Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
.Mootje schreef:Mirthe, van de pijnstillers zeker? Is dit een bijwerking volgens de gebruiksaanwijzing? Geen idee, misschien vochtafdrijvers?
. Stond wel op de bijsluiter dat het een bijwerking kon zijn, maar ik dacht dat oude mensen daar last van zouden krijgen en niet ik (hoezo naief
). 
. Zoals vanmorgen zette ik de paarden buiten en zag ik dat er niet genoeg water in de bakken zat voor vandaag. En ik ben alleen thuis, dus dan kan ik kiezen, of zelf bijvullen, wat voor mijn lichaam niet het meest verstandig is, of de paardjes weer naar binnen als de bakken leeg zijn. Nou 3x raden wat er dan gebeurt, dan gaat er gewoon water naar de bakken
. Maar........ ik ben wel een beetje verstandig, want we hebben zo'n h2o-bag in de kruiwagen, en die ga ik dan niet helemaal voldoen, dan ga ik met een halve zak, en dan redden ze het wel tot vanavond. Dus ik word al een heel klein beetje verstandig!!
.
. Wij hebben 1 schuur dat zegmaar 2 schuren naast & aan elkaar zijn, maar daar zitten dus ook 2 daken op
.

. Lief aangeboden! Had laatst wel een gaaf groen tweedjasje gezien bij Equimatch voor half geld
maar dan heb ik weeeeeeer een andere kleur. Start je trouwens dit weekend ook in Marum? Misschien kom ik vanavond nog wel even bij je les kijken, hoe laat begint het?