[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 09:37

Haha.... heel goed van je Vief. Keurig netjes geantwoord dus :)) Ik had er denk 1 of ander lollig en sarcastisch mailtje naar gestuurd :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 09:41

Goeiemorgen

Wat een leuke paarden heb je Evelien! Die vos is super gretig. Gaaf dier!
Annetje Welkom! Ik ben hier ook pas maar het is hier echt super gezellig!!!
Vief, ik ken het! Zeuren doen klanten het liefst! haha ;)
JN succes met je sollicitatie! En bij de osteopaat.
Sannn is op tijd in de trein.
Mirthe weltrusten dus
Meer weet ik niet. Ik ga Zeus klaar maken voor de les. De hoefsmid komt straks voor alle beestjes en ik moet nog met de hond naar de DA voor de jaarlijkse enting.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 09:44

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 09:49

Verschrikkelijk he. Bah komt het natuurlijk voor jou ook allemaal weer boven. :(:)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 09:53

Hè bah, Rowo :(:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 09:54

Dat soort verhalen krijg ik nou echt de kriebels van (naja logisch natuurlijk).

Ik ga nu maar eens aan de leer, anders wordt het niet wat :O

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:16

Morning!
Zo jullie hebben flink gekletst gister! Ik zat lekker onderuit op de bank met een wijntje een foute film te kijken :) . En moest natuurlijk nog stofzuigen :P

Heb jullie filmpjes niet gekeken, zit toch op het werk ;)

@ Sim: klinkt als een nare val.
@ Mandy: :(:)
@ Mirthe: geen ordinaire puist op je bovenlip?? :+
@ Vief: sommige mensen... ;)
@ Annetje: welkom!
@ MM: succes met lessen.

Bij deze: ik ben er vrijdag niet bij. Moet echt even werken. Heb donderdag namelijk al een korte dag omdat we naar de aannemer moeten en op de foto gaan met de familie. Taart hou ik graag nog tegoed Mootje ;) . Wel foto's maken hoor!
Ik rij Jer ook altijd met cap. Heb toen hij net onder het zadel was wel een aantal smakken gemaakt. En mijn vader heeft wel eens gezegd dat ie op internet gaat als ik zonder cap rij ;) Nudine reed ik thuis wel vaak zonder cap moet ik zeggen.

Nou, dagje werken, hardlopen, paardrijden.... :O

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:19

Eef_Bam schreef:
Annetje: Welkom! Vertel eens wat over jezelf en je paard(en) O:) .

:):) Ik ben Anne, 23 jaar, studeer Nederlands aan de uni, maar dat gaat niet zo goed. Ik heb drie jaar terug een paardje gekocht om leuk mee te recreëren in de bossen en wat in de bak, maar vorig jaar hadden we met een groepje moddies een crossles bij Rob en dat was me toch leuk! :D Tja en sinds toen ben ik verkocht. Als manegeruiter durfde ik nooit te springen, maar wat is dat crossen gaaf!
We hebben heel wat lessen meer gehad bij Rob en ik heb een keer bij Alice de oefencross gereden en een tripalon in Bussloo. Ik hoopte dit jaar in de B-SGW te gaan starten, maar dat idee heb ik al een beetje laten varen. Ik ben bijna drie maanden terug met Vies en al over de kop geslagen op buitenrit en er niet geheel ongeschonden vanaf gekomen. Dat was ook nét voordat ik eigenlijk een BB cross zou rijden. Tot nu toe is het me nog niet goed genoeg gelukt om buiten helemaal zonder bibbers te rijden. Door de sneeuw ben ik na mijn val nog maar drie keer naar buiten kunnen gaan.
Wij zijn natuurlijk echte recreanten qua niveau en dat winstpunt in het springen is toch wat lastiger dan gedacht. Ik wilde de winter gebruiken voor het springen, maar de winter is alweer bijna voorbij en ik heb nog maar 3x BB gestart. Paard doet het wel hartstikke braaf en thuis gaat het springen steeds beter. Ik ben nog op zoek naar iemand die me springles kan geven, dus als jullie iemand weten die aan huis komt? Met het springen is zijn nuchtere karakter op zich wel fijn, hij kijkt niet naar reclameborden of andere gekke dingen onder de hindernis.
Als laatste tegenvaller heb ik echt maanden met zadels zitten pielen, maar ik heb nu sinds kerst een passend dressuurzadel en vrijdag heb ik een springzadel gekocht. :) Daar kan het nu dus niet meer aan liggen.

Kortom: Ik wil vooral voor de leuk meedoen en dit jaar zal het waarschijnlijk nog bij oefencrossen en BB's blijven. Verder wil ik in het springen toch wel wat winstpunten halen voordat ik officieel in de cross start.

Dit is Vies tijdens dressuurles:
Afbeelding

bvw: er zijn echt heel veel familieleden van die van mij te vinden :P allemaal net zulke droogkloten als Vies! Er heeft ook lang een volle zus van die van mij op marktplaats gestaan, die had zelfs precies dezelfde sullige uitdrukking op haar hoofd :o

Ik heb Vies trouwens op een manege staan en geef daar ook les, alleen al vanwege de voorbeeldfunctie (en de verplichting) draag ik een cap. Als ik spring heb ik meestal zelfs nog mijn bodyprotector aan.

Viefdepief, elke keer als je een topic plaatst moet ik weer even kwijlen bij je jasjes! Wat zijn ze mooi joh! Ik zat er gisteren ook nog over te denken om een bruine van je te kopen voor bij mijn bruine springzadel, maar op wedstrijd heb ik nog mijn bodyprotector aan en dan zie je het mooie jasje toch niet.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:26

Balen van je ongeluk Annetje! Kan me voorstellen dat je dan even de bibbers hebt. Komt wel weer goed mettertijd. In welke regio zoek je een instructeur? Rob geeft ook gewone springles overigens!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:26

Goedemorgen :D

Annetje: welkom, wat een leuke kleur heeft je paard!
Mirthe: Geen vieze verhalen vertellen aub :+ En ik las ook ergens dat de moeder van beau vies heeft gedaan?
Vief: netjes geantwoord :D
Rowo: :(:)
JN: succes met je sollicitatie!

Over cap; ik rij er altijd mee, moet ook wel anders mag ik niet op het paard klimmen van mijn moeder :+ 1 keer zonder veiligheidscap gereden maar met zo'n ouwe omdat die van mij in de was zat, maar ik durfde niet echt te rijden omdat dat paard soms nog wel eens wat omhoog wou komen en ik was me toch bang dat ik er af zou donderen :+

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:30

Sim paard woont in Sint Anthonis, dus daar zoek ik iemand in de buurt.
Van Rob heb ik twee keer springles gehad, maar dat werkte op de een of andere manier niet zo goed. Komt ook bij dat Rob geen tijd heeft om helemaal naar mij thuis te rijden (tenminste, daar ga ik vanuit) En omdat ik afhankelijk ben van anderen met vervoer, wil ik graag thuis springles. We hebben genoeg matriaal om te oefenen, mooie binnenbak, nu alleen de instructeur nog :D

Buitenrijden komt zeker wel weer goed, maar ik moet er gewoon even weer doorheen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:30

JN, succes met je sollicitatie!
Annetje, klinkt naar je val. Heb wel eens een topic van je gezien denk ik. Opvallend paard! ;)
Succes!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:33

Morguh!

%) Gister ziek geworden en zowat de hele dag op bed gelegen, nu wel op werk en heb het heel koud :brr: terwijl ik vanochtend zeiknat wakker werd. Maar even wat orders inboeken en kijken hoelang ik het vol hou.

Gister nog wel gelezen dat Jantine zich nu trotse mama mag noemen, gefeliciteerd *\o/* *\o/*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:35

Hopelijk doet de verwarming het vandaag gewoon TG! Maar als ik jou was ging ik weer lekker naar huis onder de wol!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:39

Ja de verwarming doet het wel, die staat te loeien op de hoogste stand en ik zit er nog geen 40 cm vanaf :+

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:44

Hoi Anne, welkom. Maar ik ken je al :D Wel gaaf dat die modtraining zo'n succes is geweest :))

Ik rijd Ukkie en Ojee altijd met cap, Raimaer wil ik nog wel eens zondigen. Heerlijk, de wind door je haren :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:14

Ohh jullie hebben zowat 20 pagina’s gekletst!

Mandy, gefeliciteerd met je 2e prijs!
Sann, jammer dat de punten zo tegenvielen!
Noor, ik heb T zn manen vorige week getrokken. Ben wel heel rigoureus te werk gegaan zag ik later }:0
Benthe, welkom terug! Klinkt als een heerlijk weekje!
Lau, verstandig dat je niet bent gegaan!
Roos, spannend dat je het weer gaat proberen!!
Mootje, goed gedaan! Rem zn broer was ook lid bij de Delft, misschien dat ik er ook nog wel een keer ga starten.
Heleen, jammer dat je geen winst had!
Vief, mooie jasjes weer zeg!
Noor, ga je ook nog een keer in Ouderkerk rijden?? :D
Evelien, mooie resultaten!
Jantine, dat heb je snel gedaan!!

Ik drink op werk de hele dag thee en s’avonds thuis vaak 1 glas dubbelfris. Spa blauw vind ik ook erg lekker, kraanwater dan weer niet

Evelien, ik geef TG de 5* flex van NAF. Dat bevalt ook goed!
Mirthe, op diverse vlakken lekker bezig geweest :+
Annetje, welkom!

Zaterdag heerlijk op Ttje gereden in de buitenbak, lekker uitgewaaid. Daarna naar Den Bosch, was wel leuk maar had het halverwege die veiling ook wel gehad. Was toen al niet lekker. Gisterochtend nog wel geschreven bij Zeinstra, was ook wel leuk. Rem heeft gister op T gereden en daarna ben ik naar bed gegaan.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:59

_Noor schreef:
@ Mirthe: geen ordinaire puist op je bovenlip?? :+

Haha nee dat is het echt niet :+

Mandy, wat een naar bericht!
Annetje, leuke app!
Beterschap Karen! Flinke bijleesactie!

Tsssssss, nu zit ik in de pws-les blijkt dat we er nu ook nog aan mogen werken... Nouja kan ik nu chillen

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:02

Goedemorgen!

Tg balen dat je ziek bent :(:)
Welkom annetje!
Vief mooie antwoord!
Mirthe klinkt niet leker van je teen en lip.. :=
bianca jij ook weer boven water!

ik ga snel richting paard!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:03

Als ik vrijdag maar weer beter ben toch :P

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:37

Mootje schreef:
Eef, Borex lijkt er niets van overgehouden te hebben :) Ik vind Caap in vergelijking met de zomer erg opgeknapt. Jullie zijn echt een combi geworden :j

Dank je! Borex is gewoon te super braaf, hij wil het allemaal zo graag voor je doen. Caap doet het gewoon erg goed, de osteopaat heeft laatst wel 10 keer gezegd hoe goed hij is opgeknapt. Moet zeggen dat ik door een hoop mensen voor gek ben verklaard toen hij bij ons op stal kwam. :=

Ik snap dat je Corion niet zonder cap wilt rijden, stuiterbal. :P Las ik nou goed dat je zondag in Vlaardingen bent? Ik ben er ooook.

Anthea succes met je tentamen!
JN succes met je sollicitatie!

Vief: ben ook super blij met het jasje! <3 Hou je topic's nog steeds goed in de gaten
MM: veel plezier met lessen.
Rowo: :(:)
Annetje: WELKOM!
TG: beterschap, doe maar rustig aan.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:53

*egobericht*
De les ging niet fijn. Zeus is weer niet goed en ik heb donderdag een afspraak bij de kliniek. Zit er ff helemaal door heen, Zeus betekend zo onwijs veel voor me!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:56

Wat een rotnieuws, Marijke :(:)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:56

:(:) kl*te!

Ik ga me maar eens aankleden, pup bij moeders dumpen en dan werken. Had vanochtend even een luie ochtend, was ik echt aan toe. :Z

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:04

_Sim_ schreef:
Bianca, wat is er gebeurd in Hulshorst? Zag op de uitslagen "UIT" achter je naam staan.

geen flauw idee ......???? Bull wilde hoe dan ook niet door de lijn van hindernis 3 ?? Hij ging vol in de slijdings en keerde om. Het was voor mij bij de eerste weigering al zeer verrassend, want we kwamen heel mooi in, maar toen hij de 2e keer weer volop stopte, de ogen groot had en een hals tweemaal zo groot wist ik wel dat er "iets" was. Kheb nog nooit meegemaakt dat hij heeft geweigerd, wel op cross hindernissen, maar dan op een tweede keer aanrijden heeft hij altijd gesprongen. Het enige wat in Hulshorst anders was, is het feit dat H3 op 8 meter recht op het inspringen stond en dat Bull niet richting de menigte losrijdende paarden wilde ?????, inspringen ging zalig, dus lichamelijk kan het niet zijn. Ik hoop op een incidenteel iets vooralsnog.
Ik had twee weken geleden ook al een terugval met hem met angst voor paarden dus dat was ook verrassend. Ik hoop fam. Lozeman nog te spreken die waren er volgens mij ook nog. Kijken of zij iets gezien hebben waar hij zich op gefocused heeft. Hij was in ieder geval behoorlijk gespannen.
Jij kwam helemaal niet aan de start zag ik op de lijst ??