Woll is inderdaad net een grote schet! Bij mij zitten ze allemaal nog redelijk dun in hun vacht. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Woll is inderdaad net een grote schet! Bij mij zitten ze allemaal nog redelijk dun in hun vacht. 

De frituurpan stond gelukkig buiten, dus met de lucht viel het nog enigzins mee
heleenxx schreef:Bah, wat een vieze grote shetlander

Hij deed alles braaf, mar man man dat was werken. Had het idee dat mijn travers amper uit de verf kwam, maar had er nog 7vens voor....
En met de uitgestrekte draf voelde ik met net een kleuter op een krabbelende en stuiterende shet
Ik heb ook een sleezy en die bevalt erg goed! Hier heet het een supermanpak. Succes met je tentamen!
Het longeren was iig een stuk vermoeiender dan het rijden....
_lautje_ schreef:En met de uitgestrekte draf voelde ik met net een kleuter op een krabbelende en stuiterende shet
Haha Laura dat is bijna net zo erg als dat ik altijd op een dravend konijn zit

en ik mag zondag nog meedoen met Bari in Ouderkerk
Dat was een tijdje terug wel anders. Het gaat de laatste tijd iedere keer weer zo'n stuk beter, nog even volhouden en dan denk ik dat ik er een heel fijn paard aan heb. 
.
) jarig is, dus ik heb haar een dressuurles bij mijn instructeur kado gedaan
! 

!
.
Daarna nog even wat opgepakt en ook toen bleef ze lekker aanpakken. Heb dus erg lekker gereden. Dat is wel eens anders met onze hete tante.