Ik ga zo alweer op concours Gisteravond was het erg laat geworden, vriendinnen waren hier, was erg gezellig. Vanochtend alle zooi opruimen, was echt heel erg. Ik ga trouwens vandaag te paard naar concours. Is ongeveer een half uurtje rijden, en ik heb niemand die me kan brengen. Ik rijd alleen Sunny en die is heel braaf. Is ook weer eens wat anders
altos: hier op bokt komt t weer uit een zondagmorgen krant Dus echt betrouwbaar is het niet. Maar goed, ik zeg niet dat het niet zo is. Zou het leuk voor dr vinden! Ga zo me knollies maar eens ff waterballeten (lees longeren).. Gister echt lekker gereden.. Had even het gevoel da ik toch wel een klein beetje kon rijden
Ik had ze net allebei met regendeken in de wei staan: Er vielen echt bakken water uit de lucht. Leuk want ik moest nog naar huis fietsen :S Ze reageerden allebei niet zo heel erg op t veulen, mar ik geloof toch dat ik pas op utah stap als mn instructeur erbij is... Voel ik me iets veiliger...
Succes Renske! Wij gingen vroeger altijd te paard naar de wedstrijden in de buurt (tot 1,5 uur rijden, enkele reis)
Vief, Wat een mooie foto's maak jij toch En een leuk verslag erbij
Het totale WK gebeuren is aan me voorbij gegaan door werk en of wedstrijd. Gisteravond nog wel even de samenvatting van de kur gezien De foto van Anky op een wegrennende Salinero hangt bij ons op stal op het prikbord (stalamazone/eigenaresse is Duits , dus leedvermaak om de Hollanders)
Wieringerwerf is prima verlopen voor Milord en mij Zal een verslag in het daarvoor bestemde topic zetten.
Fijn dat het zo goed ging Bento! Zal je verslagje straks even lezen
Hier trouwens ook heeeeel veel onweer en regen Arme renske en arm concours. Er is ook een kür op muziek, als ik niet op vakantie was geweest had ik daar ook aan mee willen doen, maar dat is wel heeeeeel sneu met dit weer, vraag me trouwens af of het wel door kan gaan
Ik heb gisterenavond nog wel even Isabelle Werth zien rijden. De verslaggevende Duitser was helemaal lyrisch. Maar ik vond het helemaal niks. Het zag er heel gedwongen en niet ontspannen uit. Daarna nog wel Anky de ring in zien rijden. Dat zag er een stuk beter uit. Helaas maar 1 rondje gezien en toen.... Zzzzzzzzzzzzzzz.....................
Ik wilde met Online in het bos gaan stappen,maar nu regent het hier.
Ik heb trouwens Zara Phillips op hindernis 3, 4 en 5 gezien en het laatste element van het laatste water en dat zag er allemaal super uit!! Verder blijf ik fan van andrew nicholson, die man rijdt zo mooi! En rechtdoor bij laatste water!
Ik heb daar ook jan van beek gezien, die moest zijn paard nog wel even achter de broek aanzitten bij het alternatief.
Chantal gezien bij eerste water, was voor mijn gevoel iets te ingehouden maar ze maakten het wel goed af! Maar bij veel menen leek het allemaal net niet fijn te passen. Die wateruitsprong is vaak aangetikt door achterbenen....
Werner gezien boven op de heuvel bij de picknicktafel en de hindernis ervoor en erna kon je ook volgen. Paard en ruiter leken wat moe, maar de finish was ook niet ver meer. Sprong nog wel mooi!
Heb er een voor mijn neus zien vallen over groentekraam, paard was gewoon op. Leek niks te hebben, maakte een buikschuiver. En een uit de verte bij boot eerste water en een ruiter van zijn paard zien kukelen op de grote afsprong.
Maar vond het allemaal prachtig, ik doe het niemand na!!
Dressuur was We hadden staanplaatsen gekocht maar daar werd niet gecontroleerd dus iedereen die nog in het strodorp was ging kijken, het was veeeel te druk dus uiteindelijk hebben we via een scherm moeten kijken. Daar gaat nog wel een boze brief over uit, er stonden allemaal mensen ind eweg zonder kaarten, dat kan natuurlijk niet, ze hadden daar ook moeten controleren!
Ik heb net de dressuur gezien op tv, die schimmel van die Deen is echt En Anky deed het natuurlijk ook top! Vond alleen de punten van Nadine Capelmann ofzo echt niet terecht. Maar zo zie je maar weer: het is een jurysport
*komt topic weer binnenvallen * Vanochtend Virginia gereden, erg leuk beest (Pony van meisje van de club, ze hadden gevraagd of ik er aantal keer op wilde rijden)
Net Redday gereden, eerst even gedressuurd, daarna even wat sprongetjes gedaan, dan kon ik mooi even aanvoelen hoe ze met springen is enzo (was 4e keer dat ik haar reed) Ging lekker, ze springt echt gemakkelijk! Daarna nog even kort buitenritje gemaakt, en eens even een echt rengalopje gemaakt
Waarschijnlijk komt ze rond half januari ofzo bij ons thuis te staan, en ik mag ook naar crosstraining met haar als ik wil
Zo nog even Britt rijden, en dan bestaat er nog zoiets als huiswerk
*gaat proberen vanaf nu weer wat actiever te zijn hier
Net bij NOS zeiden ze ook dat Anky zwanger is van haar 2e kindje