[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:24

Zei ze nog wat terug Mo of heb je haar de mond gesnoerd met je uitschieter?
Ik kwam op 16 met de test.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:24

Hihi... Ze ziet het zelf geloof ik niet, want haar reactie was "Ik zeg het toch alleen maar" en die jongens zeggen er zelf ook niets van... Waarom zijn mannen mietjes :=
Ze weet ook precies bij wie ze dit wel en bij wie niet kan maken!

Wat betreft die autistische score, ik ben een ontzettende hork... Als ik denk dat iets netjes uit mijn mond komt, schieten zelfs gasten van mijn opleiding vol O:)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:26

keurige gemiddelde score van 15. Viel met absoluut niet tegen!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:27

ik had een heel mooi gemiddelde score (weet het niet precies meer, iets rond de 20), maar ik denk dat ik 15 jaar geleden heel wat meer punten had gehaald. Ouder en wijzer of zo :-)

Weule, je hebt er natuurlijk wel om gevraagd nu ;)

texelse, sterkte!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:31

Ik heb 7 punten gescoord, had wel iets hoger verwacht eigenlijk haha.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:34

@ mootje ik ben ook niet altijd even tactisch en vind het erg lastig om contact te maken met mensen die ik niet ken. Dat zijn mijn trekjes maar dat weet ik ook wel. Daarnaast ben ik het liefste lekker op mij zelf. Ben in het begin ook moeilijk te peilen ( heb ik al vaak gehoord)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:36

Dit had mijn bericht kunnen zijn. Ik kom iets lager uit, 25 punten, maar ik kan ook echt een heks zijn.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:38

Hihi Roos, om de een of andere reden wist ik dat je even om het hoekje zou komen kijken. Ik vind je geen heks hoor, want dan ben ik dat zelf ook :')
Ik moet zeggen dat ik privé wel heel anders ben dan op het werk. Op kantoor ben ik heel gesloten en zakelijk en praat nagenoeg niet over mijn privéleven... Door schade en schande wijzer geworden, geloof ik :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:42

ik praat ook heel weinig over prive op het werk en een aantal collega's kunnen dat niet waarderen. Ze weten dat ik paarden heb en als zij wat vragen geef ik antwoord. Nu denken ze dat ik alleen over paarden praat maar ja als je nooit eens wat anders vraagt krijg je van mij niks te horen. Verder weten zij echt niet wat ik prive uitspook..Bij mij op het werk moet je gewoon niemand vertrouwen. (kakelkippen zijn het) Ik merk dat ik de laatste weken steeds stiller wordt op het werk.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:44

Dat heb ik dus ook :j Ik irriteer me op het moment mateloos, wat ervoor zorgt dat ik meer in mijn schulp kruip. Collega waar ik dus privé mee omgaat vreet zich er ontzettend over op dat ik mijzelf wegcijfer, terwijl dat niet nodig is...

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:46

dikke punten lielle... maar ik blijf in de buurt..

ik had 15 punten... oftewel: lekker gemiddeld :P

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:46

Mootje schreef:
Hihi Roos, om de een of andere reden wist ik dat je even om het hoekje zou komen kijken. Ik vind je geen heks hoor, want dan ben ik dat zelf ook :')
Ik moet zeggen dat ik privé wel heel anders ben dan op het werk. Op kantoor ben ik heel gesloten en zakelijk en praat nagenoeg niet over mijn privéleven... Door schade en schande wijzer geworden, geloof ik :+

Hmmm klinkt bekend, en over het langskomen, er zijn zoveel gelijkgestemde dat ik mijn gezicht wel weer even durf te laten zien :o heb net tegen mijn minst favoriete collega gesnauwd dat ik er misschien wel uit zie als een heks, maar dat ik nog steeds niet kan heksen. Die gast plant 10 veranderingen per minuut en dan moet ik uiterlijk 30 sec. later alle papieren klaar hebben

Bij TNT was er een collega die tegen iedereen vertelde dat ik lesbisch was, want ik vertelde niet wat ik in het weekend deed. Mijn privé leven is privé, heeft niemand wat mee nodig. Zeker na een jaar gestalked te zijn ben ik voorzichtiger geworden. Bij mijn huidige baas hebben mijn collega's alleen mijn mobiele werknummer en niet mijn privé mobiel

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:49

Ik kom ook even om het hoekje kijken.. :)
Even geen zin om veel mee te kletsen.

Mootje: Grappige test! Ik had alleen maat 6 punten. Misschien is zo weinig ook wel niet helemaal goed :+
Texelse: Dat klinkt helemaal niet grappig. Sterkte :(:)
Eef: Jij ook sterkte vandaag :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:49

Roos, bij jou is het een collega, bij mij is het mijn moeder :oo :')

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:54

Mootje schreef:
Roos, bij jou is het een collega, bij mij is het mijn moeder :oo :')

Dat is helemaal erg, maar ja dat krijg je met Ingrid als instructrice ;)

Ze vertelde het ook tegen een vriendin en die voelde zich geroepen om mij te verdedigen door mijn kermisactiviteiten te vertellen. Was dan ook wel weer een beetje jammer :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 14:56

Haha, inderdaad :=
Roos, heb jij stoute dingen gedaan op de kermis :oo ;)

:wave: Vief!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:01

@Gr Roos: bij mij hebben ze om die reden ook alleen mijn mobiel. Mijn mobiel en huisnr geef ik alleen aan mensen waarvan ik denk dat ik die vertrouw. Ben ook een keer gestalkd tot aan mijn vakantieadres aan toe.. Snap niet dat mensen aan wildvreemde zo hun mobiele nummer geven :o
Mooie opmerking over heksen
Hoe is het met je merrie? Nog steeds lekker drachtig?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:05

Nee hoor, in ieder geval niet stouter dan de meeste kermisgangers. Drink geen alcohol, dus dat scheelt misschien ook wel.

Caro, ze is nog drachtig, maar kijk ieder ochtend meteen in der stal of ik iets zie liggen en als der staart te lang omhoog staat dan kijk ik daar meteen onder of er nog geen vliezen te zien zijn. Voor paranoia scoor ik 100% :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:08

Ik had dat ook. Mijn merrie verloor ook haar veulen te vroeg op 7 maanden. Liever wat paranoia dan even niet opletten. Gelukkig afgelopen jaar een gezonde kerel. Maar tot die tijd was ik nog nooit zo nerveus geweest. Vooral voor de merrie was het verlies sneu..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:14

Op mijn huidige afdeling hebben twee mensen mijn privénummer, maar dat was omdat ik in het begin nog geen blackberry had en dus alles met mijn eigen mobiel deed....
Vaak bellen ze nu ook nog mijn privénummer, macht der gewoonte. Op mijn vorige afdeling had niemand mijn mobiele nummer!

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:16

@texelse auww dat klinkt echt pijnlijk! heel veel beterschap :(:) een operatie is idd ook niet alles!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:23

Goedemiddag.
texelse: beterschap :(:) .
Mootje: lijkt me vreselijk irritant die collega :x .
Roos: Fijn dat het nog goed gaat met de merrie, begrijpelijk dat je bezorgd ben.
caro29 schreef:
@ mootje ik ben ook niet altijd even tactisch en vind het erg lastig om contact te maken met mensen die ik niet ken. Dat zijn mijn trekjes maar dat weet ik ook wel. Daarnaast ben ik het liefste lekker op mij zelf. Ben in het begin ook moeilijk te peilen ( heb ik al vaak gehoord)

Had ook zo mijn bericht kunnen zijn + een fascinatie voor patronen en met name cijfers. Ik houd dingen ook liever privé, de meeste dingen gaan anderen gewoon niet aan en als ik eens iets in vertrouwen vertel is het altijd toevallig net aan de verkeerde persoon, ik vertel het wel gewoon niet kan er ook niets doorgel.ld worden, vind dat sowieso een vreselijke eigenschap van vrouwen.

Ik scoor 35 punten op die test, ook niet geheel verrassend :+ .

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:26

Oei Eef, dan ben jij wel koploper.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 15:40

goedemiddag. ff pauze.
heb die test ook gedaan kwam op 12.

mirthe balen van de paardjes
margreet heeft last van de schouders.
jeroen heeft het spelletjes wordfeud eindelijk door.
meeste hebben last van harde wind/regen. Hier ging het vannacht/vanmorgen ook echt super hard.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 15:41

Ach ja, "elk nadeel heb zijn voordeel", ik kan wel heel makkelijk leren en dingen onthouden, dus dan heb ik weer tijd over om een sociaal aangepast wezen te worden en paard te rijden :+ .
Maar ik ben toch echt een heel normaal persoon in een wereld vol rare mensen, al zien die mensen dat juist andersom :Y).