Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! hijs echt zo lief, maar wel oud
23 ofzo, zo ziet die er ook uit!!
Twinkel stond te gillen toen ze aan het neuzen waren. er kwamen toevallig 2 kindertjes bij hem kijken, ik moest me echt inhouden dat ik niks verkeerd zou gaan zeggen ofzo 
en die is niet zo lief!! maar ze lijken we onwijs op elkaar
)
Hoe lang blijf je eigenlijk weg?? 
Er is de laatste tijd door die examens ed zoveel werk blijven liggen dat ik hier maar wat aan het puinruimen ben geweest
)
hihi 

chantal_cs schreef:Tranquigel geven en waar nodig de praam op.
Meestal red ik het wel om te scheren zonder praam en alleen bij hoofd en evt benen de praam erop.
Maar hele lastige paarden zijn de Tranquigel toch nodig.
lielle schreef:Gomir, ik zal op stal melden dat je komt. Ik neem aan dat je bij ons wil logeren
Hoef ik daar ook niet meer achteraan
chantal_cs schreef:Tranquigel geven en waar nodig de praam op.
Meestal red ik het wel om te scheren zonder praam en alleen bij hoofd en evt benen de praam erop.
Maar hele lastige paarden zijn de Tranquigel toch nodig.
lielle schreef:Gomir, ik zal op stal melden dat je komt. Ik neem aan dat je bij ons wil logeren
Hoef ik daar ook niet meer achteraan
Gelukkig heb ik de communicatietoets wel gehaald. Was wel blij dat ik iemand anders geregeld had, had gister ook nog enorme vertraging dus zou het nooit gered hebben

) met praam werkt dan idd niet echt meer als ze er tegen gaan vechten(praam of verdoving) dan wordt het een zootje, gaan ze zweten en dan krijg je er geen mes doorheen
Ik wist niet meer precies waar jullie zaten
Hij blijft nu harig
(op dat kleine stuk op zijn zij na dat ik er wel afhad
)
Nu van Hanzehogeschool in Groningen, wil even weten wat Sport, gezondheid en management nou precies is. Daarna ga ik gelijk weer weg
Heb het wel even gehad met al die open dagen, volgende week alweer, zucht... 

(was trouwens ook maar 15 euro inkoopprijs, vraag me af hoe duur het zou zijn als je het in de winkel zou kopen
)