[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:04

Wat een rot nieuws marijke :(:)
Vertel mij wat over de tegenvallers door een paard dat steeds weer niet goed is :(:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:12

Vief @ lekker dan zo'n reactie over je jasjes.....haha
Rowo @ .. :(:) ..
Annetje @ welkom joh ;) en gewoon lekker BB kan ook leuk zijn.
TG @ beterschap, het heerst zo nu en dan toch nog een beetje.
Marijke @ wat balen zeg.....hopelijk knapt je peerd snel op.

Het tempo van pagina's gaat nu soms toch wel heel erg hard .... := jeminee.......je bent al even bezog om alles te lezen... :D
Ik schrik toch ook wel van de update van Jan v B zeg ........ :(:) risicovolle operatie ?? mag toch hopen dat dat niet betekent over zijn leven of zo, maar alleen met zijn arm te maken heeft....

Ik ga overigens niet mee op de strandrit de 11e boys en girls... ;) Bull moet zaterdag regio springen dus wil de dag ervoor alleen wat licht dressuurwerk doen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:13

Goedemiddag.
Noor: Jammer dat je niet mee kan met de strandrit, ik wil Bam liever niet meteen in zo'n grote groep naar buiten hebben na zijn verlengde vakantie dus ik kan helaas ook niet mee. Tenzij er iemand nog een paard heeft staan dat wel wat beweging mag hebben O:)
Mistid: heel herkenbaar ;) , slaapze !
MM: Wat een rotnieuws :(:) .
Bianca: Gek dat Bull zo veel spannig opbouwde in het parcours, hopelijk was het eenmalig.

Zit echt gaar op school, gisteravond nog tot laat aan een betoog gewerkt en stond hier het tweede uur op school, viel het uur gewoon uit en had ik dus eigenijk 3 kwartier langer kunnen slapen :z . Ik ga de komende maand maar hard aan het werk met Bam, want hij moet zijn speknek toch echt weer kwijt raken voor het crosseizoen :Y) .

Sussie85

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:19

Marijke: wat een kl*ote nieuws! Wij waren met Pancho ook op een punt dat mijn vader het al had over naar de slacht (en toen hij dat zei kon ik niet meer stoppen met huilen. Zover was ik namelijk echt nog niet). Hij heeft twee jaar iedere keer kreupel gelopen. Moerbeke wist het op een gegeven moment ook niet meer. Iedere keer kwam er wat anders uit het onderzoek. Uiteindelijk maar een half jaar op rust gedaan op de wei (werd hij enorm chagerijnig van) en rustig aan terug begonnen. Daarna liep hij nog niet helemaal lekker maar wel regelmatig. We hebben toen naar aanleiding van een tip van kennissen van ons een veearts erbij gehaald die ook homeopaat is en nu loopt hij eindelijk weer goed! :D Ik hoop zelfs van de zomer weer in het Z1 te starten.
Bianca: wat raar dat Bull in één keer panisch was voor iets en niet meer vooruit wilde. Hopelijk eenmalig!
Annetje: welkom!

Vanochtend Pancho gereden met stang&trens. En hij deed het goed :D Ik ben helemaal trots op hem.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:21

@annetje.. welkom
@ marijke.. oh dat is balen.. hopelijk is alles verder goed..sterkte en succes..

zo net me pony maar even gelongeerd.. ging super :D ze mag nu langzaam weer wat doen naar een gescheurde pees..
nu zo naar het werk..

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:21

Marijke wat een ontzettend poedersuiker. Sterkte, hopelijk valt het donderdag mee. :(:)
Misschien dat Bull iets te veel gesprongen heeft de laatste tijd Bianca? Kan best toch.. Dat hij er even geen zin meer in had. Hopelijk is het iets eenmaligs iig.
Dat is balen Eef!

Ik heb nu tussenuur.. Iedereen is bija naar huis omdat we straks echt onzin uur hebben. Maar ben toch maar gebleven, mis liever een keer een les voor wedstrijd/ les etc. :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 13:25

Goeiemorgen!
Wat betreft vallen, mijn ergste smakkers heb ik niet met Vorstin gemaakt. Met crossen wel eens een paar keer bijna eraf gelegen, maar tot nu toe alleen echt eraf gelegen bij/in de waterbak in Lisse.
Zal het beeldmateriaal er nog even bij halen (al kennen de meesten hem al), dan vrolijk ik jullie misschien nog een beetje op op deze maandagochtend :+

Afbeelding

Sim's val in de Vlietlanden heb ik gezien, en ben daar echt behoorlijk van geschrokken. Moest het springparcours en de cross toen nog door, maar dat ging echt met wat bibbers.
Cap draag ik thuis nooit, maar als ik ergens anders ga rijden altijd. Dan voel ik me echt kaal. Net als met springen of crossen zonder BP. Dat voelt gewoon echt niet fijn.

Welkom Annetje!
Blij dat je thuis bent gebleven idd Bvw
Succes met je sollicitatie Benthe!
Succes vandaag Mirthe :(:)
Beterschap TG :(:)
Wat balen dat Zeus niet goed ging MM :\ Hopelijk valt het allemaal mee bij de DA
Fijn dat Panch zo goed ging Sussie
Lekker dat pony goed ging Itsme

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:30

Haha, dat is wel een mooie serie Shanouk! :D

EvelienH

Laatst bijgewerkt door EvelienH op 07-02-11 13:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Eef_Bam

Dat is ook wel een behoorlijke val Shanouk, met welk paard was dat?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 13:34

Eef_Bam schreef:
Dat is ook wel een behoorlijke val Shanouk, met welk paard was dat?

Neem aan dat je Evelien bedoelt? Want ik heb maar 1 paard :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:37

Zie wat mooie valseries voorbij komen :+
Evie, Jammer dat je ook niet komt. Heeft Bam dan alweer een speknek gekweekt sinds Moordrecht?
Eef, Kom je met beide paarden? Dan zal ik je vast nog wel zien :)
TG, Balen dat je ziek bent zeg!
MM, Balen van Zeus! Hopelijk valt het allemaal mee :(:)

Ik heb net een email gestuurd naar HR met de vraag hoe intern solliciteren te werk gaat O:)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:40

hihihi leuk die foto's :+

Ik ben nog nooit in het water gevallen, wel 1 cm er voor ongeveer }:0
Mijn ergste val was denk ik met Sabine toen we in een sloot vielen, of met toc waarna hij zo in paniek raakte en zo goed als over me heen liep, gelukkig BP om en was ik al in elkaar gedoken, werd wel geschampt door zijn hoef met ijzer dus heb een halve week als een manke kameel door het huis gestrompeld ^)

Ik viel een keer heel dom van Beat af die gooide haar hoofd net wat naar beneden waardoor ik uit het zadel werd getrokken en deed toen net haar kont 2 cm omhoog waardoor ik er zo voor over af lag, was nog nooit van haar afgevallen dus ze raakte helemaal in paniek, ze schrok echt dat ik er op eens naast zat. arm beest :(:)

Ik zat net eens cross filmpjes van mezelf te kijken en het viel me op dat ik zo ontzettend loop te ouwehoeren tegen mijn paard in de cross, doen jullie dat ook? }:0

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:46

Ik praat ook met mijn paard, omdat dat mij dwingt om adem te halen :=

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:54

klinkt bekend hahah!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:54

Ik blèr ook wat af tegen dat arme paard. :Y)
Mijn ergste val was denk ik in Oudkarspel vorig jaar bij het losrijden. Dat was echt zo'n dreun. Wel gecrosst, maar een week mank gelopen :')

Ben benieuwd naar de reactie, Mootje! Dan moeten er toch wat alarmbellen afgaan! Of is de organisatie zo groot dat dat niet doorkomt bij je leidinggevenden?

Er is vandaag iets mis met mijn vingers. Ik krijg ze niet in typemodus, terwijl ik normaal gesproken echt supersnel kan typen.. Veel fouten en 'stijve' vingers... :?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:56

Citaat:
Wat betreft vallen, mijn ergste smakkers heb ik niet met Vorstin gemaakt.

Omdat dit in hetzelfde berichtje stond als de foto's dacht ik dat je bedoelde dat dit niet met Vorstin was,maar ik denk dat ik dat verkeerd geinterpreteerd heb ;) .

Mootje: om precies dezelfde reden praat ik ook tegen mijn paard, dan haal je vanzelf wel adem.
Bam heeft echt van die sporter-stopt-plotseling-met-sporten-vetkwabben gekregen, hij heeft 1,5 week vakantie gehad omdat hij een hoefzweer had maar de da dacht aan een verstuiking of een pees.
Intern solliciteren, ben je het nu echt zat Mo }> ?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:00

Ik ben wel eens, nouja niet echt uitgelachen maar het kwam er bij in de buurt :+, door toeschouwers omdat ik echt aanmoedig, ik praat, en bler mijn paard de waterbak door hahaha.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:05

Pffff, nou dan moet je een keer bij mij komen kijken als ik in de buurt van de waterbak kom, Evony :D Niet alleen ik, maar ook mijn hele 'crew' staat dan te blèren ;) Wordt wel steeds beter gelukkig.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:06

Wat sommige mensen bléren tijdens een cross is soms ook wel echt om je dood te lachen _O- .
Ik roep eigenlijk nooit wat voor een sprong, maar ik roep meestal iets korts als "goed zo" of "niet te dol" nadat hij een hindernis goed genomen heeft of als hij iets te enthousiast word.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:07

hahah, ik heb het me aangewend doordat Sabine eerst niet door water wou, dus ja dan bler je haar er maar door heen :+ en een extra aanmoediging is nooit weg hahah!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:08

Ik zit de hele tijd van; goed zo toe maar, braaf, super meisje, pas der op hindernis, gaat goed, toe maar, jaaa goed zo :+

Was een keer de cross aan het lopen kwam er iemand voor bij: o lieve heer, o lieve heer :')

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:09

dat schreeuwen dat je vaak hoort op een cross, pony's bv, vind ik dus echt heel genant. Je ziet hal 100 m van te voren dat ze gaan stoppen, ruiter hangt in zijn nek en schreeuwt alleen maar. Je zou er IMO meer aan hebben om op je kont te gaan zitten en te rijden. Een keer aanmoedigen of belonen is prima, maar van continu schreeuwen, stompen ze alleen maar af.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:11

Ik heb in de mail naar HR gevraagd om het stil te houden, aangezien niemand er nog van op de hoogte is ;) Organisatie is wat dat betreft groot genoeg!

Ik heb een keer mijn heup gebroken met paardrijden, een keer wat ribben gekneusd, twee keer lag mijn kin open, waardoor ik geplakt moest worden in het ziekenhuis :+ Verder kom ik vaak op mijn benen terecht of zit ik met mijn kont bovenop de hindernis. Dat is al twee keer gebeurd op de telefoonpalen bij Rob :=

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:14

Ohhh ik lees net het volgende bericht op de voorpagina:
[VN] WK paard Zygrande Le Coupied uit eigen stal ontvreemd

Ik ken dat meisje vrij goed. Je hoopt echt dat je zoiets nooit overkomt! En vooral dat gespeculeer in het topic weer, daar draait mijn maag echt van om. Het zijn zulke leuke mensen die zo hard hebben moeten knokken om te komen waar ze nu zijn. Ik hoop echt dat Zygrande snel terecht is.