Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:dat schreeuwen dat je vaak hoort op een cross, pony's bv, vind ik dus echt heel genant. Je ziet hal 100 m van te voren dat ze gaan stoppen, ruiter hangt in zijn nek en schreeuwt alleen maar. Je zou er IMO meer aan hebben om op je kont te gaan zitten en te rijden. Een keer aanmoedigen of belonen is prima, maar van continu schreeuwen, stompen ze alleen maar af.
.
. Je gaat er inderdaad van ademen. Tijdens de clinic van Tim Lips zeiden hij en zijn vader steeds als iemand wat luidruchtig aanmoedigde "Nee, ssssst. Rijden, niet praten". muts_marijke schreef:*egobericht*
De les ging niet fijn. Zeus is weer niet goed en ik heb donderdag een afspraak bij de kliniek. Zit er ff helemaal door heen, Zeus betekend zo onwijs veel voor me!

Tegen Ul brul ik nog wel eens 'sturen' als hij het bit vastpakt. Gister tijdens de laatste wending in mijn parcours heb ik ook nog een opmerking gemaakt naar het meisje die mij in de weg reed.
Mensen vonden het overigens wel heel grappig
Hopelijk blijkt het toch mee te vallen donderdag!!!
Ging allemaal wel heel erg snel
Ga voor 36 uur werken bij een facilitair bedrijf en ga morgen al beginnen
Wel heel spannend, maar ik zie wel waar het schip strand. Kan in ieder geval ervaring opdoen en het beeld wat ik van hen kreeg is positief.

Lielle schreef:Ja echt he! Ik was toen echt helemaal zenuwachtig en heb nog net niet mijn ogen dicht gehouden terwijl ik op de sprong afreedHoi Anne, welkom. Maar ik ken je alWel gaaf dat die modtraining zo'n succes is geweest
Goede promotie-dag geweest toen hoor!
valfoto's doen het altijd goed, zeker in de waterbak! Haha

Waar ben je bang voor/wat had Zeus hiervoor?

Waar ga je werken? Gefeliciteerd iig!

Met z'n hoevelen zijn wij nu?