[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:19

Precies, geld moet rollen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:26

Waar heb je het anders voor :P

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:27

@ erik welkom. Ik ga weleens trainen in Bussloo. Ik woon nl in Emmen. Bussloo is gevarieerd. Sprongen zijn niet heel hoog maar wel leuk. Er is ook een site van bussloo. Om op het terrein te komen moet je 10 euro betalen in kleingeld. Neem zoveel mogelijk euro's mee. Ik weet niet hoe de sprongen/bodem erop dit moment uit zien qua onderhoud.
@ mootje bijna goed. Ik ga naar Tewis in Westdorp.

er1k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:32

@ caro29, bedankt voor je reactie.
De site heb ik gezien, hindernissen zien er leuk uit. Las alleen verschillende verhalen over de water partij. Dit zou nu alleen verbeterd moeten zijn.

Bedankt voor je kleingeld tip! Ik zal zorgen dat ik dat bij me heb. Weet jij zo of ik er met een B vrachtwagentje wel het terein op kom?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:40

Ja als je de juiste ingang neemt wel. Ik ga er heen met een auto/trailer dus dat kan makkelijk. Daar is een speciale ingang voor. Ik had vorig jaar geen problemen met de waterpartij.

er1k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:41

@ caro29 opnieuw bedankt, helemaal top!
ik zal morgen wel eens een klein verslagje en wat fotos plaatsen!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:03

kan ik me hier nog melden?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:30

Tuurlijk! Wel even een voorstelrondje ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:50

_Noor schreef:
Mirthe: spannend hoor. Beetje gemengde gevoelens krijg je daar wel van denk ik. (heb nog nooit een paard verkocht, Nudine stond wel te koop en dat kon ik al niet aan ;)).

Er zijn hier wel al eens pony's weggegaan, maar voor Kino ben ik gewoon reeel aan het denken en zoals we nu bezig zijn gaat leuk, maar ik ben te groot en dat is nou niet echt fijn voor haar.
Heb toen ik de valk uit mijn profiel verkocht wel wat tranen gelaten, maar verder altijd een beetje 'ach, het is beter zo' (altijd beesten waar ik niet mee gestart heb (3 C pony's, een veulen, een shet, een paard toen ik klein was en in dezelfde tijd een valse hackney/welsh). Heel misschien komt de valk binnenkort voor een paar weekjes terug :D , even weer doorrijden. Meisje is niet heel fanatiek en hij heeft doorgekregen hoe hij haar eraf kan krijgen }> gewoon een bokje doen, ze zit niet zo stevig. Hij is al zijn bespiering kwijt omdat ze haast niet rijdt, omdat ze het vertrouwen niet echt meer heeft. Die wonen vlakbij, en vind het ook echt niet leuk om hem te zien. Die is een beetje knullig verkocht...

Fijn dat het alweer wat beter gaat Benthe!
Roos, altijd leuk dat soort complimenten!
Leuke foto's Nessah!
Haha PB, Yoer gaat bij ons (voorlopig) ook niet weg. Mam kan er geen afstand van doen. Hij heeft overigens wel een keer een week te koop gestaan.
Leuk dat Bullie het zo goed deed Bianca!!
Leukleuk allemaal Lotte!
Vind je jasje wel echt mooi Vief! Fijn dat je op tijd weg bent gegaan, maar je maakt me wel nieuwsgierig hoor :o
Nassah, ik doe nu Havo 4 :) . Zit trouwens al naar opleidingen te kijken, maar vind het allemaal maar 3x niks :o
Dat is niet duur Caroline! Wij hebben vandaag een parcours in de wei gezet, maar hebben helaas niet zulks luxe spul.
Wauw, mooie foto PB!! De tweede foto is grappig :')
Fijn dat je hem gehaald hebt Shanouk :D :D
Welkom Erik
Welkom Damelza

Ik heb net heerlijk met 2 gesprongen.
Straks nog met Yoeri, en misschien met Ul

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 18:59

Caro, hoe kom je erbij dat je 10 euro moet betalen om erop te komen? Toen ik er laatst was, moest ik 4 euro betalen voor de boom en that´s it.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 19:03

Vorig jaar moest ik 10 euro betalen. Volgens mij is het afhankelijk van wanneer je gaat hoogseizoen en laagseizoen. Ik heb een Kia sorento met trailer

toevoeging

Voertuigen van 6 tot 15 meter:
Hoogtarief: € 10,00 per voertuig in het hoogseizoen.
Laagtarief: € 4,00 per voertuig in het laagseizoen en na 17.00 uur.
Het hoogseizoen loopt van 1 mei tot 16 september. Alleen op Strand Horst Noord en Surfoever Hoge Bijssel geldt het hele jaar tot 17.00 uur het hoogtarief.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 19:11

Mooie foto's PB.
Vief @ zal wel lukken toch een dekje ?? is mij ook gelukt voor de blauwe jas, zelf samen kunnen stellen bij empire stable ware ... :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 19:46

Gave foto's weer PB!!
Gefeliciteerd Shanouk!!
Gelukkig zijn de broodjes binnen gebleven Benthe
Caro, nee maar ze hadden niemand anders en ik had al toegezegd om 's middags te komen jureren. Ben wel benieuwd!
Mooi dat het zo goed ging Bianca!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 19:51

Pb mooie foto's!
Ook van billy nog mooie foto's gezien!
Snoekiej gefelicteerd!

Kom hier echt veel te weinig. Volgens mij zitten er te weinig uren in mijn dag!

Had gister met W thuis gesprongen. Hij vond het maar vreemd al die hindernissen in "zijn" bak. Spoorwegboompje niet in 1 keer, maar kon hem wel overtuigen! Dus best tevreden!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 19:52

Gefeliciteerd met het halen van je examen Snoek! Lekker, ben je daar vanaf. Hoe ging het met Vorstin op de weg vandaag?

Erik, ik herinner me je nog wel van wat fototopics van vorig jaar. WElkom (terug).

Noor, ik ben deze week met mijn nieuwe baan begonnen!

Verder niet bijgelezen, solly.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 20:25

Simmie, gefeliciteerd dan met je nieuwe baan! :)
Ga nu snel op verjaardag. Had weer tijd te kort om te rijden, dus heb Jer (ongepoetst :o ) flink aan het werk gezet aan de longe. Had ook twee balkjes in de baan gelegd. Morgen weer rijden én krijgt ie nieuwe schoenen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 21:17

Goede avond!

Soek gefeliciteerd met je examen!!
Simmie jij ook met je nieue baan!!
PB mooie foto's :D
Noor arme jer niet eens gepoetst!! :P
Erik Welkom!
Vief was het zo schokkend dan :O hoop dat het gelukt is daar binnen bij woll :D
bianca lekker gesprongen dus!!
Nessah heb gereageerd!! :D
Wl al weer nachtdiensten?

Ik heb echt een heerlijk crosslesje gehad :) hij was fijn te regelen, hij moet allen de/een "afsprong" leren zakken dan springen :+

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:40

Vorstin was vandaag best braaf met buitenrijden. Dit was de eerste keer sinds een hele tijd dat we weer bij ons de weg op gingen. Ze vindt het best spannend allemaal. Er waren ook een hoop enge dingen. Ze maakte zich heel groot en liep hard te snuiven, maar ging overal wel langs. Bij het stuk waar we altijd problemen hadden draafde ze zelf al aan. Ze voelde echt aan alsof ze dacht: Baas, ik wil gewoon zo snel mogelijk van dit pad! Al met al best braaf dus. We gaan dit voorlopig iedere dag na het rijden weer doen, en hopelijk helpt het :)

Leuk dat het valkje misschien weer ff terug komt Mirthe!
Fijn dat je lekker gesprongen hebt Margriet!
Gaaf dat je een nieuwe baan hebt Simmie :D
Veel plezier op de verjaardag Noor
Mooi dat je lekker hebt gereden Corien!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:43

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:47

Avond :wave:

Nieuwelingen: welkom :D
Simmie: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Noor: Veel plezier bij de verjaardag
Corien: Ik zal je topic zo bekijken
Margriet: Fijn dat je lekker gesprongen hebt
Snoekiej: Super dat je het tentamen gehaald hebt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:50

Ik ga richting bed :wave:

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:51

_Noor schreef:
Tuurlijk! Wel even een voorstelrondje ;)

uiteraard :D

Nou ik ben dus Damelza, ben 14 jaar en woon in Graft dat ligt in Noord-Holland tussen
Alkmaar en Purmerend. En ik zit nu in 3 havo.

Met mijn vorige pony Spirit heb ik L2 dressuur gereden, ook springlessen, crosslessen en oefencrossen
gevolgd. Toch was het meer een dressuurpony dus geen officiële spring en sgw wedstrijden gestart.

Nu heb ik sinds oktober een nieuwe pony. Elvis een Duits warmbloed ruin van 1.56,5 , hij is deze maand net 8 geworden. (als jullie nog stamboom ofzo willen zien moeten jullie het maar vragen ;) ) Hij heeft/had M1 dressuur en M springen gelopen. Sinds deze maand ben ik zelf begonnen met in het L1 dressuur te starten. Eerste wedstrijd (13 mei) ging de eerste proef niet zo lekker hij was een beetje sloompjes toen dus 174, tweede proef beter aan gereden en toen 190 punten en eerste. Tweede wedstrijd was afgelopen zaterdag, eerste proef 190 punten en 2e, tweede proef 206 punten en 1e. Ik volg springlessen bij Chantal Megchelenbrink en André Weel, dit gaat erg lekker en 27 juni ga ik mijn debuut maken. 13 mei had ik mijn eerste crossles bij Chantal, daarvoor was ik al een keer naar het dijkgatsbos geweest. Crossles ging echt supergoed hij keek amper ergens naar en sprong erzo over, van alles gesprongen Picknicktafels, trakeheners, haagjes, greppels en nog veel meer. Dit is gefilmd maar heb het filmpje nog niet op de computer. 6 juni ga ik oefencrossen in Oudkarspel. en 20 juni heb ik weer crossles.

deze foto's heb ik vandaag binnengekregen, zal mijn profiel dus ook nog even veranderen

[JITP] Elvis door PK-Fotografie

Afbeelding

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:52

Trusten Corien!

Damelza: Welkom! Leuk koppie heeft je pony :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:52

Welkom mooie pony!! :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 23:57

_Noor schreef:
Precies, geld moet rollen!

Ik had het niet beter kunnen zeggen 8-) ... Ik heb geen gat in mijn hand, ik heb gewoon geen handen meer :P .. schandalig eigenlijk := ..

@Damelza: Heeeeej met jou heb ik natuurlijk in de puppygroep gezeten :D .. welkom ;)
@Er1k: Jij ook welkom!! ;)
@Corien: Ik ga eens even in je topic neuzen!! :D
@Snoekiej: Gefeliciteerd met het behalen van je tentamen ;) .. en een baantje is alleen maar leuk toch? Leer je weer nieuwe mensen kennen enzo, erg leuk ;) ..
@Simmie: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!! :D Super hoor!!
Afbeelding

Etentje was gezellig, bij de Griek gegeten.. De Tzatziki was alleen echt niet lekker :o .. maar ik ben verwend met de Griekse vriend van mijn zus, die maakt dat helemaal zelf, met lekker veel knoflook, lekker pittig :9 ... nog even langs mijn zus geweest dus, voor een kopje home-made saus :P hahaha..

Morgen weer vroeg op, in de zeilkleren, want we gaan lekker ZEILEEEENN! 8-) Echt heerlijk vind ik dat, ik hoop dat onze zeilboot een dezer dagen ook weer te water gaat :) ..

Slaap lekker :wave: