Ik rij vandaag alleen Online en ik oefen de L2 proefjes. Doorzitten doe ik voorlopig maar even niet. Had gisteren best wel last van mijn rug toen ik van Ienie af kwam. Hopelijk gaat het niet zo doorzetten als het vorig jaar een keer gedaan heeft.
MJ: Fijn dat het beter gaat Ik heb trouwens een broek, een blouse, een vest en een trui gekocht.
Net terug van concours met Violin. Met losrijden kreeg ze het best snel warm. Was echt een warme manege. Dus niet teveel gedaan, gewoon een paar sprongetjes. Was voor Violin de eerste keer dat ze binnen B sprong. Heb vorig jaar binnen alleen groen gesprongen. Toen ik de ring binnenreed, was ze totaal niet onder de indruk. Kon gewoon fijn blijven rijden. In het basisparcours was ik foutloos, ze sprong echt heel fijn. Ze bleef ook goed bij me. In de barrage had ik helaas een balkje, maar dat ging ook fijn. Kreeg 51 punten voor de stijl We zijn weggegaan, omdat we Sunny op moesten halen, hoor dus straks pas of ik een prijs heb. Hoop het wel
Ik had vandaag een wedstrijd met Uk. Springen. Ging erg fijn. 2 keer foutloos! En 1e parcours 2e. Ben erg tevreden, had het niet verwacht. 1e rondje 50 voor de stijl, en het 2e rondje 51. 2 klassieke parcoursen
Hercules was echt lief vandaag! Ik heb dit weekend maar even de dressuurmuts uitgehangen. Hij was zelfs eerder te lui dan actief...zal wel met de temp te maken hebben. Als het kouder wordt en 24/7 op stal komt te staan is die vast niet meer zo lief
Ik ben weer terug van de clubkampioenschappen Was echt leuk
Nervosa was hartstikke lief Het proefje ging ook goed. Af en toe nog een kleine hapering en het enorme publiek was ook nog wel wat eng Maar met 176 punten waren we niet ontevreden!
Daarna even afgezadeld even wat gegeten en toen parcours gelopen. Daarna weer opgezadeld losgesprongen en het parcours in gegaan! Hindernis 1 moest even van dichtbij bekeken worden, maar wel in één keer er over! Gewoon alles in draf gedaan en we waren foutloos Dus ook nog een barrage Toen toch maar wat gegaloppeerd, helaas wel 1 hindernis omver Maar verder braaf Echt super leuk dat ze het zo goed oppakte!! Oja de 8 voor ons poets en waswerk moet natuurlijk ook nog even genoemd worden
Zal zo even de foto's erop zetten. Komen ze er na het eten op te staan! Jiska nogmaals bedankt.
Ik ben ook weer ontwaakt na een nacht en ochtend Qlimax... Was helemaal dood, naja ik niet mijn benen. Half 10 waren we thuis, even wat eten, paarden naar buiten en toen het bedje in. Half vijf werd ik pas weer wakker Paardjes naar binnen gevoerd en nu lekker niks doen en ff een verslagje in elkaar zetten. Qlimax was weer leuk... Goede muziek en eigenlijk ook een heel goede sfeer. Super veel hele leuke mensen gezien, nog op de camera geweest....
@ vief: leuke dag gehad dus? Super!!!! Ben super benieuwd naar de foto's!
@ floor: komt je paardje straks echt 24/7 op stal te staan??? Arm paardje
En verder.. euh de rest die concours gehad heeft? Heb het nog niet gelzen, maar het zal wel goed zijn gegaan!
Toch netjes Vief! Ben benieuwd naar je foto's. Goed gesprongen hoor Renske en Hilde!!
Zo Rowo..dat klinkt erg vermoeiend ..maar wel leuk!! Jullie allemaal leuk weekend gehad? Ik had gister verjaardagsfeessie was gezellig. Vanmiddag heeft buurmeisje ff op Spook gereden, ging goed!! Nou en morgen mag Sien weer aan de bak, ga weer eens wat fanatieker aan de gang..
Wat leuk Vief! Ziet er best goed uit hoor!! Echt lief dat je toch hebt kunnen rijden!
Moest vandaag kantinedienst draaien.. Heb ik nooit zoveel op tegen maar dit is de derde keer sinds september.. en ik ben ondertussen verhuisd naar de andere kant van het land.. Maarja, het lidmaatschap loopt tm december dus ze moeten natuurlijk wel nog even gretig gebruik maken van mn diensten.. (stomme vereniging )
Nee, niet echt, nouja, de stoppen sloegen eruit.. dus weg stroom, weg warme friteuses, weg koude koelkast Gelukkig was er een technische man in het huis.. Moest helemaal solderen enz..
Normaal vind ik kantinedienst niet erg, wel gezellig.. Alleen moet je normaliter 3 á 4 keer per jaar.. en nu ineens tewijl ik al verhuist ben 1 keer per maand moet.. Plus dat er weer eens verenigings-crisis is geweest, dus echt heel leuk is het daar niet meer