Heb vaatwasser nog gedaan en ben er weer klaar mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mootje schreef:Sannn ook eruit op de coffin. Vind het knap dat ze bij die hindernis is gekomen (21), want met inrijden was het al een draak eerste klas![]()
Sorry Sannnn
Maar uiteindelijk ben ik wel tevreden met het resultaat ookal heb ik bij de coffin vrijwillig het parcours verlaten. Veel beter gevoel als in Oudkarspel. Vooral gezien het begin en het verloop van de cross. Had 2 stomme langslopers eerder in het parcours en een 3e stop bij de coffin. Die 2 langsloper reed ik zelf verkeerd en bij de coffin weet ik nog niet echt wat er gebeurde. Daar sloeg ie af en ging die naar rechts ipv rechtdoor... Voor mijn gevoel wel zo'n stomme omdraaiactie maar Rob stond erbij en zag het. Dat is dus wel fijn, weet ik ook gelijk wat ik fout deed. Nog even over na gepraat en denk dat het echt van spanning van mijn kant komt... Op training gaat alles echt super en vorig jaar ook, maar ik legde mezelf dit jaar een doel op en toen kwam er ook spanning bij. Sindsdien gaat het minder... Denk dat ik ga kijken of ik in Hoogenweg L HC kan starten. Kijken hoe het dan gaat.. Als het daar fijn gaat weet ik wel waar het aan ligt en moet ik aan de spanning gaan werken. Want het is gewoon balen omdat ik weet dat we het allebei kunnen maar het er op wedstrijd niet uitkomt.

Netjes hoor!

Wel heel veel tijdfouten maar ik rijd voorlopig nog lang niet voor de tijd. Dus ik ben supertrots op Ferrose en stiekem ook wel een beetje op mezelf

renskek schreef:Die Michael Jung...Kon ik maar rijden zoals hij.... De CIC*** en de CCI**** in Luhmuhlen gewonnen!!!
Zag hem rijden op TV, zo stil met zijn hele houding, onvoorstelbaar perfect rijden gewoon alsof het niets is.....
Zie ik je vosje daar een keer in het echt, na alle fotoos en filmpjes.
Komt wel goed.
Crosstraining ging echt super fijn, volgende week donderdag nog een keer en dan op naar Arville. renskek schreef:Die Michael Jung...Kon ik maar rijden zoals hij.... De CIC*** en de CCI**** in Luhmuhlen gewonnen!!!

renskek schreef:Als je de kans hebt om Michael Jung irl te zien rijden, moet je dat zeker doen! Dan lijkt een driesterren cross een L cross, en dat is niet overdreven....