[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:06

Je kan het toch gewoon proberen Joki? BB en rondje B? Je hebt niets te verliezen.
Lekker avondje dus Marijke!
Gaaf dat je vrachtwagen voor Chaam klaar is Eef!! Sterkte morgen bij de begrafenis van je oom. :(:)
Lekker gereden dus Margriet!

Ik heb net een heerlijke springles gereden! Even een opsteker na afgelopen donderdag op clubles, werd toen even de grond in getrapt. Zit nu te twijfelen of ik zaterdag L ga starten of dat ik wacht tot eind februari en dan pas L ga springen. De Gelderse zijn half februari en de kans is redelijk aanwezig dat ik er voor geselecteerd ben. Weet ik eind januari na de 3e selectie pas zeker. Heb dus een beetje een luxe probleem. :+
Morgen laatste stage dagje! :D

CoriienRN

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:46

Eef foto!! :D chaam bij jou logeren? is de kalender er al dan?
Sann das wel balen van je les :(
Floor ja ach was om half 5 weer thuis ;)

Paard liep lekker beter als zaterdag :+ beetje jammer haha, morgen lekker dagje relaxen!
Rest van de week weer beetje aan de bak zaterdag les en zondag waarschijnlijk wedstrijd!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 22:57

Ja, muts de kalender is er al een paar dagen. :P Het L/M/Z is op 18 maart in Chaam. Gezellig als je komt logeren!

Sann, dat is inderdaad een luxe probleem haha!

Ik heb net weer eens een springles afgesproken, kan me niet herinderen wanneer de laatste is geweest. :P Aangename afwisseling tussen de dressuur-bootcamp door.

Hopelijk veranderd de voorspelling voor vrijdag, ik heb samen met Kris weer een crossles staan maar als het gaat stormen wordt dat natuurlijk niets!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 09:25

Goedemorgen!
Eef, Gecondoleerd en sterkte met de begrafenis!

Ik heb donderdag weer springles :)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 09:32

Mootje, kom je zondag ook nog even bij mij langs of wordt het dan te druk?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 09:35

Goedemorgen!
Sannn hmmm luxe probleem idd.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 09:35

Margreet, Ik wil ook nog wel even bij jou langs :j
's Ochtends doen, dan kan Noor uitslapen, want die heeft toch een feestje zaterdag :P

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 09:39

Goodmorning :wave:
Het is hier een beetje stormachtig

Sann: Luxeprobleem idd :D
Eef: Hopelijk kun je vrijdag crossen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 09:42

Morning!
Ja, wil wel uitslapen Mootje!! :D Eetclub gaat trouwens niet door 's avonds, ik pb je zo.
Eef, gecondoleerd en veel sterkte.
Sannn, lekker gesprongen dus.

Een uitgebreidere bijleesactie gaat ooit vast nog wel volgen, maar gaat nu echt niet lukken. Oma heeft vanmorgen voor een kickstart van de dag gezorgd.. gelukkig was het uiteindelijk lachen ipv huilen ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:27

moguh ladies!!

2 lange drukke dagen gehad (dienke concours met blingh, 2de en 185), uit eten, wezen fietsen en shoppen en gister naar de UT geweest, ff lesgegeven, thuis druk met stallen/paarden en gemeenteambtenaar voor de start van de bouw bij ons langs geweest (mieterig figuur....)

wel braaf alles bijgelezen!!

@ eef: welkom terug in Nederland en gecondoleerd en sterkte vandaag.
@ margreet: sterkte met je verlies met wordfeud (oké, met 1 punt verschil, maar toch..)

ik snap dat spel trouwens eindelijk :P weet nu waar DL, TL, DW en TW voor staan ;) (duurt even, heb je ook wat.

@ noor/margreet: uiteindelijk gelukkig humor ipv. wat anders.
@ het weer: woei woei, drup drup

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:47

woei woei drup drup?? storm storm plens plens is het hier!! zelden zulk slecht weer mee gemaakt. Lekker zoveel mogelijk binnen blijven maar.
@Margreet en Noor, leuke starter die oma Prins!

Hier is vannacht Ouwe Sunderklaas gevierd. Bij een kennisje kukelde 's nachts om 2 uur een man over de schutting, in z'n onderbroek, die hij ook nog vol gesch*ten had. Ze hebben geen idee wie het is en waar hij vandaan kwam, en dat wist hij zelf ook niet.... leuke verrassing.... met een extra boot in de ambu afgevoerd naar het zh. Volgens mij kun je zukkers beter in de politiecel kieperen. Al wat van Ronald gehoord Noor :D ??

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:48

Ouwe Sunderklaas???

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:49

Tessels folklorefeest, dat ook ontdekt is door de "overkanters", die in grote getale naar het eiland komen, en waardoor het feest niet meer is wat het was, maar weer verworden is tot een soort carnaval.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:52

gewoon een nieuwe reden om te feesten dus (daar heb je toch geen reden voor nodig ;) ??)

als ik buienradar mag geloven komt hier tussen 11 en 12 nog even een fikse boel regen/wind over...

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:52

Zo geen zin in vandaag. Straks naar de ha voor de uitslag van de mri. Die weet ik eigenlijk al, maar ik zie een beetje tegen de behandeling op. Ik vermoed, prik, prik, prik, prik, prik, en zo nog een stuk of wat.... Brrrr, daar hou ik niet van......

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 10:53

texelse schreef:
Tessels folklorefeest, dat ook ontdekt is door de "overkanters", die in grote getale naar het eiland komen, en waardoor het feest niet meer is wat het was, maar weer verworden is tot een soort carnaval.

Aha. En de broekepoeper was zeker een overkanter. :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:18

weule schreef:
@ margreet: sterkte met je verlies met wordfeud (oké, met 1 punt verschil, maar toch..)

Tja Jeroen, was ook leuk geweest als die 8 andere spelletjes ook even had genoemd die je met minimaal 150 punten verschil verloor.
Maar eerlijk is eerlijk, je bent een snelle leerling.
:j :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:19

Jeroen, ik heb echt nog nooit dat spel gespeeld en ik weet zelfs wat die afkortingen betekenen :=
Heb je lesgegeven op de UT?
Margreet, Zondag rond half 10 bij jou, of is dat een onchristelijke tijd :')

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:21

@ margreet: ja, die eerste 8 was ik even (bewust) vergeten :P maar toen snapte ik het nog niet ;)

@ mootje: nope, iemand met een jong paard (net zadelmak)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:30

Wat een k lote weeeeeer!!!!! Je wil het huis eigenlijk niet uit.

Ik heb net een mail gestuurd of er nog plek is zondag, weer eens een rondje springen. :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:33

Goeiemorgen!
Ik ben ook weer ontwaakt! Was gisteren op tijd terug van de vergadering van de fokvereniging, maar door mijn werkritme kom ik gewoon niet voor 12 of 1 uur in mijn bed. Straks naar de tandarts, dan schoonmaken, dan naar stal en dan naar werk ;)

Fijn dat het beter gaat met de hond Evony
Studeer ze Evie
Succes op je allerlaatste dagje San! En fijn dat je springles zo lekker ging
Wel een leuke vakantie gehad Eef? En gecondoleerd en sterkte vandaag :(:)
Leuk dat C en A zo braaf waren Margriet
Danny voelt zich weer goed dus Corien?
:= Heftig feestje daar op Texel Texelse

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:34

Goodmorning!

Evelien, welkom terug :)

Sterkte en succes vandaag texelse....

Jeetje wat een wind! paarden staan alweer in het weiland. Hoop dat ze niet wegwaaien!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:37

Snoek, Jij werkt echt ontzettend veel! Hoeveel uur werk je ongeveer in de week?
Ons schip ligt momenteel in de golf van biscaje... Ook geen pretje :')

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:41

Ik werk ongeveer 28 uur per week bij Soldaat, met een beetje uitschieters omhoog en naar beneden. Deze week ben ik bijvoorbeeld weer 3x kort ingepland, dus moet ik eigenlijk gewoon nog een dag aan de slag om aan die uren te komen :\ En op zee zitten lijkt me nu ook niet echt lekker nee!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:42

Morgen :)

Marijke, kanariezaad aan paarden voeren heb ik nog nooit van gehoord, wel kippevoer. Schijnen ze het ook goed op te doen.
Karen, super van Vossie :D
Jammer dat je dressuurwedstrijd niet door ging Sann! Ik zal je pb ook even beantwoorden, het ging me te lang duren om dat via mijn telefoon te doen.
Wat fijn Joki dat Ferrose zo aantrok!
Gefeliciteerd met je punt Stephanie!
Marijke, wat zonde dat Zeus zo dichtklapt in de proef!
Super van je foutloze rondjes Jantine :D
Super Dienke, gefeliciteerd!
Balen van de punten Anthea
Mendy :(:)
Margreet, dat is een gaaf filmpje!
Gaaf paard die Sann postte! Zij heeft idd veel stoere paarden
Gecondoleerd Evelien! :(:)
Sann heeft een luxeprobleem :+
Sterkte in het zkh Texelse, prikken zijn eng *rilt*

Ik ben ziek. Heb deze week alleen nog maar pech. Ik vertrouw het met de Vos even niet, hij lijkt wel rad maar voelt het niet. Even 2 weken rust dus. Beau had gister dikke achterbenen, werden tijdens het rijden wel dun dus ben gewoon aan het werk met 'r geweest en heb er daarna klei op gedaan. Nu nog de vraag wat de reden is... de extra schep krachtvoer of de vrij zware training op een vrij zware bodem terwijl ze de hele week niet al te veel had hoeven doen. Ik denk het tweede.
Waar halen jullie de klei altijd weg? Ik heb Ilse haar klei van Mars nog gekregen, Staysound. Maar dat is bijna op, en je kunt ook zien dat het al wat ouder is. Ik heb op de site van de paardendrogist gekeken en daar hebben ze een klei met Aloe Vera en een klei met Arnica. Wat is beter? Ikzelf dacht aan Arnica, omdat dat ook in Vallen en stoten zalf zit verwerkt en goed is voor bloeduitstortingen enzo. Ik heb echter helemaal geen verstand van klei dus ben even benieuwd naar wat jullie gebruiken. En de warmte/koeltecompressen, waar halen jullie dat vandaan? Op de site van de paardendrogist stond ook IJslands zeewier, dat dat ook goed was tegen dikke benen.
Sorry, veel vragen, maar wilde het al langer aanschaffen voor na de crossen, nu versnellen Beau haar dikke benen van gisteren het proces :o . Wil het gewoon allemaal goed voor elkaar hebben.