@ Margriet je had dan ook wel hele andere dingen aan je hoofd dan bokt! Dan is ze wel voor je dochter haar verjaardag thuis he!! Super gaaf! En dat op vaderdag! Heel veel plezier vanavond en vanaf nu alleen nog maar genieten OMA!
Margreet, jouw huis is helemaal niet vies Ik denk dat ik thuis wel erger ben dan bij anderen... Soms wel wat vermoeiend, maar ik vind het 'laten liggen' psychisch vermoeiender!
In de winter is het bij ons thuis allemaal goed op orde, maar in de zomer...... dan is er al zoveel sopwerk in de appartementen en huisjes, die allemaal pico bello zijn als de gasten arriveren, dat het er thuis vaak bij in schiet... Dan heb ik er echt geen zin meer in. Nou ja, ramen en deuren tegen elkaar open, waait er sowieso al een deel stof weg...
Mootje
Geplaatst: 17-06-12 15:52
Haha, Dan zie je die stofjes helemaal goed fladderen, Texelse! Ik denk dat jullie een hartverzakking krijgen als ik mijn besteklade en voorraad fotografeer De kranen moeten ook altijd in het midden staan en watervlekken/vingervlekken worden direct gepoetst
Ik heb er meer rust van in mijn hoofd... Mijn moeder vond ik vroeger al irritant en volgens mijn vader ben ik nog erger Ex durfde hier alleen te koken in huis, als ik niet thuis was
rust in je hoofd is ook heel belangrijk. En een opgeruimd schoon huis geeft ook rust. Ik zit aan het eind van de dag vaak uit te puffen met het idee dat ik nog van alles moet doen, en dat is niet rustgevend.
Gisteravond na de Vlietlanden heb ik mijn hele huis nog gedaan, terwijl ik hier vandaag meer dan voldoende tijd voor heb... Maar om de een of andere stomme reden, kan ik gewoon niet een avondje lekker op de bank zitten!
Het wordt tijd voor een vent en 4 kinderen, dan leer je het wel af. Ik ben ook opgeruimd, netjes en schoon maar ik heb er ook geen enkel probleem mee om iets te laten liggen of hangen. En met 2 honden moet ik wel iedere dag stofzuigen maar als het mooi weer is dan rommel ik liever in de tuin en sla zonder problemen een dag over.
houden zo! Dat ding staat hier midden in de kamer, aan de rechterkant redelijk stofvrij, daar is ie al een rondje geweest, en aan de linkerkant moet nog. Maar het leuke van het stof.... als het niet weggehaald wordt, blijft het braaf liggen. Dus morgen ligt het er ook nog wel, ik heb geen zin!!!
_Noor
Geplaatst: 17-06-12 16:36
Mootje schreef:
Vriendje wel?
Nope. Het is nu wel extreem hoor. Zal het nu maar ff doen, weer schoon de week in en volgend weekend dan grote schoonmaak.
Oei mo dat is wel heel strak en geordend! Texelse: gefeliciteerd!!! Renske: super van zavira!
Net de oefencross gereden met Beli. B was vol dus dan dit maar. Springen simpel foutloos en cross liep hij langs een smalletje. Maar verder zo simpel! Alleen voor hindernis 1 been gegeven en de rest alleen maar hoeven sturen. Water ook zo er in. Kreeg weer heel veel complimenten over hem en vooral zijn gigantische galoppeervermogen.
da's het belangrijkste Lau, degenen van wie een compliment afkomstig is. En of het gemeend is, of dat het gezegd wordt omdat ze aardig gevonden willen worden.! Lekker dat je zo fijn gecrosst hebt.