ging echt supeeeer de pupeeeer
Hulsebos had me zadel nagekeken, en lag goed, voor beetje op gevult en was top
Ing donkerblauw
LZ super foto
Jantien, gaaf bij edwon op stal?
Morgen weer werken. dus ook laat op int. tot morgen dames
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ging echt supeeeer de pupeeeer
(beetje laat
)
Leuke foto's ook!
Last van lentekriebels denk ik. Of hij begint gewoon heel erg te puberen dat kan ook

Maar gister springles gehad en maandag met les ook een parcoursje gesprongen dus dat was ook wel heftig voor haar. Maar wou vandaag wel eventjes rijden want morgen wordt het hem niet en ik wil haar geen 2 dagen achter elkaar stil zetten
Is het leren tog nog ergens goed voor
haha
. Dat gaat echt niks worden
.
)
rowo schreef:Gaaf autootje zeg Vief!!! 3 auto's is idd wel veel ja, wat voor hebben jullie nog meer dan?
?

Beetje onverwachts was niet de planning, maar vriendinnetje was daar vorige week geweest en had gezegd dat ze misschien toen wel liever iets samen met vriendin (ik dus) wilde gaan zoeken. Bleek dat ze nog een kamer vrij hadden. Ze had mijn telefoonnummer gegeven en ik werd paar uur geleden gebeld. Morgen was er nog 1 gaatje want was weer een hospiteeravond. Heb ja gezegd dus ben heel benieuwd. Vind het wel spannend, maar 't is een leuk huis , mooi prijsje en op een mooi plekje dus heb niet echt getwijfeld..
Oeeew spannend

Shanna_W schreef:Inderdaad erg spannend Vief!
Hoe komt het dat je nu pas op kamers gaat en niet in het begin van je studies? Studeer je ver van thuis?
Maar....
Leven zonder paardje kan ik me eigenlijk niet voorstellen, wil er ook niet aan denken dat Woll weg moet.. Dus dat hield me in het begin wel een beetje tegen. Maar vriendin studeert echter ook in Enschede, zit op kamers en heeft 2 paarden die ze ook op wedstrijden uitbrengt. Die slaapt ook avondje thuis en verder op kamers door de weeks. En dat wil ik dus ook heel graag gaan proberen

Nu je de kans hebt... Als je later aan het werk bent lukt dit niet meer 
Ik heb trouwens ook meer vriendinnen en vrienden op de manege waar ik mee uitga dan met schoolgenoten
je zou gek zijn om het niet te doen als je het wil en kan

)
trusten!
Ik hoop voor je dat je de kamer krijgt! Wie gaat Wol door de weeks doen dan?
Heb net Sweet home Alabama gekeken, best een leuke film
En elke dag rijden lukt me gewoon niet.