Supergaaf, Margreet! Volgende week in MB wordt ook een lange dag! Eerst 2 uur schrijven bij de 2*, instructie, van 15.30 tot 18.15 cross en daarna nog een BBQ
Uhm, de 1* is van 15.30 tot 17.00 en de 2* van 17.15 tot 18.15. Is het normaal dat je bij een CIC geen 15 tot 30 minuten hebt tussen het springen en de cross Er zit hier 1.5 uur tussen...
Ka: Beli geeft hetzelfde gevoel als m'n oude pony. En als hij maar half daar op lijkt... Maar hij is wel apart hoor. Ben nog het halve terrein over gevlogen omdat ik m'n rechter beugel in wilde doen na het opstappen na de DA. Kon met losrijden ook geen been geven want dan ging hij in galop er vandoor en teveel bewegen moet je ook niet op m
Margreet. Ziet er heel gaaf en kleurrijk uit!! Ka: super stijlpunten zeg!
TeeGee
Geplaatst: 17-06-12 20:03
Ik had er vorig jaar ook zoiets tussen, springen was ook in tenue. Wist ik veel haha! Had wel mn jasje aan maar verder in cross outfit (beschermers en dekje).
Lau, dat zijn de beste
Mootje
Geplaatst: 17-06-12 20:06
Ka Kom je kijken? Waarom startte NR trouwens niet gisteren? Zag hem wel bij de hoefsmid met Nico in crosstenue. Die all-in BP / AJ vind ik trouwens niet mooi...
Elke crack z'n gebrek toch Drie keer zadelmak moeeten maken zegt ook al genoeg natuurlijk
Net thuis gesprongen met Het en Maat. Flink doorgebouwd tot zo'n 1,40m en dat liep zo simpel Moeders zei al maak maar een carrière switch met deze 2 en Beli voor het crossen Maat ging ook pas echt springen rond de 1,30m. Toen kwam er pad echt slag in en nog met een lap lucht er over
Op zich niet nee, maar Maatje crosst wel fijn natuurlijk. Aan de andere kant is het ook wel een bruit spring paard eigenlijk. En Hetje is gewoon echt een springpaard. Die is zo voorzichtig en heeft zoveel kracht in zn donder.
Oh, haha. Op die manier Gisteren was ze er ook! Lau, Positief
Annetje
Geplaatst: 17-06-12 20:29
Sannn jammer dat je de cross niet uitgereden hebt en hij weer zo vervelend was Noor heeft de cross helaas ook afgebroken Joki! Wat gooeeeheoooeed! Gefeliciteerd! Margreet leuke foto's. Jullie zien er leuk uit zo! Schattig topic dat Mo Dikke schattige pony erbij, helemaal af.
Vies was vandaag maar stom en ik heb hem bijna achter het behang geplakt. Ik wilde hem heeel even aan de dubbele longe omdat hij het gisteren zo goed deed, maar hij vertikte het gewoon om aan te galopperen. Waarom? Géén idee, hij wilde het niet. Wel flink hard draven, maar galopperen Heb hem maar even los gehad en zo in de galop gezet, daarna aan de dubbele longe nog een keer en er toen de brui aan gegeven.