[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 08:32

Goeiemorgen Doei!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 08:35

Morgen,

ik kan vandaag helaas niet aan het werk. Heb gisteravond een ongelukje gehad met heet water. Wou cup a soup maken en had net kokend water in een grote mok gedaan. Nam hem mee naar de kamer en ging zitten. Hoe het precies ging weet ik niet, maar al het hete water stroomde over mn bovenbenen, waar nu een enorm grote brandvlek zit met allemaal blaren.

Eerst dus straks even een huisarts bezoekje.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 08:38

Jeetje Jantine!! Dat is schrikken. Hopelijk valt het mee!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 08:48

Jeetje zeg Jantine..... errug pijnlijk zeg!! Hopelijk valt het mee!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 09:25

Komt net terug, was 2e graads verbrand. en kwam waarschijnlijk wel een litteken van. Heb er nu verband op zitten, tegen infecties, want er zijn al wat blaren kapot.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 09:37

Morguh!!!

Auw Tientjeh!! Ik weet helaas hoe het voelt, ik heb precies hetzelfde gehad maar dan met thee. Ook met op de bank gaan zitten. Had het helemaal kapot aan de binnenkant van mn been.
Deed echt zeer!!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 09:40

Goeiemorgen!
@Tientjeh: Dat is wel flink balen zeg! Hopelijk geneest het toch nog een beetje mooi!
@WL: Wat balen dat Wolin zich weer bezeerd heeft! Hopelijk houdt het nou eens op en kunnen jullie nu eindelijk eens zelf echt aan de gang!
@Anthea, Kim en Mistid: Fijn dat jullie springlessen fijn gingen!
@Hilde: Fijn dat Uk zo lekker aanpakt op het moment!
@Vief: En was het gezellig gisteravond?

Gisteren een drukke dag gehad, zowel op stage als op het werk. Nu weer op stage en ik heb me voorgenomen er een iets rustigere dag van te gaan maken Bloos
Oefenspringen maandagavond was trouwens erg leuk en leerzaam, heb wel een beetje het vertrouwen terug, maar denk toch dat ik eerst weer de hele winter B ga springen met Jipje om weer helemaal vertrouwen te krijgen en dan een paar keer L HC starten tussendoor om toch ook daarin weer vertrouwen te krijgen.
Wat betreft de wedstrijdjasjes, ik heb er 1, maar die is eigenlijk wat te groot. Dus ben wel steeds aan het kijken naar een ander, maar wil een kort model hebben en dat is nog niet al te makkelijk.
Verder rijdt er eigenlijk nooit iemand anders op mijn paarden, Jipje vinden ze eigenlijk allemaal te groot en Niek te gek. Soms kruipt mijn instructrice er even op om te voelen wat ik voel, ben niet altijd even goed in dat soort dingen verwoorden. Bloos

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 10:30

TG: het is bij mij inderdaad ook kapot. Zaterdag heb ik nog wedstrijd, dus hoop dat ik dan weer fatsoenlijk op het paard kan zitten. Zaterdag eerst rondje B HC springen en zondag L.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 10:38

Ik had er flink last van met rijden, maar het zat ook echt aan de binnenkant van mn been. Verband drukte er dan ook zo lekker vast in Clown

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 10:40

Morgen Doei!

Was gezellig gister Lachen Alleen een beetje jammer dat ik nog tot 1.00 uur aan een opdracht heb zitten werken daarna.
Zo even lekker douchen en dan weer naar de uni. Volgens mij is het eindelijk weer wat fatsoenlijker weer Lachen

10tje: Schrikken hoor Ach gut Hoop dat het snel en netjes geneest.
Kim: Fijn dat je lekker gesprongen hebt!
Benthe: Als het vertrouwen er niet helemaal is is het denk ik inderdaad verstandig om eerst wat HC te starten Lachen

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 10:53

Goedemorgen,
Tientjeh, jeetje wat schrikken zeg! Hopelijk geneest het mooi.
Vief, leuk dat het gezellig was met je speciale gezelschap!
Benthe, fijn dat het springen goed ging, idd gewoon een stapje terugdoen om weer wat vertrouwen te krijgen.

Ik wil vandaag weer even wat rijden hopelijk gaat dat lukken met mijn brakke hoofd, moet denk ik wel op zoek naar een binnenbak of ik moet er zwemvliezen onder binden.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:12

Goeiemorgen!

Jeetje Tientjeh, dat is schrikken. Sterkte ermee Ach gut

Ik heb maar even een beetje uitgeslapen, had ik wel even nodig. Gisterochtend vroeg naar Emmen gegaan voor een congres wat de hele dag duurde Slapen
Zo maar even voor school bezig en vanmiddag weer rijden Lachen

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 11:30

goeiemorgen.. Ik heb nu toets rendement

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:01

goedemorgen, ik ben ook weer mijn bed uitgerold.

heeft er iemand misschien ervaring met paarden verzekeringen ?? Ik wil die jonge hengst van mij gaan verzekeren uitgebreid, dat als er in de toekomst iets gebeurd en hij word afgekeurd dat ik hem vergoed krijg en ook wil ik hem tegen de uitgebreide ziektekosten verzekeren. Dit is nl best wel duur en ik heb met Rebecca altijd geluk gehad dat ze nooit wat had, maar ja....als je wel wat hebt ben je ook flink zuur kwa kosten, dat merk ik nu wel met het veulen van haar. Ik kan die kosten niet altijd even gemakkelijk ophoesten.

Degene die er nu wel uitspringt kwa prijs is Fairmount, equipe paardenverzekering en een paardenverzekering bij advies buro Burgers.

Anderen worden ook wel weer schrikbarend duur, maar ben benieuwd of iemand deze kent of nog iets kan aanbevelen ?? dat ik dat kan benaderen. Op google zijn er toch niet zoveel als ik dacht om te vinden. ????? Vooral de mate van afhandeling en bereikbaarheid en correctheid van een verzekering vind ik toch ook wel belangrijk.

Met onze eigen ziektekosten kun je kiezen tot je er helemaal tureluurs van word......

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:32

Hey Bianc, Rotverzekeringen!!!

Waarom ga je voor een all-in pakket? je kan ook beperkt ziektekosten doen, met dood en ongevallen-verzekering. De gewone dierenarts moet je dan wel zelf betalen, maar kliniekbezoek kan geheel of met eigenrisico worden vergoed, dat scheelt enorm in de polis.
Ik hoorde een paar jaar dat de best gedekte paardenverzekering door de Friese...nogwat...verzekering werd geleverd. Misschien is dat een optie...?

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:33

Goedemorgen!
Jeetje Tientjeh dat is even schrikken, hoop dat het mooi geneest Ach gut

Lekker nu pas wakker, ben helemaal uitgerust.
Ga zo met mijn moeder boodschappen doen, daarna naar de fysio en vanavond naar paardje Haha!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:47

Hey merel, juist dat beperkte heb ik niets aan. Het gaat mij er om dat de benen verzekerd zijn, want juist daar heb je de meeste schade en ik ga natuurlijk wel volop de sport in.
Die beperkte verzekeringen zijn best wel trikkie lees ik nu want als hij dus blijvend kreupel word door katrol of artrose of iets aan de pezen ben je dus niet verzekerd en krijg je niets !!!!!! en betaal je ook nog eens zelf alle behandelingskosten.......hij moet dan ineens doodvallen door een ongeluk acuut of koliek en doodgaan dan krijg je je verzekerde bedrag terug.

Het gaat mij er ook eigenlijk wel om dat als ie wat aan de benen heeft dat je dan verzekerd bent en die beperkte ziektekosten zijn HEEL beperkt, dan kan ik nog alles zelf betalen en dat is best wel eens op een ongewenst moment een hoop.

Ben nu een hoop aan het printen en lezen , maar merk dat je behoorlijk goed moet opletten wat je neemt, vandaar mijn vraag of iemand ervaring heeft met slecht afgehandelde kwesties met verzekringen of juist goede.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 13:06

Dat is inderdaad goed zoeken en vergelijken!! Ja
Ik heb voor Wo een aparte spaarpot. Wo heeft haar eigen bankrekening Cool .

Getverdegetver.. Ik heb studiemiddag en de studenten mochten op mijn vorige afdeling altijd dan om 11.30 naar huis om thuis te studeren.
Nu moet ik op de afdeling blijven, vind het niet echt super, kan me zo slecht concentreren! En ik neem af en toe wel even een pauze en heb dan het idee, dat ik dan scheef aangekeken wordt. Verward

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 13:08

Beperkt betekent voor zover ik weet: geen dierenarts bezoek, wel kliniek. Bij mijn beperkte verzekering zijn benen gewoon opgenomen voor kliniekbehandelingen etc. de dierenarts zelf kan vaak alleen maar zeggen: stappen en afspuiten, hooguit dat hij bij verwodingen antibiotica voorschrijft, maar voor de rest is het kliniek....

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 13:11

goedemiddag

Tientjeh: auw!!! beterschap!
bianca: huh nee geen ervaring mee, heb idd een spaarpot waar geld ik komt elke week en dat is voor Armani.
jn: goeie keus om een stapje terug te doen.
wl: bah! Ach gut

Ik ben alweer vrij van school, maar wat is het hier vies weer zeg!
Maar even kijken of ik met Armani nog naar buiten ga, heb hem gister gereden dus als het zo blijft heeft ie rust Haha!.

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 15:05

Goeiemiddag Lachen

Lotte: jeetje wat balen zeg Ach gut Het zit je echt niet mee he...
Anthea: fijn dat je springles zo fijn ging en dat ze braaf was Haha!
Tientjeh: jeetje zeg, da's schrikken! En pijnlijk Ach gut Heel veel beterschap ermee!
J_N: fijn dat het oefenspringen goed ging Lachen

Vandaag kort dagje school gehad. Morgen nog 2 uurtjes les en dan weekend Haha! Ga zo wat huiswerk maken Lachen
Vanmiddag (op z'n laatst om 5 uur) komen de punten van de tentamens op internet Nagelbijten / Gniffelen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 15:08

Spannend Tezz!!

Ik heb net ook een uitslag gekregen, ik mag deelnemen aan de B/L jurycursus Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 15:09

Gefeliciteerd TG!

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 15:11

Gaaf TG, gefeliciteerd! Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 15:12