en MM leuke foto's, wie heeft er bij jou thuis het talent om wel op tijd af te drukken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anja15 schreef:hej maar ff een vraagje..wij moeten allemaal op huub stemmen..Maar ik lees nu dat hij helemaal geen paard tot zn beschikking heeft..Er zit nog een meisje bij die voor eventing ertussen zit..Waarom stemmen we daar dan niet op? die heeft wel een paard op dit moment...
Lielle schreef:anja15 schreef:hej maar ff een vraagje..wij moeten allemaal op huub stemmen..Maar ik lees nu dat hij helemaal geen paard tot zn beschikking heeft..Er zit nog een meisje bij die voor eventing ertussen zit..Waarom stemmen we daar dan niet op? die heeft wel een paard op dit moment...
Ik denk dat het hier een kwestie is van wie denk je het het meest verdiend heeft, en dat is een persoonlijke afweging. En dat hoeft dus geen eventer te zijn.
peanutbutter schreef:Heb er ook 2 van pikeur. 1 zwarte voor in de dressuur en een grijs springjasje met zilveren bies :d Ben er heel trots op. Dat jij de kindermaat nog past margo. Ik pas ze wel in de taille maar ze zijn dan te lang. Moet de mijne altijd op maat laten maken
viefdepief schreef:Bathmen misschien??