[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 20:40

Zo heb vandaag weer op united gereden Haha! ging echt supeeeer de pupeeeer Haha!

Hulsebos had me zadel nagekeken, en lag goed, voor beetje op gevult en was top Haha!

Ing donkerblauw
LZ super foto Haha!
Jantien, gaaf bij edwon op stal?

Morgen weer werken. dus ook laat op int. tot morgen dames

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 20:56

Goeieavond!

Vief: nog gefeliciteerd! Haha! (beetje laat Bloos )
TG: gave foto's!
Ingrid: fijn dat je springles zo goed ging! Lachen Leuke foto's ook!
Corien: wat fijn dat het rijden zo goed ging! Haha!

Money was vandaag een beetje gek vandaag Clown Last van lentekriebels denk ik. Of hij begint gewoon heel erg te puberen dat kan ook Tong uitsteken

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 20:57

Vief: leuke auto! 3 auto's is idd een beetje veel van het goede Tong uitsteken
Corien: fijn dat het rijden zo goed ging

Net even gereden, ze was niet zo wild als normaal, eerder lui Clown Maar gister springles gehad en maandag met les ook een parcoursje gesprongen dus dat was ook wel heftig voor haar. Maar wou vandaag wel eventjes rijden want morgen wordt het hem niet en ik wil haar geen 2 dagen achter elkaar stil zetten

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 21:14

Ik heb de hele week braaf bijgelezen Lachen
Vief: Gefeliciteerd nog met je verjaardag.

Had een 9,8 voor Engels, en een 7 voor wiskunde Lachen Is het leren tog nog ergens goed voor Haha! haha

Vanmiddag nog lekker gereden, hij heeft weer lekker de voorjaar in zn hoofd.. Naja, opzich ook wel grappig, hij maakt zich druk om niets.. haha
Ik ga nu slapen, ben al de hele week laat naar bed..

Welterusten Dromen

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 21:17

WOW biem, 9.8 voor engels?
Dat vind ik nu echt vet moeilijk!
Ga jij trouwens sgw rijden of niet? Knipoog

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 21:26

Ik heb mondeling van engels morgen Nagelbijten / Gniffelen. Dat gaat echt niks worden Tong uitsteken.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 21:51

Ik heb nog steeds paasvakantie Vork
(om jullie maar even jaloers te maken Knipoog )

Maar ik geef nog steeds ponykamp natuurlijk Lachen

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 21:59

@ Shanna_W; ik ook,, heerlijk Tong uitsteken

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:06

Haha Haha!
Ik ben trouwens het filmpje van de pony aan het uploaden Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:09

rowo schreef:
Gaaf autootje zeg Vief!!! 3 auto's is idd wel veel ja, wat voor hebben jullie nog meer dan?

We hebben een Citroën C5 (leaseauto van mijn vader) en we hebben dus nog een Subaru. Maar 2 grote auto's is niet echt wat. Dus nu staat de Subaru te koop.

BV & 10tje: Hebben jullie het leuk gehad bij de toppers Haha!?
Corien: Fijn zeg!!
Tess: Haha zal inderdaad wel een combie van beide zijn *LOL*
Anthea: Leuk dat je al lekker aan het springen bent!
Biem: Wat een cijfers zeg Wow!
Kim: Heeeeel veel succes!

Vriendinnetjes zijn net weer naar huis. Was erg gezellig Lachen
Heb een leuk nieuwtje. Ga morgen een kamer kijken Bloos! Beetje onverwachts was niet de planning, maar vriendinnetje was daar vorige week geweest en had gezegd dat ze misschien toen wel liever iets samen met vriendin (ik dus) wilde gaan zoeken. Bleek dat ze nog een kamer vrij hadden. Ze had mijn telefoonnummer gegeven en ik werd paar uur geleden gebeld. Morgen was er nog 1 gaatje want was weer een hospiteeravond. Heb ja gezegd dus ben heel benieuwd. Vind het wel spannend, maar 't is een leuk huis , mooi prijsje en op een mooi plekje dus heb niet echt getwijfeld.. Bloos Oeeew spannend Hyper!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:11

Inderdaad erg spannend Vief! Haha!
Hoe komt het dat je nu pas op kamers gaat en niet in het begin van je studies? Studeer je ver van thuis?

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:20

zoo even mijn verhaal kwijt hoor!

Vanavond met een vriendin naar de stal geweest waar zij rijd, gingen een 3 jarige voor het eerst een singel om doen. We zouden daarna naar de stal waar ik rijd gaan, dan zou ik de fjord nog even rijden.
We rijden bij hun stal weg, komen we een los lopende rotweiler tegen. Rennent over de weg, dus wij stoppen, helemaal niemand te bekennen. Politie gebeld, dierenambulance gebeld echt iedereen, maar nog geen bericht van een vermiste hond( hond lag lekker naast mij). Hebben we haar meegenomen langs de DA ook geen chip helaas. Nu ligt ze bij mij in de garage en dan moet ik morgen weer de dierenambulance bellen.
Echt een harstikke lief beest, wou ook direct de auto in.
Maarja je weet niet wat der met haar is gebeurd.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:21

Shanna_W schreef:
Inderdaad erg spannend Vief! Haha!
Hoe komt het dat je nu pas op kamers gaat en niet in het begin van je studies? Studeer je ver van thuis?

Vorig jaar toen ik wist waar en wat ik ging studeren na het behalen van mijn diploma Woll gekregen. Want ik zou thuis blijven en kon het rijden eigenlijk niet missen. Ik studeer in Enschede en dat is vanaf mijn huis 1 uur en 15 minuten reizen tot in/op de Universiteit.
Het reizen is dus prima te doen, wel een beetje wennen, maar gaat prima. Vind het ook niet vervelend om in de trein en bus te zitten. Vooral de trein vind ik altijd wel wat hebben. Maar dacht dus lekker thuis te blijven, heb het hier prima naar mijn zin als ik een keer in Enschede wil blijven slapen kan dat ook altijd wel bij vriendinnen Lachen Maar....

... Er begon toch wat te knagen. Kreeg toch een beetje het idee dat ik wat miste. Of eigenlijk meer het idee dat als ik thuis bleef ik zou kunnen gaan missen. Is het nog te volgen? Clown Leven zonder paardje kan ik me eigenlijk niet voorstellen, wil er ook niet aan denken dat Woll weg moet.. Dus dat hield me in het begin wel een beetje tegen. Maar vriendin studeert echter ook in Enschede, zit op kamers en heeft 2 paarden die ze ook op wedstrijden uitbrengt. Die slaapt ook avondje thuis en verder op kamers door de weeks. En dat wil ik dus ook heel graag gaan proberen Lachen

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:22

Ik heb ook een rottweiler, super beesten zijn het!
't is natuurlijk wel jammer dat je niet weet wat er is gebeurt...
Niet te snel aan haar gaan hechten hé Knipoog

Onze hond moet trouwens weg, maar hij gaat naar een vriend van ons, we verhuizen naar een appartement dus het is nogal onmogelijk om hem mee te nemen.. Ik zie hem wel nog iedere dag op de manege als hij naar die jongen gaat Knipoog

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:22

@ Vief: Veel plezier! Knipoog
@ Lz: jeetje, dan schrik je!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:25

Vief: Je hebt groot gelijk dat je dit doet Ja Nu je de kans hebt... Als je later aan het werk bent lukt dit niet meer Knipoog
Ik studeer ook maar het is echt héél dichtbij. Ik heb ook totaal geen behoefte om op kamers te gaan, Bip moet bijna elke dag gereden worden en nu ik de pony er ook bij rijd... Knipoog Ik heb trouwens ook meer vriendinnen en vrienden op de manege waar ik mee uitga dan met schoolgenoten Knipoog
Niemand van mijn vriendenkring zit op kamers dus dat scheelt ook.
Maar ik geef je groot gelijk dat je het wil proberen Ja je zou gek zijn om het niet te doen als je het wil en kan Lachen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:28

Kan me voorstellen dat dat ook wel echt meespeelt inderdaad. Wel ideaal dat je zo lekker dichtbij naar school gaat!
Vriendinnetjes van hier zitten nu ook op 1 na op kamers. Dat heeft inderdaad ook wel meegespeeld Lachen

LZ: Hoop dat je snel weet van wie de hond is en wat ermee gebeurd is!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:30

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:31

Echt knap dat je op kamers gaat hoor!
Ik wil het paardrijden ook echt niet opgeven, vandaar dat ik ook niet op kamers ga. Deventer is goed te doen...

Ik ga slapen!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:36

@ Shanna: Wow die gaat goed!
Ze kan nog makkelijk 10 cm hoger, niet aan te zien dat ze nog maar 4 vaste hindernissen heeft gezien!
Wat voor afstamming heeft ze?? Haha!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:39

Ik zou het niet weten Vork
Ik ken ook niet echt veel van pony-hengsten enzo... (ook niet zoveel vd paarden hoor maar toch iets meer Knipoog )
Ik zal het eens navragen maar ik zou het raar vinden als de eigenaars er zo meteen kunnen op antwoorden Haha!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:49

Ik zou ook niet op kamers kunnen.
Hoeft ook niet, school is niet ver weg.

Ik ga lekker slapen Doei! trusten!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 22:56

Mooi cijfer Biem!
Spannend Vief Haha! Ik hoop voor je dat je de kamer krijgt! Wie gaat Wol door de weeks doen dan?
Ach wat zielig LZ! Hopen dat zn baasje hem snel op komt halen. Wij hebben op stal nu weer een rottweiler pup, echt heel schattig!
Och wat een leuk beestje is het toch Shanna! Hij doet het braaf hoor!

Ik ga zo lekker slapen Lachen Heb net Sweet home Alabama gekeken, best een leuke film Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 23:22

Vief, als het nu al gaat knagen moet je die kamer zeker doen, je kan deze tijd nooit meer terughalen!
Ik heb die behoefte nooit zo gehad, maar ergens kan ik het me toch wel voorstellen!!
Heb wel anderhalf jaar op kamer gezeten, maar dat kwam omdat de uni gewoon te ver van huis was Clown

corien, fijn dat het goed gaat met je paard! Is united al in dwingelo geweest voor die therapie of gaat dat nog gebeuren? Of is het voorlopig niet nodig?
Fijn in ieder geval dat je weer lekker kan rijden.

LZ, vaag verhaal, iemand moet die hond toch missen??
ps; hoe gaat het met je relatie na die ruzie van laatst?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 23:25

Ik rijd Woll nu ook 4/5 keer per week.
En dat vind ik prima. Ze komt elke dag lekker lang buiten en ik wil ook gewoon niet persé moeten rijden ofzo. Niet dat ik het niet leuk vind, maar wil wel gewoon iets anders kunnen doen en een dag heeft maar 24 uur Clown En elke dag rijden lukt me gewoon niet.
Gaat prima zo. En heb zoiets van we proberen het gewoon. Zou super zijn als het allemaal gaat lukken en anders kijken we dan wel weer verder... Lachen
Wil dan 1 avond thuis slapen om doordeweeks te kunnen rijden.
Maar is natuurlijk nog niks zeker. Moet eerst maar eens kijken en weet ook niet of ze mij en vriendin dan uitkiezen natuurlijk.