[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 16:57

RT: Leuk zo'n gek beestje, dat belooft nog wat
Vief, je hebt geluk dat je weinig hoeft te leren! Ik heb morgen economie en scheikunde toets, maar ik denk dat ik alleen economie maak. dan ga ik elkker naar huis. ben eigenlijk ziek. Maar moet wel een beetje doorgaan natuurlijk Heb eigenlijk op dit moment het meest zin in mijn bed, maar ik moet nu eerst de 3-jarige van mijn moeder temmen die bokt de laatste tijd met het aanspringen in galop. Nouja tot straks ofzo!
ps: Ik zou ook naar de clinic gaan. Had me ook opgegeven om mee te rijden, maar ik mocht niet. snik. Achetraf ook maar goed, want dat paard is nu kreupel en ik heb se-week. Ben dus ook niet geweest om te kijken. ben wel benieuwd heo het was!

andrea16

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 16:59

Haha RT, dat is wel erg tof! Mijn ouders hadden gereserveerd en gezegd dat ik goed kon rijden, kreeg ik het gaafste paard onder me Hard dat ie kon! Ik was samen met een vriendin en een begeleider en zij was ook erg aardig, gingen we wedstrijdje doen en dat mocht normaal gesproken niet haha. Echt geweldig, heb er echt weer zin in!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 19:02

haha ja leuk is dat! ik was in Marokko een jaar of..8/9 ofzo. ze gaven mij een paard mee, en daggg mij zag je dan niet meer

in Tunesie idd ook met begeleider, gingen we ook een wedstrijdje doen, geweldig zeg!!

Tunesie(:o ik zag er niet uit...)
Afbeelding
Afbeelding
ik zat bij dat jongetje(wit paard) achterop zit je dan 3 uur achter op zon kont van een paard

marokko:
Afbeelding
Afbeelding

deze kwam ik nog tegen, mijn C-pony die fungeerde als schoolpony
Afbeelding

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 19:06

ziet er echt wel vet uit!!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 19:54

Ahhww wat een lieve foto's
Kimdepim bedankt voor het prutsen aan mijn onderschrift

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 19:57

leuke foto's rt! (wat een schattig veulentje!)
geef het paard van Sinterklaas maar een knuffel
vief: geluk dat je niet zoveel hoeft te leren, (Franse leesteksten zijn ook niet mijn favoriet..)
ik heb morgen Grieks SO en Engels SO,
dus ben nu een beetje aan het leren..
vief en renske: succes met jullie proefwerken morgen..
net vroeg een vriendin of ik zaterdag mee op de hei ga rijden, daar zeg ik geen nee tegen dus waarschijnlijk ga ik zaterdag lekker even uitwaaien op de hei (kijken hoe snel Britt kan lopen met een paard drnaast ) nu nog hopen op mooi weer!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:01

Hmmm ik heb 1 keer een strandrit gemaakt met de club en Admiraal! En heb zeer slechte herinneringen eraan! Er was nl zo'n man die zijn ogen uitkeek maar wel erg dichtbij de groep kwam en stond te wijzen ow allemaal paarden! Maar ja Admiraal was doodsbang voor de golven die telkens op hem afkwamen en net op dat moment kwam er 1. En daar stond die man. Dus Admiraal sprong bovenop die man en die viel op de grond! En hij was heel boos maar had gelukkig verder niks!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:07

Ohw.. dat zou Sam ook gedaan kunnen hebben
Hij ziet ook niks als ie ergens bang voor is..

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 20:15

daar zie ik Britt ook wel voor aan eigenlijk die is ook behoorlijk lomp af en toe..

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 21:09

ja Yentil is ook wel zo dom...

vanochtend moest ik al om 6 uur met Yentil wandelen, nou dat vond ze niet zo leuk, veel te vroeg haha. Ze wou niet bij stal weg. En vanmiddag toen ik weer ging wandelen wou ze toen ik 10min weg was ook niet meer verder en teon liep ze bij mensen de tuin in

RT: wat een gave foto's, ik ben echt jaloers haha

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:02

Het was MissM die dit keer over het strand gesjeesd had Maar ik doe dat ook regelematig. Is inderdaad echt lekker!!

Maar deze week heb ik maar even overgeslagen, de paarden zijn nog erg onrustig na verhuizen, dus ik heb woensdagmiddag maar even een kort rondje gereden.

Dinsdag hebben onze paarden ruzie gekregen met hun nieuwe wei-genoot. Die is erg dominant en best vals qua bijten. Os is over het hek het land uit gesprongen, en miron, ons oude pony-tje zag dat zeker niet zitten en werd flink opgejaagd. Gelukkig hebben ze dat andere paard vrij snel weggehaald. Jammer dat het nog niet zo klikt, van het weekend nog maar eens proberen.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:07

oeh dat is ook niet fijn minnie_muis!! zo hadden wij eentje die dwars door een draad van een vlieger ging

nou ik denk dat ik morgen btje spierpijn heb

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:11

viefdepief schreef:
Ahhww wat een lieve foto's
Kimdepim bedankt voor het prutsen aan mijn onderschrift

tsjah ik heb ook maar wat gedaan wist t ook niet prezies

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:13

Andrea  Nee dat had ik idd nog niet gelezen, wat gaaf! Ik zal mijn adres even aan je door pm’en!
En als het goed is kan Lucky idd in het voorjaar weer crossen!

Ik ben vandaag op excursie geweest naar Hannover, met 2 opleidingen bij elkaar waar die jongen dus ook bij zat van mijn vorige bericht. Kheb hem gewoon de hele dag niet gesproken en we zaten nog wel in dezelfde bus en hebben de hele dag in dezelfde groep rond gelopen op de beurs waar we heen gingen... Nou ja, hij moet maar naar mij toe komen hoor. Hij weet hoe ik over hem denk.

Canter  Wat een goed nieuws, super zeg!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:20

Goed bezig chantal!!
Sommige dingen schijnen nou eenmaal niet op de makkelijke manier te kunnen gaan

(ben blij dat ik dat stadium gepasseerd ben... pff )

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 22:52

[quote="AntheaV"]ja Yentil is ook wel zo dom...

vanochtend moest ik al om 6 uur met Yentil wandelen, nou dat vond ze niet zo leuk, veel te vroeg haha. Ze wou niet bij stal weg. En vanmiddag toen ik weer ging wandelen wou ze toen ik 10min weg was ook niet meer verder en teon liep ze bij mensen de tuin in
/quote]

Whahaha heeft ze nu een heel spoor van hoefjes achter gelaten

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 23:12

miss_jumpy: ow haha, maar jullie namen lijken ook zo op elkaar!

Chantal: goed bezig, laat hem maar even, doe ik met rené ook Hij gaat volgende week vrijdag voor een maand naar brussel dus ik zie hem in ieder geval een maand niet... Misschien ook wel even goed!

Ik heb net even heerlijk gereden, buiten met licht aan. Eerst vond ze het nog wel spannend, hadden we een hele poos niet gedaan namelijk, maar later liep ze erg lekker!

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 23:51

Tjeetje wat een hoop te lezen weer!!!
Canter; Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd nog van Andre.
Wij zijn gisteren middag ook even met mijn dressuurknol Laros en eventingpaardje Sissi het bos in geweest. Was de 1ste x dat mijn vriend met Sissi naar buiten ging. Ging echt super!!! Alleen Laros was een beetje te fris }> , gevolg is een stijve rug van mij.

Mijn veulens en jaarling hebben droes, gelukkig is alles onder controle en zijn Rebel en Zires al koortsvrij. Alleen Alive bleef maar grote bulten krijgen. Aan begin van de avond stond hij helemaal te hijgen van benauwdheid . DA gebeld en die is net geweest.De abcessen zijn opengesneden
Echt vreselijk walgelijk maar nu zou hij met dag of 2 koortsvrij moeten zijn. Nou duimen maar!!!!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 09:36

Jakkie, lijkt me echt smerige van die abcessen die ze gaan opensnijden
Hopen dat ze nu weer snel beter worden

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 09:50

Pfff, ben ook wel blij dat ik de "vind hij mij ook aardig" fase gehad heb Wel leuk om mee te lezen hoor

Gomir, ik zal op stal melden dat je komt. Ik neem aan dat je bij ons wil logeren

Simmie, ik ben ook niet geweest. Was doodop en wilde een avondje op de bank doen.

Tandarts is gisteren voor Raimaer geweest, kiezen waren erg hoog en wsl at ze daarom zo moeilijk. Nou hopen dat ook de aanleuning weer beter is

Hebben jullei gezien dat de eisen voor de ruiterster veranderen?

Voorbeeld 1:
Paard 1 - Z dressuur
Paard 1 - Z springen
Paard 2 - Z dressuur
Paard 3 - Z springen

Voorbeeld 2:
Paard 1 - Z dressuur
Paard 2 - Z springen
Paard 3 - Z eventing
Pony 4 - Z dressuur

Voorbeeld 3:
Paard 1 - Z dressuur
Paard 1 - Z springen
Paard 1 - Z eventing
Paard 2 - Z springen

Voorbeeld 4:
Paard 1 - Z dressuur
Paard 1 - Z springen
Paard 2 - Z dressuur
Paard 2 - Z springen

Ik zat stevig te balen, maar realiseer me ineens dat ik al een paard in het Z dressuur heb gehad (Trammelant) en dus 1 onderdeel al binnen heb Nu "alleen nog maar" nog 3 * Z met deze twee paarden en dan is die binnen.

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 10:14

Dat heb ik ook: one down, three to go

Ik ben woensdag wel geweest naar de clinic van Myoplast. Het was best leuk om te zien. Alice is natuurlijk heel enthousiast, dus dat was geweldig om naar te kijken. Het springen (Jolijn Klomp) was ook wel aardig, maar dressuur (Nicolette van Lierop) wat minder.
Wat grappig was: de dames reden ook bij elkaar in de les mee. Ik was benieuwd naar Nicolette in de eventing-les. Ze heeft uiteindelijk maar 2 sprongetjes genomen Haar paard was erg opgefokt (hij vond het gewoon leuk) en ze kreeg hem niet ontspannen. Dat maakte haar weer erg gespannen, etc . Alice reed mee in de springles en dat ging goed. Ze had een jong en groen paardje mee, daardoor kon je nog beter zien hoe goed Alice wel niet rijdt! Later reed Jolijn mee in de dressuurles, maar haar paard bleef ook erg last houden van spanning.
Tussendoor was er nog een presentatie van Debbie Reijnders (www.tinley.nl). Ik heb niets nieuws gehoord, maar het was leuk om de presentatie te zien. Debbie deed het zelf ook best leuk.
Ik heb nog een pot Myoplast voor iets minder, maar nog steeds teveel geld gekocht
Het was al-met-al een lange avond. Begon 19:00 uur en om 23.15 uur was het einde; en dat voor een clinic waar je geen entreegeld hoeft te betalen.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 10:31

ik vind het wel raar dat de ponyklasseringen ook tellen. Niveau ligt toch wat minder hoog.

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 10:39

Weet ik niet Lielle, pony's moeten in de Z er toch ook aardig aan trekken, netzo als hun ruiters.

Lielle --> Hopen dat het kiezen probleem nu is verholpen! De tandarts is gister ook bij mijn paarden geweest. Er was niet zoveel bijzonders aan de hand, even alle paardjes de tandjes bijgewerkt maar geen aparte dingen gelukkig.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 10:42

chantal_cs schreef:
Weet ik niet Lielle, pony's moeten in de Z er toch ook aardig aan trekken, netzo als hun ruiters.

Toch denk ik als ik zie hoeveel ponyruiters 3 * Z kunnen worden, dat het wat minder zwaar is. Ik beweer niet dat het makkelijk is, maar ik weet iig wel dat het dressuurniveau wel lager ligt over het geheel genomen. Dat hoor je ook van veel ponyruiters die met hun pony bij de paarden gaan starten.

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 10:45

Ik ben ook nog naar de clinic geweest en vond inderdaad het dressuur ook niet echt boeiend. Vond de 5jarige die ze binnenkort Z2 gingen starten een lekker dier maar treurig dat hij al Z2 loopt!!!

Missmuts: Alice reed op Spirit!!