Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kon pas om 10 uur bij de TA terecht, dus ik neem het er maar even van. Had nog het nobele streven om vanmorgen te gaan hardlopen, maar ik lag te lekker
Ik ga Jer vanavond alleen even loswerken, dus dan kan het daarna nog wel!
En wat lief van je vriendje!!
).
Ik mag zaterdag weer! 

Ik wil ook nog een stuk van mijn haar afknippen. Het wordt nu zo zwaar en zweterig 

wagen!
.
.
. Lukte het niet meer linksom, dan ging ik wel rechtsom, en daarna er overheen of er onderdoor, maar opgeven of hulp vragen, tja, dat was als kind zijnde thuis niet aan de orde, en heb ik me ook nooit mer aangewend, en daar loop ik nu op vast. Want ik zie geen sluiproutes meer om mijn lichaam toch te laten doen wat ik wil, dus ik moet figuurlijk met de billen bloot, en in activiteiten, gedrag en gewoontes helemaal met het roer om. Dat zal nog een taaie kluif worden, voor zo'n eigenwijze muts als ik ben
.

denk goed aan jezelf! 

?
) lopen, maar op concours niet. Heb haar nu thuis een paar keer met martingaalvorken eraan gereden en dat ging goed. Rijd haar de volgende keer dus ook op wedstrijd ermee. Voortuig had ik er aan omdat ik het anders zo kaal vind lijken
. En dan weet ik zeker dat het zadel goed blijft liggen met haar megasprongen (die ze in het parcours niet zo had
).
.
. Met name mijn bovenarmen en buik. Want dit kan niet van 1 week eten komen
. Heeft iemand daar ook tips voor?