Noor, eten maakt veel goed En ik hou ook echt niet van katten. Sim wat balen van je springles. Ga je altijd naar Bunschoten? Vief, wow wat een krachtpatser Evie, gefeliciteerd
@ Vief: nacht braker Knap dat je er zo vroeg uit bent! Leuke foto's van GG. Hij wordt al groot joh En hopelijk is Woll een beetje lief voor de ruin.
@ Karen; leuke foto's zeg! Vos is ook leuk! Wat heb je eigenlijk gestart? Wat heb je een gaaf outfit aan trouwens! Fijn dat T goed ging gister... hij staat daar dus nu fulltime?
Ik zie ook een grote rode vlek op buienradar, maar hier is het nog erg warm en de zon schijnt. Waarsch duurt het nog wel ff tot het gaat regenen.
Vannacht is Avi ontsnapt uit stal. Ze heeft zich te goed gedaan aan het hooinet van de pony, de snoepjes bak en heeft maar vast 2 zak brokken open gemaakt. Die heeft dus geen vreten gehad vanochtend. Het was ook 1 grote zooi op stal.
Het concoursterrein is ook opgeruimd, nu eerst een week bij komen
TeeGee
Geplaatst: 23-08-11 09:37
Sim, ik ben daar laatst op donderdagavond geweest dat was wel super. Maarja nu zijn de vakanties over en dan rij ik gelijk de file in.
Mandy, ja ik heb hem vrijdag weggebracht, zowat 3 uur rijden! We gaan uit van 2 maanden. De vos mocht 2 keer oefenen hoog (80 cm) en Schimpie 2 keer B. Stoute Avi! Heeft ze niet heel veel brok gehad?
Moeders heeft net besloten dat er niets bij komt. Scene mag in december weer aan de bak, dan gaat hij even naar mijn springinstructeur. Mama wil niet dat ik er zelf gelijk weer op ga aangezien hij een beetje erg rillerig is (en door wat er in Helvoirt is gebeurd). Opzich ook meer dan zat, 6 paarden en de 7de is in de maak. Als Wendel dr veulen er volgend jaar af is heb ik die er ook weer bij.
Ik heb net de middag vrij genomen en ga vanmiddag met Rem naar Friesland
EvelienH
Geplaatst: 23-08-11 10:09
Of nog een keer drachtig als het veulen mij aanstaat, heb nog 3 rietjes in de vriezer liggen.
6 valt wel mee, 1 van mijn moeder, tas wordt niet meer mee gereden, floris staat in de opfok, Wendel is drachtig, Scene heeft nog vakantie en Caap moet wel gewoon aan de bak. Haha! Dan valt het hartstikke mee.
Volgend jaar of het jaar daarop dan wordt het wel een beetje veel, als Floris uit de opfok komt. Die wordt waarschijnlijk toch niet groot genoeg voor mij dus die wordt verkocht als hij braaf is.
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 23-08-11 10:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Mooie laarzen zeg Karen!! Top dat T´s 1e keer zwemmen goed gaat en je projectje ziet er leuk uit. GG is groot al! Leuke foto's. Gefeliciteerd Evie!
Hier mottert het al poosje, hoop dat die hevige windstoten vandaag uitblijven. In ieder geval tussen half 4 en half 6. Heb dan springles, dus moet op pad met het vrachtwagentje. Met harde wind vind ik dat wat minder.
Lekker Karen! Je gaat jullie jaarling dus ff opzoeken?
@ Evelien: okee scheelt dat de helft niet gereden wordt, maar ze staan er natuurlijk wel Wat gaat er met Tas en Wendel volgend jaar gebeuren dan? Fokmerries?
@ Sann: nee met harde wind is niet prettig nee, ook niet om in te lessen. Of heb je binnen les?
Ja eindelijk! Ben heel benieuwd! Vorig jaar oktober voor het laatst gezien.
AntheaV
Geplaatst: 23-08-11 10:15
Morgen! Hier schijnt de zon nu, ga zo nog maar even buiten zitten en er van genieten
Vief: Wat een leuke foto's van GG! Hij ziet er echt goed uit TG: Je nieuwe projectje is leuk! Evie: Gefeliciteerd met je verjaardag Sann: Leuk dat je met je vw op pad gaat Hopelijk waait het niet te hard Evelien: Als je het zo bekijkt, valt het idd mee
Sannnn
Geplaatst: 23-08-11 10:15
Heb met dit weer altijd binnen les en het is opzich maar 10 minuten rijden. Maar ze hadden het over windkracht 11 en hagel.. Nou dan blijf ik wel thuis. Maar we zullen wel zien.
Ben nou wel benieuwd naar die foto's van Brugge, duurt lang.
Rowo, tas is 17 en weet niet of ik het nog aandurf om die nog een keer te insemineren. Wendel nog 1 jaartje en dan ga ik haar weer rijden en dan moet ze er eigenlijk wel uit. Dat wordt nog een heel gedoe vrees ik, mevrouw is niet zo makkelijk ohz.
17 kan toch nog wel? Mits ze gezond is? En ach, er is altijd een DA die daarin kan adviseren En met Wendel zie je vanzelf wel toch? Op elk potje past een dekseltje toch... ook op Wendel
@ Sann: nee met windkracht 11 zou ik ook niet gaan. Maar wie weet valt het mee.
@ Karen: vorig jaar oktober? Dan herken je haar waarsch niet eens weer....
TG: Mooie laarzen!! Was je er bij toen TG ging zwemmen? Wel fijn dat hij het goed doet. De vos is erg mooi! Evelien: Misschien verandert dat als Wendel een veulen heeft. Ken veel merries die daardoor liever zijn geworden.
Ik vraag me nog steeds af of ik nou 2 of 4 beschermers krijg.