Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
viefdepief schreef:Net naar de afvallers gekeken. Maar daar wordt je echt niet vrolijk van.
Jak..Heb wel weer genoeg mega-blubberbuiken gezien voor dit jaar..
kimdepim schreef:En dan voel ik me al dik.
rowo schreef:viefdepief schreef:Net naar de afvallers gekeken. Maar daar wordt je echt niet vrolijk van.
Erg he!!! Ik snap echt niet hoe sommige mensen zo dik kunnen worden. Zoiets merk je toch?
rowo schreef:viefdepief schreef:Net naar de afvallers gekeken. Maar daar wordt je echt niet vrolijk van.
Erg he!!! Ik snap echt niet hoe sommige mensen zo dik kunnen worden. Zoiets merk je toch?
sgwrijdster schreef:rowo schreef:Erg he!!! Ik snap echt niet hoe sommige mensen zo dik kunnen worden. Zoiets merk je toch?
het ergste is nog dat ze zelf zeggen dat ze het erg vinden dat ze zo dik zijn en ondertussen blijven ze maar door eten en maar zeggen dat het zo erg is dat ze dik zijn.
Loes_Joery schreef:Vind dat soort programma's af en toe wel interessant maar je moet er niet te vaak naar kijken want dan word je er niet vrolijk van!! Dan zeggen ze inderdaad dat ze het zo erg vinden, zitten ze ondertussen met een bord vol eten voor zich
Nou mijn avondje is weer gevuld geweest met leren!
Ga lekker mijn bedje opzoeken en nog wat tv kijken!
Trusten
sgwrijdster schreef:maar Überhaupt snap ik niet hoe mensen het zover kunnen laten komen dat je mee moet doen aan een programma om af te kunnen vallen.
ik zou niet met men kop op de tv durven als ik zo dik was hoor!
viefdepief schreef:sgwrijdster: Heb ik wat gemist, wie ben jij eigenlijk?
viefdepief schreef:sgwrijdster: Heb ik wat gemist, wie ben jij eigenlijk?