Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Have fun!!

Na het rijden was ze wel weer helemaal drijfnat
Ik zit toch weeer te twijfelen over het scheren :S
Een grijs/bruin/geruit jasje vind ik ook heel mooi, maar ik ga geen 2 jasjes kopen als ik het met 1 ook red. Zou het ook niet mogen denk ik 

Ze is zo'n wildebras met alles, ze vind zichzelf helemaal gaaf en stoer en doet dan de gekste dingen. Ze is nogal zelfdestructief.
Balen dat Vorstin niet lekker ging
!! Heb je haar al goed laten nakijken? Misschien een keer laten nachecken door een manueel therapeut (osteopaat) of fysiotherapeut kan verheldering bieden! Als een paard zo overmatig zweet kan het ook zijn dat ze last heeft van haar lijf. Vorstin lijkt me een paard met een aardige basisconditie en als je zo moet werken om haar aan het lopen te houden en ze hierbij zo veel zweet kan dat wel op last van haar lijf duiden!
, maar het kunnen wel tekenen aan de wand zijn. Maar misschien dat scheren idd wel verlichting kan geven, kan idd zijn dat ze haar warmte niet kwijt kan. Ik vind het echter geen normaal beeld, dat je haar zo aan de gang moet houden.
. 
), ze is alleen heel erg nat. Denk toch dat ik het maar laat doen, het scheren.
Ik ga Vorstin de komende tijd extra in de gaten houden, en als ik denk dat er iets niet lekker zit laat ik gelijk iemand komen
).
en het is allemaal op natuurlijke basis, niet voor niks, zoals je terug kan lezen!

Marijke neemt er echt de tijd voor, is heel rustig en ze behandelt Vorstin op een fijne manier. Folkert is een keer geweest, en die vond dat Vorstin de volgende keer pas weer over een jaar hoefde. Vorstin vond het best wel spannend, maar hij bleef heel geduldig en rustig
Hij heeft alleen gecontroleerd en 1 haakje weggeveild, dus hij hoefde er niets voor te hebben! Ik heb hem wel gewoon geld gegeven natuurlijk, maar ik vond het wel heel netjes!

, was in een keer tevreden over ze
.
, heb er genoeg ervaring mee.
!
.
luxket schreef:ik heb een lichtgrijs jasje met krijtstreep van riding pro.. erg fijn en niet duur.. met zwart kraagje..
Gekke Wolin!
:kimdepim schreef:Heb net springles gehad, we moesten eerst wat in het ritme komen. Daarna sprong ze wel redelijk fijn.
Duik nu lekker mijn bedje in.
Was echt blij dat het weer eens een keertje echt goed ging, een paar keer vond ze het een beetje eng, bij het slootje en bij een hekje maar ze ging wel braaf door
Was dus heel tevreden over haar. Nadat ik wat gesprongen had, liep ze dressuurmatig ook veel fijner, kon er veel meer aankomen en zelfs galop aanspringen ging heel erg netjes