Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Noor schreef:Mirthe: spannend hoor. Beetje gemengde gevoelens krijg je daar wel van denk ik. (heb nog nooit een paard verkocht, Nudine stond wel te koop en dat kon ik al niet aan).
, even weer doorrijden. Meisje is niet heel fanatiek en hij heeft doorgekregen hoe hij haar eraf kan krijgen
gewoon een bokje doen, ze zit niet zo stevig. Hij is al zijn bespiering kwijt omdat ze haast niet rijdt, omdat ze het vertrouwen niet echt meer heeft. Die wonen vlakbij, en vind het ook echt niet leuk om hem te zien. Die is een beetje knullig verkocht...
. Zit trouwens al naar opleidingen te kijken, maar vind het allemaal maar 3x niks

hoop dat het gelukt is daar binnen bij woll
hij was fijn te regelen, hij moet allen de/een "afsprong" leren zakken dan springen

dus als je zin heb....
_Noor schreef:Tuurlijk! Wel even een voorstelrondje

) Hij heeft/had M1 dressuur en M springen gelopen. Sinds deze maand ben ik zelf begonnen met in het L1 dressuur te starten. Eerste wedstrijd (13 mei) ging de eerste proef niet zo lekker hij was een beetje sloompjes toen dus 174, tweede proef beter aan gereden en toen 190 punten en eerste. Tweede wedstrijd was afgelopen zaterdag, eerste proef 190 punten en 2e, tweede proef 206 punten en 1e. Ik volg springlessen bij Chantal Megchelenbrink en André Weel, dit gaat erg lekker en 27 juni ga ik mijn debuut maken. 13 mei had ik mijn eerste crossles bij Chantal, daarvoor was ik al een keer naar het dijkgatsbos geweest. Crossles ging echt supergoed hij keek amper ergens naar en sprong erzo over, van alles gesprongen Picknicktafels, trakeheners, haagjes, greppels en nog veel meer. Dit is gefilmd maar heb het filmpje nog niet op de computer. 6 juni ga ik oefencrossen in Oudkarspel. en 20 juni heb ik weer crossles.
_Noor schreef:Precies, geld moet rollen!
... Ik heb geen gat in mijn hand, ik heb gewoon geen handen meer
.. schandalig eigenlijk
..
.. welkom
.. en een baantje is alleen maar leuk toch? Leer je weer nieuwe mensen kennen enzo, erg leuk
..
Super hoor!!
.. maar ik ben verwend met de Griekse vriend van mijn zus, die maakt dat helemaal zelf, met lekker veel knoflook, lekker pittig
... nog even langs mijn zus geweest dus, voor een kopje home-made saus
hahaha..
Echt heerlijk vind ik dat, ik hoop dat onze zeilboot een dezer dagen ook weer te water gaat
..