Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ja, met het ene kan je leven en gelukkig zijn, met andere verschillen lukt dat moeilijk... 
Moest hij daar "tegen" zijn, zou dat dus ook moeilijk lukken denk ik. Maar de paarden zijn van mij, ze blijven ook vooral mijn verantwoordelijkheid, dat wel. T voordeel is dan ook dat ik doe en laat wat ik zelf wil
al probeer ik uiteraard wel zoveel mogelijk rekening met zijn wensen te houden daar rond... (zo zal ik 't paard waar ik niet (meer) mee rij en hij wel, niet verkopen uiteraard
)
.
We weten weer waaraan te oefenen, want bij lrv tornooien lopen er vaak koeien naast de terreinen.
. Ja wel voor de hitte. Kg gisteren nog springles gehad, twas op het laatst zo goed als donker, er was geen licht in de piste. Maar tging nog cava. Canch is trouwens heel raar donderdag en gisteren stond die fris en beter vooruit dan anders :p. Opzich kan zij nog goed tegen de hitte.
Wel alvast veel succes met poetswerk voor wedstrijden.
Ik vrees echt voor de wedstrijden, ik zal veel werk hebben. Ik heb alvast 2 producten staan voor vlekken die ik niet hoef uit te wassen met water.
Ik kreeg er niet alles af omdat die een vacht heeft waar urine- en mestvlekken echt in het haar intrekken. De enige manier om er vanaf te geraken is scheren of wachten tot de rui. De zwitsal doet wel prima zijn werk voor de witte voeten van Icaro. Al zien die echt schijtebruin, die zijn na 1 of 2x soppen en eventjes laten intrekken weer spierwit. Het heeft nog een bijkomend voordeel, je paard geurt de hele dag door naar baby
witte benen doe ik met kalk maar je kan natuurlijk u paard niet vol met kalk bepoeieren
.