het zat echt veel beter dan mijn dressuur- of veelzijdigheidszadel.
Lielle, zelfde spraakverwarring had ik met Rob en de haag de dressuurbaan uit. Voor mij was dat echt een HAAG en hij had het over een heggetje, dus ik sprong heel leuk over het dingetje ernaast dat meer als decoratie daar staat
De echte haag durfde ik niet trouwens, maar dat komt nog wel, ik denk dat ik hem nu wel zou durven. Toen had ik net mijn derde les daar geloof ik.
Snoekiej, was jij niet degene die met dressuurzadel crosste? Heb je nu een springzadel gevonden?
m_m ik vind het helemaal niet dom. Als jij er een goed gevoel bij had en het vertrouwde, dan dat voor het moment genoeg. Ik vind mezelf achteraf ook dom dat ik Vies nooit helemaal gekeurd heb. Op de klinische keuring had hij namelijk een aanmerking op rechtsachter. Gelukkig is hij er nooit kreupel op geweest, maar ik weet wel dat ik een volgend paard dan zou laten staan om later opnieuw te keuren, of helemaal op de foto zou laten zetten.
Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt met hem en dat hij snel weer helemaal de oude is. Het klinkt wel erg onzeker allemaal, ook met het hoefsmid verhaal erbij.