Zal aan je denken en hoop dat het allemaal meevalt.Sanurie: Fijn dat je tentamens goed gingen

Net terug van stal en Woll was weer lekker typisch bezig
Kreeg haar eerst niet uit stal. Stond al met een wortel klaar maar ze bleef met haar hoeven achter het rondje van de stal staan
na 1,5 minuut besloot ze er toch maar uit te komen, maar was wel benieuwd of ze dat ook zonder wortel gedaan had 
Buiten in de losgooilongeerbak ging ze op een stukje van 10 meter alleen maar van links naar rechts in galop en ze was met haar dikke lijf echt binnen een paar minuten al buiten adem, dus dat leek me ook niet echt een plan dus toen maar een paar rondjes gaan wandelen al waren de eerste 4 rondjes rond de schuur alleen maar gedribbel
Oscar al op de paddock gezet waar die ook mooie sprongen aan het maken was en een gat naar China aan het graven was en die maar wat afgeleid door wortels in zijn paddock te verstoppen. Maffe beesten 
Had Woll 4 dagen niet geborsteld en verbaasde me echt hoe los haar haren opeens zaten

Resultaat van net 5 minuten poetsen:

erg vervelend met schoenen zoeken passen ect...
Maar misschien dat die idd ook maar 2 uur heeft geslapen vannacht
Ben helemaal blij.
rijden sla ik dus maar over vandaag, omdat ik nog even creabea moet doen voor school
De echte haag durfde ik niet trouwens, maar dat komt nog wel, ik denk dat ik hem nu wel zou durven. Toen had ik net mijn derde les daar geloof ik.
Alle paarden staan daar dus ook te koop