Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

behalve dan als het gaat van als ik of hij zegt van ja je kan dit zo doen of dat zo doen ja dan is het nooit goed :p maar als iemand anders dan identiek het zelfde zegt dan is het plots wel goed. en dat hebben we alle twee :p 
andere issues
.
Uiteindelijk een compromis gevonden waar we ons beiden wel in kunnen vinden. Sindsdien heeft hij er ook meer interesse voor trouwens. Antonius schreef:Kijk, onze sport is niet zomaar een hobby, dat is een 'way of life'. Iemand die daar echt niets mee heeft, snapt dat niet en zal altijd het gevoel hebben dat hij ergens in het dagelijkse schema moet ingepast worden rond de paarden, wat op zich ook zo is, maar alleen paardenmensen snappen dat.
En een toekomstige vriend zal maar al te goed weten dat hij mij én mijn paard erbij moet nemen. :p Maar zelf heb ik voldoende aan 1 paard dat wel.
Wij hebben nog vaak dat we ergens uitgenodigd worden ergens en dan moet je daar om 18 uur zijn en dan zeggen wij al op voorhand van oei ja dat zal niet lukken want de paarden moeten nog eten krijgen
dan zie je de mensen ff raar kijken maar dan beginnen ze maar zonder ons. Onze vriendenkring weet dat ondertussen al dat we altijd wat later zijn
het is ook moeilijker om eens een weekendje weg te gaan want je hebt altijd iemand nodig die je kan vervangen. wij hebben gelukkig mijn schoonvader die altijd inspringt. maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen die luxe heeft.