Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heb je 2 ruim twee weken niet gereden, ga je meteen een dagtocht doen op maandag.... au... De volgende ochtend om 06.00 uur een ilegale strandrit gemaakt (je mag hier helemaal niet op het strand op het moment
).
Alleen die korte nachten...

(soms
).
: ondanks de weigering toch erg netjes hoor! 

Talida schreef:Gomir, was je nog in heemstede vandaag? Heb nog even gezocht...
Vandaag laatste keer op mn fjord gereden, ik was erg tevreden met ons resultaat, nu zn baas ook nog zo aan het rijden krijgen
en morgen weer fijn met de tallebal aan de slag
Van het begin tot het einde 
en een op 3a, kneep hem net iets teveel aan na die actie op 2. Maar daarna sprong hij echt super!
! Iedereen ook hele leuke foto's!!
! En vandaag eens voor de verandering met mijn vader naar de rally geweest! Hij gaat vaak met mij mee dus nou ging ik een keertje met hem mee, om hem aan te moedigen
! Hahaha!
Vanmiddag toevallig bij studio sport op de nos de kur nog gezien. En idd aan het eind zei de verslaggever dat Anky zwanger is van haar tweede kindje. ... over plannig gesproken (anky is op haar best als ze zwanger is??
)
springen balkje en in de cross een aarzeling (dus stop) voor het eerstel slootje. De rest superfijn. Kees is LIEFFFF. (Biem haar hondje ook) Verlag op het wieringerwerf verslagen topic.
Boos het meest op mezelf, Weer opgestapt en in de losrijring nog een hindernis (samen
) gesprongen. Dan nog maar een kans in het tweede parcours... Maar toen begon het zo vreselijk te regenen, dat ik zelf vond dat het om de bodem niet meer verantwoord was om nog een parcours te springen en zijn we mar naar huis gegaan.

de pony van de eigenaren van luuk moest mee lopen!
is een 3 jarige dpony hengst en is pas 3 maanden onder het zadel!
Vind t nu Echt niet meer leuk!!!!