Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Danii_ schreef:hm jammer ik dacht dat ik me nog wel kon opgeven. dan maar springen in geesteren.
miss_jumpy schreef:ik ken lilian een beetje, ze heeft heel lang geleden op onze club lesgegeven. Alleen toen was ik zelf nog te klein om mee te rijden, was net voor mijn tijd. Een hele aardige vrouw volgens mij![]()
als ik meer weet over de wedstrijd zal ik het gelijk even melden oke! Ik zou als ik jou was nog 1 of 2 dagen wachten met afbellen....

Springen komt nog wel. Kan toch voorlopig niet naar de L, sta pas op B+5, dacht dat het B+7 was

Danii_ schreef:ik heb even gemaild of ik me nog kan opgeven voor de oefencross ben benieuwd.
(zag het laatst ook bij Outdoor Gelderland, ziet er toch wel maf uit op wat hoger niveau
) 
! Maar we miste de politie dus hadden al zoiets van, hmm misschien wel een oefening. Dus ik een vriendin gesmst die vanuit hun huis zo op die weg kunnen kijken en het bleek dus inderdaad een oefening te zijn, haar vader zit ook bij de brandweer en had ook mee moeten helpen. Gelukkig geen écht ongeluk!!
) 
.
. En indd iemand vroeg toen wie er vriend had en niet, en toen zij ik nee
dat klopt. Op dat moment had ik ok geen vriend
. Niet lang daarnaa kreeg ik die wel
.

)
JeeJ, Dus nog 1,5 week en dan zit ik in portugal

. En de Sets die mee gaan naar volgend jaar ok.
(met de auto, dus 2dagen reizen
) 
En ach dat half uurtje dat je bezig bent met die toets.. En ik moet toch in het dorp wezen voor cadeautje
dus ach 
.

30 graden vind ik super!!! Ik had het er laatst met mijn instructrice over, ook zo'n warmte mens. We waren het er over eens dat we in het verkeerde land waren geboren