Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
reeskees schreef:MissM: leuke foto's!! mag je in Ede het hele terrein over waar de cross langs gaat?
miss_jumpy schreef:RK, onze pony heeft ook zo'n droge kuch af en toe, zal toch wel van het hooi zijn denk. We geven hem nu stroop voor het rijden en nu hoor ik hem niet meer?
renskek schreef:Peanutbutter : Hehe dat deed ik ook.. Beetje nieuwsgierig: heb je met een ' paardenjongen' gehad?
peanutbutter schreef:L0ve schreef:@peunutbutter: nu wil ik toch weleens weten wie je bent!! jij bent dan helemaal een klein ding!!
Ik ben Laura Mastenbroek. Denk niet dat je mij kent. Heb een paar jaar terug bij de pony's in het Z gereden enkele jaren. Maar kreeg daarna jonge paarden en een heeeeeeeeeeeeeele hoop tegenslag waardoor het allemaal niet zo opschiet.
Kijk maar in mn profiel. Staan wel foto's.
miss_jumpy schreef:LOve, dat heb je mooi uitgelegd, maar mijn e-mailadressen zijn toch echt op![]()
Het paard Roosje van Iris heeft ze of van mijn springinstructeur gekocht, of hij reed er in ieder geval eerst op. Dus als ik cross heb gehad vraagt hij altijd naar dat paard, maar ja, Iris rijdt nou eenmaal niet in dezelfde rubriek als ik dus ik zie d'r nooit![]()
Net dressuurles gehad, Os was erg fris door de wind, dus ik heb ook eindelijk eens lekker dressuur gereden![]()
RK, onze pony heeft ook zo'n droge kuch af en toe, zal toch wel van het hooi zijn denk. We geven hem nu stroop voor het rijden en nu hoor ik hem niet meer?
peanutbutter schreef:Renkek: Ja, t is net uit met mn vrien en ik vond dat ik dat wel verdient had
peanutbutter schreef:renskek schreef:Peanutbutter : Hehe dat deed ik ook.. Beetje nieuwsgierig: heb je met een ' paardenjongen' gehad?
Ja, het was een paardenjongen. Maar niet in de slechte zin des woords, zoals je vaak hebt
patsmu schreef:Love wat heeft Dop dan?
Miss Jumpy zeg maar tegen je instructeur dat iris het goed aan het doen is in enegeland. Ze had met Roos 65% ofzo in de ** en met san 70%...
Roosje is echt wel een gaaf paard... Net pas een jaar mee aan het crossen en nu al 2**!!!
Altos schreef:Ik hoop voor alle Etten Leur gangers onder jullie dat het weer nog wat bijdraait. Ik zat net op teletekst de verwachting te kijken en ze geven 60% kans op neerslag (met hagel!)
Biertabje schreef:lekker scum!! leuk trouwens dat je oefenparcours gaat rijden!
ik ga morgen naar hengstenshow van VDLben benieuwd!