_Sim_ schreef:Bianca, wat is er gebeurd in Hulshorst? Zag op de uitslagen "UIT" achter je naam staan.
geen flauw idee ......???? Bull wilde hoe dan ook niet door de lijn van hindernis 3 ?? Hij ging vol in de slijdings en keerde om. Het was voor mij bij de eerste weigering al zeer verrassend, want we kwamen heel mooi in, maar toen hij de 2e keer weer volop stopte, de ogen groot had en een hals tweemaal zo groot wist ik wel dat er "iets" was. Kheb nog nooit meegemaakt dat hij heeft geweigerd, wel op cross hindernissen, maar dan op een tweede keer aanrijden heeft hij altijd gesprongen. Het enige wat in Hulshorst anders was, is het feit dat H3 op 8 meter recht op het inspringen stond en dat Bull niet richting de menigte losrijdende paarden wilde ?????, inspringen ging zalig, dus lichamelijk kan het niet zijn. Ik hoop op een incidenteel iets vooralsnog.
Ik had twee weken geleden ook al een terugval met hem met angst voor paarden dus dat was ook verrassend. Ik hoop fam. Lozeman nog te spreken die waren er volgens mij ook nog. Kijken of zij iets gezien hebben waar hij zich op gefocused heeft. Hij was in ieder geval behoorlijk gespannen.
Jij kwam helemaal niet aan de start zag ik op de lijst ??