Ik had er denk 1 of ander lollig en sarcastisch mailtje naar gestuurd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik had er denk 1 of ander lollig en sarcastisch mailtje naar gestuurd

Volgens mij heb ik haar wel eens gezien met uitgaan. 
. En moest natuurlijk nog stofzuigen 

. Wel foto's maken hoor!
Nudine reed ik thuis wel vaak zonder cap moet ik zeggen.
Eef_Bam schreef:Annetje: Welkom! Vertel eens wat over jezelf en je paard(en).
Ik ben Anne, 23 jaar, studeer Nederlands aan de uni, maar dat gaat niet zo goed. Ik heb drie jaar terug een paardje gekocht om leuk mee te recreëren in de bossen en wat in de bak, maar vorig jaar hadden we met een groepje moddies een crossles bij Rob en dat was me toch leuk!
Tja en sinds toen ben ik verkocht. Als manegeruiter durfde ik nooit te springen, maar wat is dat crossen gaaf!
Daar kan het nu dus niet meer aan liggen.
allemaal net zulke droogkloten als Vies! Er heeft ook lang een volle zus van die van mij op marktplaats gestaan, die had zelfs precies dezelfde sullige uitdrukking op haar hoofd 

En ik las ook ergens dat de moeder van beau vies heeft gedaan?
1 keer zonder veiligheidscap gereden maar met zo'n ouwe omdat die van mij in de was zat, maar ik durfde niet echt te rijden omdat dat paard soms nog wel eens wat omhoog wou komen en ik was me toch bang dat ik er af zou donderen

Wel gaaf dat die modtraining zo'n succes is geweest

Mootje schreef:Eef, Borex lijkt er niets van overgehouden te hebbenIk vind Caap in vergelijking met de zomer erg opgeknapt. Jullie zijn echt een combi geworden
Las ik nou goed dat je zondag in Vlaardingen bent? Ik ben er ooook.
Hou je topic's nog steeds goed in de gaten
_Sim_ schreef:Bianca, wat is er gebeurd in Hulshorst? Zag op de uitslagen "UIT" achter je naam staan.