Ik zie de foto's niet in het topic MM. Maar als je de URL in een apart window plakt dan kun je ze wel zien. Jullie hadden wel mooi weer! Ga je het crossen toch weer oppakken?
)Dank jullie wel. Ik heb ze nu via Shutterfly er ook bij gezet en die doen het (als het goed is) wel. Ik doe voor de afwisseling af en toe een crosstraining mee. Zolang het zo laag is, durf ik het wel en blijf ik goed ontspannen. (en ja, misschien doe ik in Ede wel de oefencross mee; ik heb de smaak weer te pakken
leuke foto´s Missmuts ik heb besloten om niet naar Ede te gaan, want als ik ga dan gaan we al 2 dagen (voor RK ) en de dag erna ga ik naar Berlijn, dus dat zie ik allemaal niet zo zitten ik denk dat het gewoon ophoud bij Westerbrok, Wieringerwerf en Nijeberkoop
hoi hoi, ben ik weer redelijk ontspannen net tentamen achter de rug. Het viel allemaal wel mee, jammer dat ik er zo weinig aan gedaan had, kon me gewoon niet concentreren. Anders had ik het vast en zeker gehaald. nu maar wachten op de uitslag!!
Heb net me nieuwe rijjasje binnen. Gekocht via marktplaats!!! Haha gloednieuw en het past perfect (170/176 woehoe slanke den ) Hopen dat het zondag geluk brengt!!!
Ik ga zo eerst maar ns de schade aan dopje bekijken. Ik hoop zo dat het over is. Ik doe het iig rustig aan tot zondag!! Dus helaas geen springtraining voor mij. Goed excuus voor als ik zondag weer 2 balken heb!!! Komt omdat ikniet kon trainen.
Leuke fotos weer allemaal!!!
Oow en maxjuh is verliefd nix zeggen haha!
Oo de thuis wedstrijd is voor mij Etten leur!!!! Ik woon er nu niet meer, maar ben er wel geboren, lid van de vereniging en mijn paardjes staan op loopafstand van het crossterrein!!!
@ Andrea, wat super dat het zo fijne les was en dat Madine alles zo goed oppakte! @ Renske, spannend dat je tijdens Bathmen te Paard voor het eerst M gaat starten! Maar het gaat vast goed komen Als je het nog leest, wens Julie dan maar succes van me, neem aan dat je bij Julie gaat kijken?!
Ik ben ook blij Geschiedenistentamen ging erg goed. Kon gewoon aan een stuk doorschrijven zonder echt te hoeven nadenken. In een uurtje vier kantjes vol gepend en toen klaar Zit wel een goed cijfer in denk ik zo Verder nog een CE tekst Duits1 gehad. Telt voor mij niet mee omdat ik ook al Duits2 heb maar bij je examen voor Duits2 moet je wel lezen dus ik hoop dat ik het wel een beetje goed heb gemaakt. Maar op zich ook wel een goed gevoel over
oh beter viefdepief dat het goed ging, en ja dat duits dan ff afwachten.
ja idd alleen westerbork en nijeberkoop maarja dat is pas in oktober. weet ook niet waar wij allemaal heen gaan te crossen. we gaan niet naar brabant enz. dat is te ver weg
Heb er ook 2 van pikeur. 1 zwarte voor in de dressuur en een grijs springjasje met zilveren bies :d Ben er heel trots op. Dat jij de kindermaat nog past margo. Ik pas ze wel in de taille maar ze zijn dan te lang. Moet de mijne altijd op maat laten maken