Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimdepim schreef:Leuke foto's vief
Het terrein waar die streek gehouden zou worden achter ons was hartstikke mooi. vaag dat die afgelast is.
Met emiel had ik vandaag lekker gereden1eproefje hadik 233 (228 is wp) 2e proef ging iets minder.ging wat dingen fout(beetje spanning) en had ik 237 en was 240 wp. maar was tevreden (na 2 weken vakantie)
Het was voor het eerst dat loempia en emiel samen meegingen.
Loempia heb ik niet gestart. Ik ging losrijden en hij was helemaal aan hetflippen (niet om emiel)maar gewoon. had losgereden maarafgemeld. en gewoon op het terrein nog even gereden.ging toen wel fijn
Giloni schreef:@ SGWollie, in de Z2
Is per proef verschillend geloof ik.
Altos schreef:op duitsland is idd van 16.00 tot 17.00 dus das mooi aansluitend op eurosport want dat duurt to 16.00.
Simmie schreef:Leuk dat aken zo gaaf was lielle. Heb je nog wat gezien van Zara Phillips? Ik vond dat paard slecht springen vandaag. Veel fouten in de afzet en landing en een aantal keren flink banken.
En weet je hoe eddy stibbe heeft gereden?
Citaat:Retired Ph. D
1r 5,1r 8c,1rRet 12d
Citaat:Eddy Stibbe nam met een val afscheid van de wedstrijd en waarschijnlijk ook van de topsport. De tegenwoordig voor de Nederlandse Antillen startende "Mister Military" van weleer struikelde met Dusky Moon bij de eerste watercombinatie. Eerder had de 57-jarige routinier al gezegd aan zijn laatste grote toernooi bezig te zijn. Hooguit rijdt hij volgend jaar nog een kleinere wedstrijd.