[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:26

Heb je ook foto's Jitske?

Ik heb net heerlijk buiten gestapt met Online. Hij genoot ook echt ervan.

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:38

Ben ik ook weer terug van ponykamp en mijn uitstapje naar Doorn!

Ponykamp was wel even afzien voor mijn achterwerk Tong uitsteken . Heb je 2 ruim twee weken niet gereden, ga je meteen een dagtocht doen op maandag.... au... De volgende ochtend om 06.00 uur een ilegale strandrit gemaakt (je mag hier helemaal niet op het strand op het moment Haha! ).

's middags even de schrik van mijn leven. Juf wilde bij Marple de buigproef afnemen omdat ze vond dat ze tegenwoordig wel erg veel struikelde. Die buigproef ging inderdaad niet goed... meteen de kliniek gebeld, waar ze de volgende dag al terrecht kon. Daar ging de buigproef wel goed, en ook op de volte was er niets aan de hand. Er werd aangeraden om haar anders te laten beslaan, en dan te kijken wat ze daar op zou doen. Het toeval wilde dat de dag daarna de hoefsmid langskwam om nog een ander paard te doen! Omdat onze vorige hoefsmid zijn werk niet meer kan doen wegens rugproblemen hebben we sinds kort een nieuwe hoefsmid op stal. Dit was voor Marple de eerste keer bij hem. Hij heeft haar ook goed bekeken hoe ze liep, en van alles nagevraagd over het rijden, of ze ergens problemen mee had, en haar toen bekapt en anders op de ijzers gezet. Dit moet ik nu een poosje aankijken of het helpt, anders heeft hij nog een andere oplossing.

Tot nu toe loopt ze inderdaad beter, en struikelt minder! Dat was dus in drie dagen van de schrik, naar de zenuwen en door naar de "behadeling" Nagelbijten / Gniffelen

Verder een ontzettend gezellig kamp gehad. Springles gedaan op een manege paard waar ik nog niet op gereden had maar dat wel heel fijn sprong. En vrijdag een dressuurproefje met Marple gereden en eerste geworden Bloos Alleen die korte nachten... Clown

Gisteren door een vriend van mij opgehaald om vandaag mee te doen aan een puzzeltocht in Doorn, dus al met al heb ik mijn niet rijden tijdens de vakantie inmiddels weer aardig ingehaald!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:52

MissM: Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!

Ik was allang weer terug van concours en heb geen regen gehad Haha!
Het ging eigenlijk heel goed, het stond erg technisch en hoog. Helaas bij hindernis 9 , de driesprong, liet ik hem wat te lang. Was namelijk erg ver rijden naar de driesprong toe en de tijd stond krap, dus niet meteen teruggenomen. Uiteindelijk te laat teruggenomen en toen begon Sunny ook nog iets te loeren, had ik de eerste 2 van de driesprong eraf, omdat ik teveel met been moest komen. Heel erg zonde, want ze sprong echt super! Van de 30 was er ook maar 1 foutloos, en het waren niet de minsten die meededen, dus nog wel tevreden.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:55

Zo hier ben ik ook weer!

Klinkt als een leuke week MissM! Snap dat je best ff schrok, maar viel mee gelukkig!!

Moet je dan alweer naar school Jitske?

Ik heb gister ook voor de tv gezeten, Anky was weer super.. Ben niet fan, maar dit is toch best mooi om te zien!

Gisteraaf opgepast op de 3 kids van mn broer..was leuk. Lieve kinders Lachen (soms Knipoog).

Vanmorgen weer gewerkt..centjes verdienen is ook belangrijk.

Werden alleen uurtje geleden gebeld door tante, familie moest komen opdraven voor mn beppe die slecht is. Ze is nu al paar weken in verpleegtehuis na een tijd ziekenhuis. Ging wel steeds minder, maar donderdag was ze nog knap. Hoe en wat weet ik niet precies..maar als ze haar nog aanspreekbaar wilden zien moesten ze er nu heen, dus ouders en tantes etc. zijn erheen..

Klinkt misschien ego, maar zou me heel slecht uitkomen als het deze week gebeurd zou zijn :S..afstudeerpresentatie etc..even een heel belangrijke week met school..

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:18

@ Miss Jumpy, mijn moeder zat om half 7 al in het stadion, en is daar een poos gebleven.. Ze hadden goede staanplaatsen dus..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:36

MissM: oef, dat is wel even schrikken Ach gut

Renske: Jammer van de balkjes maar als ze maar lekker sprong!

PC: Kan me voorstellen dat je daar nu even niet op zit te wachten, sterkte ermee Ach gut

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:39

nou ik ben weer terug van w -werf

vanmorgen vroeg die kant op, had lekker dressuur gereden en we hadden aardig wat lol. had 197 en stond toen 4de
springen had ik 1 balk. maasr wel zeer tevreden.
cross ging heel erg goed, ik had al van te voren gedacht dat ik bij de sloten door moest rijden en dat was ook zo de 1ste sloot stopte die, maarja dat is geen hindernis.
later bij het kasteel voor de waterbak had ik een weigering bij de 2de van dubbel.

was zeer tevreden dit was mijn 2de cross dus ja
wel fijn gereden.

foto;s komen nog

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:44

Ik zeg het nog maar een keer Knipoog : ondanks de weigering toch erg netjes hoor!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 19:10

Scum; nee, heb nog geen foto's..
Is wel de bedoeling dat er binnenkort een keer foto's gemaakt gaan worden (iig met Redday)
Ze komt waarschijnlijk vanaf half januari hier te staan Lachen

Virginia moet ik nog aantal keren rijden met dat meisje erbij,
zodat die ook weer wat meer vertrouwen krijgt met rijden etc.

PC; Ach gut
ja, dit wordt alweer mn 2e schoolweek.. 4e echte schooldag morgen.. (ik hoor bij regio zuid)

ladyzwien; netjes hoor! als je zelf maar tevreden bent Lachen

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 21:09

Gomir, was je nog in heemstede vandaag? Heb nog even gezocht...
Vandaag laatste keer op mn fjord gereden, ik was erg tevreden met ons resultaat, nu zn baas ook nog zo aan het rijden krijgen
en morgen weer fijn met de tallebal aan de slag

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 21:09

Ja daar is bokt weer Knipoog

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 21:11

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 21:15

YAY!!! we zijn back online!! Haha! Haha! Haha!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 21:21

Jaaahaaa..niet dat ik de tijd heb..moet ff met school aan de gang. Zonder bokt doe ik veel meer Haha!

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 21:23

Mijn verslagje van vandaag staat ook in het Dijkgatsbos topic. Was niet zo heel erg tevreden, Tip loopt me wat teveel onder me vandaan. Iemand nog tips voor een niet al te scherp maar wel doeltreffend bitje?? Haha!

@ Canter: die springschoenen zijn super! Ze zaten nog prima en nemen inderdaad bijna geen water op! Top! OK dan!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 21:36

Talida schreef:
Gomir, was je nog in heemstede vandaag? Heb nog even gezocht...
Vandaag laatste keer op mn fjord gereden, ik was erg tevreden met ons resultaat, nu zn baas ook nog zo aan het rijden krijgen
en morgen weer fijn met de tallebal aan de slag

Ik was er toch echt Clown Van het begin tot het einde *LOL*

Heb wel fijn gereden! L HC heel simpel foutloos en in het M twee balkjes. Een op 2, want toen wilde ot ineens weer linksaf ipv rechtdoor Clown en een op 3a, kneep hem net iets teveel aan na die actie op 2. Maar daarna sprong hij echt super!

TD: Heel consequent zijn in je trainingen helpt vaak beter dan een scherper bitje. Scherper bit gaan paarden vaak niet beter van springen

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 21:38

Iedereen die prijs heeft gereden van het weekend --> Gefeliciteerd Lachen! Iedereen ook hele leuke foto's!!
Verder niet zo erg veel te melden, Joery is gelukkig niet meer zo kreupel Lachen! En vandaag eens voor de verandering met mijn vader naar de rally geweest! Hij gaat vaak met mij mee dus nou ging ik een keertje met hem mee, om hem aan te moedigen Haha!! Hahaha!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 23:01

Heej allemaal, kom ook weer eens langsbokken Knipoog
Had heel wat bij te lezen, vooral veel aken berichten Haha! Vanmiddag toevallig bij studio sport op de nos de kur nog gezien. En idd aan het eind zei de verslaggever dat Anky zwanger is van haar tweede kindje. ... over plannig gesproken (anky is op haar best als ze zwanger is?? Tong uitsteken )
Verder van die 10 paginas bijlezen niet zoveel onthouden Bloos

Zaterdag lekker gecrosst in Wieringerwerf. Dressuur ging fijn, maar geen punten Boos! springen balkje en in de cross een aarzeling (dus stop) voor het eerstel slootje. De rest superfijn. Kees is LIEFFFF. (Biem haar hondje ook) Verlag op het wieringerwerf verslagen topic.

Vandaag met Pim springen.ging goed van start, maar in een scherp bocht naar een heel ruim gebouwde dubbel sloeg ze even af en toen reed ik haar de 3 laatste galopsprongen te groot naar voren. Pim vond dat het niet kon en liet vrouwtje-ReesKees alleen springen Bloos! Blauw oog Boos het meest op mezelf, Weer opgestapt en in de losrijring nog een hindernis (samen Haha! ) gesprongen. Dan nog maar een kans in het tweede parcours... Maar toen begon het zo vreselijk te regenen, dat ik zelf vond dat het om de bodem niet meer verantwoord was om nog een parcours te springen en zijn we mar naar huis gegaan.
Wel lekker vroeg thuis. Heb Kees en de Cantos nog even gereden en de friese hengst gelongeerd. Die hengst was gister op een grote friezenfokdag 2e geworden in het bestgaand rijpaard. (3 t/m 6 jarige hengsten en ruinen)

Kreeg net een mailtje van familie uit Nieuw Zeeland, dan m'n nichtje van 16 op de WK zwemmen voor jeugd t/m 18 jaar (in Rio de Janairo) goud heeft gewonnen op de 100 rugslag. Tevens heeft ze het wereldrecord voor die leeftijdsklasse met een seconde verbeterd Wow!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 23:04

Super van je nichtje RK!!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 23:28

Kreeg net nog een paar foto's gemaild:

hier ging het nog goed Haha!
Afbeelding

tsja, probeer dan nog maar eens te blijven zitten... Bloos
Afbeelding

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 23:38

Paard gaat rechtsaf, baasje rechtdoor Clown

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 23:52

Pfiew RK, dat is dan inderdaad moeilijk zitten Clown
Wat gaaf van je nichtje zeg!!

Gomir: fijn dat je lekker rondgereden hebt Lachen

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 02:17

OEF. Zei RK Haha! Nagelbijten / Gniffelen
Lekker gereden Gomir Ja
MJ ik ben best jaloers! Gaaf om bij te zijn hoor! Ja

vanochtend Joer even 20 min laten stappen en sukkeldraven aan de longeerlijn.
Daarna naar de ikea geweest, wat een gedoe!
Mijn familie is lichtelijk chaotisch. Er zijn dus wat spullen achtergebleven op de kassaband Frusty
We hadden 4 karren en eentje is er maar half volgeladen..
Hoe bedenk je het, maargoed het is gebeurd, zo'n beetje €90 is de schade.
Hopelijk hebben ze het achtergehouden bij de ikea... Morgenochtend gaat mn moeder bellen.

Moet er stiekem wel een beetje om lachen Nagelbijten / Gniffelen
Hoe krijg je het voor elkaar!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 07:26

goedemorgen, Haha!

ben weer terug van het hele weekend, zijn bij eenonderlinge wedstrijd geweest om te kijken! Ja de pony van de eigenaren van luuk moest mee lopen! Lachen is een 3 jarige dpony hengst en is pas 3 maanden onder het zadel!

Ik heb lekke gecrosst in de bossen en pakt ales super op die luuk! Haha!

Ik heb van de week les bij jan van beek Haha! Go jij! Go jij!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 08:04

Morgen! Mn vrije weekend zit er weer op... Daar gaan we weer! Deze week komt er een stage loper, vink altijd wel gezellig. Maar da meisje komt pas woensdag. Dus vanmiddag ben ik weer remy..

Het regent hier als de ziekte Boos! Vind t nu Echt niet meer leuk!!!!