Madelene: ai, schrikken!! Gelukkig goed afgelopen! Ga jij trouwens op wedstrijd naar westdorpe? Of is dat ver voor jou?
Varekaj: nog steeds smid-problemen
Wel niet normaal trouwens dat het ijzer van Wolk er al zo snel weer af ligt...Daaphh: je hebt nog een 2-jarige klaar staan nu? Ga je daar volgend jaar zelf mee aan de slag of Dirk? Want als je nu nog 1 bij koopt, heb je er 3 volg jaar? Kriebelt het dan toch niet om zelf met Icarus aan de slag te gaan?
Weet je budget niet, maar bij B.audoin Van Den B.rande (h.aras des c.oncessions) zou je denk ik wel kunnen slagen voor een goeie jonge eventer, maar denk dat hij wel de prijzen kent.
PP: uwe smid is inderdaad goed gekend. En als je er content van bent, en 'maar' 1 paard, dan ook maar liever zo. Hij neemt volgens mij zelfs geen klanten meer bij omdat hij zo druk is?
Wbt smid: ik betaal €80 vierkant beslag met vijsgaten, en betaal €15 als paard een ijzer afgetrapt heeft, wat ik eigenlijk wel normaal vind... Overlaatst nog gehad, Fi komt van de camion thuis, ze verschiet van iets en trapt haar ijzer af. Smid moet daar toch speciaal voor komen en is geen 'fout' van hem, dus ja, ik snap wel dat hij dat rekent.
mss beter een clubje oprichten dan :p
. Hij komt woensdag om 7u30 smorgens
. Nog een beetje geduld
kan me voorstellen dat je frustie bent
Heb al redelijk veel snelle eters onder paarden gezien, Wolk eet juist heel erg relax. Hij deelt best makkelijk met Icaro, die daar uiteraard gretig zijn graantje van meepikt
Met 24/7 gras voor zijn neus verwacht ik dat het toch gaat beteren.
Proficiat!!
Wolk had op het einde van de 8,5km echt last van de ijzerloze voet, dus morgen weer eens achter de smid zijn vodden zitten. De koppen van de paarden toen we het veldpad/grasbaantje in gingen was goud waard. Icaro wist plots de gas weer zitten in stap, oren erop, blik vooruit en zo alert als maar kon zijn. Wolk ging ineens ook stukje vlotter haha. Eenmaal aangekomen direct afgezadeld en tevreden dat ze waren! Net kinderen wiens idool plots voor hun neus staat

Hebben jullie geen last van drijven als ie bij de paarden is? Ik vind dit superwijze honden maar zie dat drijfgedrag zo vaak met dan ook happen naar de benen, wat voor mij een reden is om zo geen hond aan te schaffen.