Goeiemorgen!
@Tientjeh: Dat is wel flink balen zeg! Hopelijk geneest het toch nog een beetje mooi!
@WL: Wat balen dat Wolin zich weer bezeerd heeft! Hopelijk houdt het nou eens op en kunnen jullie nu eindelijk eens zelf echt aan de gang!
@Anthea, Kim en Mistid: Fijn dat jullie springlessen fijn gingen!
@Hilde: Fijn dat Uk zo lekker aanpakt op het moment!
@Vief: En was het gezellig gisteravond?
Gisteren een drukke dag gehad, zowel op stage als op het werk. Nu weer op stage en ik heb me voorgenomen er een iets rustigere dag van te gaan maken
Oefenspringen maandagavond was trouwens erg leuk en leerzaam, heb wel een beetje het vertrouwen terug, maar denk toch dat ik eerst weer de hele winter B ga springen met Jipje om weer helemaal vertrouwen te krijgen en dan een paar keer L HC starten tussendoor om toch ook daarin weer vertrouwen te krijgen.
Wat betreft de wedstrijdjasjes, ik heb er 1, maar die is eigenlijk wat te groot. Dus ben wel steeds aan het kijken naar een ander, maar wil een kort model hebben en dat is nog niet al te makkelijk.
Verder rijdt er eigenlijk nooit iemand anders op mijn paarden, Jipje vinden ze eigenlijk allemaal te groot en Niek te gek. Soms kruipt mijn instructrice er even op om te voelen wat ik voel, ben niet altijd even goed in dat soort dingen verwoorden.