[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 18:05

zo'n foto heb ik ook van mijn paard

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 18:53

ik ook! ik had eerder ook zo''n leuke schimmel die elk jaar sintpaard was en dan werd ik ook tot piet gebomberdeerd. mn moeder heeft nu een lusitano die vorig jaar ook de klos was (incl ikzelf! haha)

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 19:25

Mijn nieuwe (de witte) is ook eens sintpaard geweest! Dit jaar niet omdat ik haar zelf nog niet zolang heb en ik dus niet in alle situaties nog weet hoe ze reageert!

Biertabje

Re:

en wij hebben momenteel de echte op stal staan ! hijs echt zo lief, maar wel oud 23 ofzo, zo ziet die er ook uit!! Twinkel stond te gillen toen ze aan het neuzen waren. er kwamen toevallig 2 kindertjes bij hem kijken, ik moest me echt inhouden dat ik niks verkeerd zou gaan zeggen ofzo
ik hoop wel dat ze morgen de goede schimmel meenemen, wat naast amigo staat nog een witte en die is niet zo lief!! maar ze lijken we onwijs op elkaar

Sjaan

Re:

Mss dat mijn paardje dit jaar ook voor sinterklaas paard moet spelen! Ik moet met de klas het sinterklaasfeest op school organiseren. Nu nog iemand vinden die op Lucky kan blijven zitten (ook als ze super maf gaat doen... )

SGWuppie

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 19:51

Ik ga morgen op vakantie naar Tunesië....maf he!

niet teveel kletsen, want dan moet ik weer zoveel bijlezen en daar heb ik nu al nauwelijks tijd voor!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 19:59

Veel plezier Marieke!

Die van mij hoeft gelukkig niet mee met Sinterklaas

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:02

Wat gaaf Marieke! Hoe heb je dat zo ineens kunnen regelen...

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:04

Wat leuk Marieke!
Veel plezier Hoe lang blijf je eigenlijk weg??

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:08

MIjn schimmel is voorlopig ook nog niet aan sinterklaas toe

Ik ben ook niet naar Ermelo geweest woensdag, was pas laat terug van springles(half acht ofzo).
Vandaag ook niet naar het verrichtingsexamen geweest trouwens Er is de laatste tijd door die examens ed zoveel werk blijven liggen dat ik hier maar wat aan het puinruimen ben geweest

Wat doen jullie bij hele lastige dieren met scheren?
(niet mijn paard, maar ben wel benieuwd of er nog mensen alternatieven hebben die ik nog niet bedacht had )

Fijne vakantie Marieke

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:15

Tranquigel geven en waar nodig de praam op.

Meestal red ik het wel om te scheren zonder praam en alleen bij hoofd en evt benen de praam erop.

Maar hele lastige paarden zijn de Tranquigel toch nodig.

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:16

heey,,

nou jullie het over sinterklaas hebben,, mijn vader moet op de basis school in het dorp sinterklaas spelen hihi
en ehh dan komen de pieten met de bus ofzo en sint heeft de bus gemist ofzo enne toen heeft ie maar een paard bij een boer uit het land gehaald( njah zo moet het worden ofzO) enne nu wil mn vader oud paard van hem gebruiken.. hihi word nog lachen

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 20:42

kimdepim: whaha, ze moeten het maar bedenken! wel een erg leuk idee!
marieke: fijne vakantie!

mijn Engelse SO en Griekse SO gingen volgens mij wel goed vandaag!
ben opt moment aant hopen op mooi weer morgen, als het weer beetje redelijk is ga ik lekker met een vriendin op de hei rijden!
en zondag springwedstrijd
ik doe misschien ook nog mee in Wanroij, maar dat is nog niet zeker..

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:10

chantal_cs schreef:

Meestal red ik het wel om te scheren zonder praam en alleen bij hoofd en evt benen de praam erop.

We hadden al een praam geprobeerd, dat hielp totaal niet.
Vetranquil kwam hij dwars doorheen(pas gegeven na een rustperiode en toen nog een uur laten staan). tranquigel op advies van de veearts vandaag overgeslagen(werkt zelfde als vetranquil).
Hij heeft nu een cocktail van de veearts gehad(in het bloed), maar toen ging het nog niet. MIjn trukendoos is nu op

lielle schreef:
Gomir, ik zal op stal melden dat je komt. Ik neem aan dat je bij ons wil logeren

Graag
En dat laatste zou natuurlijk helemaal geweldig zijn Hoef ik daar ook niet meer achteraan

Hoever zitten jullie trouwens van Wanroij af? (vanaf stal)

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:10

chantal_cs schreef:

We hadden al een praam geprobeerd, dat hielp totaal niet.
Vetranquil kwam hij dwars doorheen(pas gegeven na een rustperiode en toen nog een uur laten staan). tranquigel op advies van de veearts vandaag overgeslagen(werkt zelfde als vetranquil).
Hij heeft nu een cocktail van de veearts gehad(in het bloed), maar toen ging het nog niet. MIjn trukendoos is nu op

lielle schreef:
Gomir, ik zal op stal melden dat je komt. Ik neem aan dat je bij ons wil logeren

Graag
En dat laatste zou natuurlijk helemaal geweldig zijn Hoef ik daar ook niet meer achteraan

Hoever zitten jullie trouwens van Wanroij af? (vanaf stal)

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 21:31

Simmie: mijn invaller heeft het gister trouwens geweldig gehad op de jurycursus. Ze heeft zelfs alletwee haar paarden mogen rijden
Ik baal wel dat ik het zelf niet redde Gelukkig heb ik de communicatietoets wel gehaald. Was wel blij dat ik iemand anders geregeld had, had gister ook nog enorme vertraging dus zou het nooit gered hebben

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 22:49

Gomir, van ons (stal) naar Wanroij is een klein uurtje, van mij thuis naar stal een half uur.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:18

Gomir: dan heb je zeker een paard alla Ossi moeten scheren???
gelukkig deed Gitte Ossi en konden we hem naar de kliniek brengen om hem daar vast te zetten(via een touw over de schoft) maar ook dat was rotwerk(had via het bloed gekregen en had eigenlijk allang plat moeten liggen, op voor 2 kwpners ) met praam werkt dan idd niet echt meer als ze er tegen gaan vechten(praam of verdoving) dan wordt het een zootje, gaan ze zweten en dan krijg je er geen mes doorheen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:51

Ik had het gehoord Gomir. En de mevrouw voor wie ze moest rijden was ook heel content met haar rijden en ze vind het nog steeds geweldig dat je zelf een vervanger hebt geregeld. Als ze nog eens iemand nodig heeft zal ik jou dan weer vragen? Misschien kun je dan wel zelf.

Marieke: als je dit nog leest; hele fijne vakantie!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:58

Fotomuts: zou je mij de foto (die je hebt gemaakt tijdens het NK in Barchem) van die man op de schimmel die de heksenbezems springt willen mailen? Hij is nl een stalgenootje van me en ik wil hem verrassen! Je mag de foto mailen naar: simone.mascini@planet.nl

Vast bedankt!

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 00:48

Hoe heet de lusitano van je moeder, Jiska?

Marieke, veel plezier!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 01:03

Dat is goed te doen Lielle Ik wist niet meer precies waar jullie zaten

Zoiets RT Hij blijft nu harig (op dat kleine stuk op zijn zij na dat ik er wel afhad )

Simmie: ik heb er al een hekel aan om mensen af te moeten zeggen en helemaal als ik mensen daarmee voor het blok zet. Heb wat rond moeten bellen, maar uiteindelijk was iedereen blij
Mooi dat die mevrouw er ook blij mee was
En ik ben altijd in voor zulke dingen hoor

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 08:42

Ik ga zometeen weer eens naar een open dag Nu van Hanzehogeschool in Groningen, wil even weten wat Sport, gezondheid en management nou precies is. Daarna ga ik gelijk weer weg Heb het wel even gehad met al die open dagen, volgende week alweer, zucht...

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 08:54

Arme jij... ik vrees dat ik ook nog naar open dagen moet voor het hbo. Heb me er totaal nog niet mee bezig gehouden.. zal het maar is gaan uitzoeken!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 10:10

@ Kimdepim, whahaha wat een giller
Je moet wel foto's van je papa maken hoor

Ik ga zo naar les, ben benieuwd of Loes nog een bloes of jasje ofzo mee heeft genomen...
11 December met de clubkampioenschappen gaan we voor het eerst in het nieuwe tenue. Loes had laatst ook een heel leuk frontriempje gevonden, zat ook iets van geel in ofzo met zilver was echt heel leuk. Alleen kon ze die frontriemien niet los bestellen alleen met het hoofdstel erbij.. (was trouwens ook maar 15 euro inkoopprijs, vraag me af hoe duur het zou zijn als je het in de winkel zou kopen )