Zijn leuke foto´s Heleen. Dorien: Ik zou het zo snel ok niet weten. Zal eens nadenken.
Pfft net Amati gereden en schijnbaar had de buurrman pinken staan in het weiland naast de bak en die gingen dus heel leuk springen en rennen toen ik aan het rijden was. Amati natuurlijk niet meer bij de les en het werd meer een cursus laagvliegen dan rijden. Dus na 15min rondgalopperen maar gestopt
Zo'n panty is echt super handig! Gebruik hem als ik een dag eerder al vlecht, dan blijft alles mooi in model en hoef je geen stro/ zaagsel of vlas tussen je vlechten uit te vissen.
Leuke foto's Heleen.
Pff ben net thuis, wat duurt de dag lang als het rustig is in de winkel.
Dagje eerder vlechten dat kan ik hier helaas niet doen. Oro gaat al door het lint als hij gevlochten wordt. Hij kan het gewoon niet hebben. En na het vlechten moet hij meteen de trailer in. Want als ik hem op stal zet gaat hij meteen al die knotjes er compleet vanaf schuren.
Is er hier toevallig iemand goed in latijn? Dan kan ik misschie Equine allround in het latijn neerzetten? Ik kom zelf nog niet verder dan Equus ...... Die panty's schijnen ook goed tegen tocht te werken, ik ben alleen bang dat die dingen niet heel blijven bij mijn paarden.
viefdepief
Geplaatst: 03-11-10 19:54
Haha mijn topic net geplaatst en hij is al 96x bekeken
Hmm zit te denken Dorien, maar zou het niet weten zo even in Latijn. Als mijn vader straks thuis is zal ik het hem vragen. Die heeft nog een jaar klassieke talen gestudeerd voor de hobby
Dorien, ik heb een aantal jaar latijn gehad op het vwo. Misschien dat ik er wat van kan maken. als jij weet wat je ongeveer wilt hebben.
Snoekiej
Geplaatst: 03-11-10 20:07
Goedenavond IK HEB KAARTEN VOOR DE NACHTPREMIERE VAN HARRY POTTER GESCOORD Echt gaaf!!! Het is al op dinsdagnacht, dus al over 1,5 week!
Super cijfer Vief! Fijn dat Vivre lekker ging Sussie Lekker zo'n dagje vrij Heleen Haha, leuk dat vliegen PB Dorien, ik weet het ook niet, sorry. Paard is inderdaad Equus in het latijn, maar allround is vrij lastig vertaalbaar denk ik.
Nou iets van dezelfde strekking al Equine allround. Ik heb ook wel een aantal jaar latijn gehad maar verder dan 'ecce maruis cluidius flavus, pater in talino sedet' kom ik niet Was de eerste zin die wij in het latijn leerden. En ik zal het vast compleet verkeerd hebben geschreven
@ Lautje, het is wel in Zoetermeer hoor, dus niet dé BN-er nachtpremiere. Maar ik had zowiezo niet gedacht dat ik naar een nachtpremiere zou kunnen, dus ik ben superblij
billy1
Geplaatst: 03-11-10 20:11
Leuk Shanouk! Al heb ik zelf helemaal niks met Harry Potter
haha, ik durf haast niemand te vertellen dat ik vwo gedaan heb. En nu kapster ben, ik word compleet voor gek verklaard.
Sannnn
Geplaatst: 03-11-10 20:16
Leuke foto’s Heleen! Mooie jasjes weer Vief! Wat gaaf Snoekiej! Jaloers, veel plezier!
Net Vero gelongerd, voor het eerst de touwtjes tussen haar benen door gedaan zodat ze nog meer haar rug gebruikt ipv aan de singel vast. Ging wel redelijk tot het aangalopperen. Staat mevrouw ineens recht omhoog.. Dus morgen nog eens proberen, zit toch nog niet goed denk ik in d’r rug.
billy1
Geplaatst: 03-11-10 20:17
Ik weet dus echt niet wat die zin van jou betekend Laura!!! Jantine je moet gewoon doe wat je leuk vind!! Is het allerbelangrijkste!! Wist ik maar wat ik echt het allerleukste vind
Oehh, dat is ook leuk Tientjeh, je moet toch gaan voor wat je leuk vind! Dat vind ik ook belangrijker dan niveau. Je kan wel universiteit doen en dan de rest van je leven op kantoor gaan zitten, maar daar wordt je ook niet gelukkig van. Ik zat eerst ook aan een HBO opleiding te denken ipv universitair, maar toch universitair gekozen
Mijn eerste latijnse zinnetje was: Aenaes Troianus est