Er is trouwens alweer prima te trainen bij Rob, terrein is super.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leidde vorig jaar tot grote spraakverwarring toen ik het puntje moest springen en dus braaf naar het puntje reed dat ik al dertig keer had gedaan dat seizoen. Bleek hij de grote punt te bedoelen. "Ja, met Raimaer doen we geen kleine puntjes"
Alles wordt inderdaad in de verkleinende vorm uitgelegd. Dat zal wel iets spychisch (BB) zijn voor de amazones!
Sannnn schreef:Misschien dat Bull iets te veel gesprongen heeft de laatste tijd Bianca? Kan best toch.. Dat hij er even geen zin meer in had. Hopelijk is het iets eenmaligs iig.
(ik weet wat ik voelde) zoals ik al zei, hij sprong heerlijk met inspringen en word altijd heel fanatiek en van 1 wedstrijd per week, wat dan van deze de 3e was gaat hij niet dood.
Wel als ik aanvoel dat Vorstin gaat stoppen (afgelopen jaar in VP en Vlietlanden), toen heb ik ook echt wel geschreeuwd. Ze ging al ruim van tevoren afremmen, dus ik gaf een brul en extra been/zweep, maar dat hielp al niet meer. Het is bij mij meer onmacht denk ik.
?
!
Morgen ook weer 2, woensdag daggie vrij en dan donderdag weer 2 en dan vrijdag weer vrij.
Sterkte iig de komende dagen!
) ..... vreemd terrein wel altijd cap op...bodyprotector heb ik nog nooit mee gereden
wil ook niet zo'n ding om...
)
of was dat tientjeh?