Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Freggle_Edge schreef:Annetje gefeliciteerd!
PL welkom!
Beli, heb zin in ons tripje naar Alice, 3 dagen trainen, kan haast niet wachten!
Na een super geslaagde dag is mijn kwartje op, ga dus zo mijn bed maar eens opzoeken.
Joey heeft nog nooit zo een topverjaardag gehad. Hij kon voor het eerst de drukte aardig handelen, zo gaaf voor hem. Tussendoor ging hij zelfs buitenspelen wat in normale doen al wonderlijk is, laat staan met de drukte van zijn verjaardag. Werden ze nog getreiterd ook op het veld, vooral Joey zijn dikke nicht ws het mikpunt van spot. Joey werd wel boos maar wist hier zomaar mee om te gaan, bijzonder! We vieren zijn verjaardag altijd max 4 uurtjes, wat dan eigenlijk altijd net een uur te lang is. Nu niet! We sluiten altijd af in een restaurant (daardoor komt hij tot rust, bijzonder maar waar) Ging ook perfect. Daarna langs opa en oma die er ivm zeer zieke opa niet bij konden zijn. Ook hier geen problemen. Net nog even de playstation 2 van de vliering gevist. Joey had namelijk nieuwe buzzers gekregen (oude had hij een paar jaar gelden doorgeknaagd namelijk...ja je leest het goed)En vervolgens heb ik hem verslagen met Buzzen, op zich is het al bijzonder dat ik van hem kon winnen, maar nog bijzonderder is dat hij zomaar tegen zijn verlies kon! Kortom, die gozer maakt een groei door die is echt waanzinnig!
Het is bijna alsof we een "normaal' kind hebben (zonder autisme)