:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:

. wat een rotweertje zeg..

Nou Calyp eruit, vastgebonden in de manege en mijn spullen gepakt. Lopen we terug komt Calyp ineens achterons aan. Het parkeerterrein op
Hij had zichzelf losgemaakt.
Toen ff losgereden, hij vond het doodeng, was erg gespannen. Naja ff wat gesprongen toen wat hoger. Ineens stopt ie, uit het niets: Midden in de hindernis, hek echt kats DOORMIDDEN! Later sprong ie gelukkig een stuk fijner
Bleek na afloop dat mijn peesbeschermer ook nog es kapot was door die stop.

_Jitske_ schreef:MJ: ik heb ongeveer net zo'n bit als waar peanutbutter het over heeft, ook met aurigan.
Zijn dure bitten (80 euro oid), maar ze lopen er inderdaad over het algemeen heel fijn op!
Ik heb een dubbelgebroken watertrensje.
Hilde_ schreef:miss_jumpy schreef:leuk![]()
dus jullie kunnen leuk dubbeldaten!
Haha nee, zij heeft niet meer met die jongen

.
.

kimdepim schreef:Die kerel ook nog mooi zeggen: Ik binnendoor? jullie bedoel je?
Maar helaas voor hem, want onze trailer sporen staan in de berm
K heb het zelf ook al es gehad op een recht stuk. Bomen aan beide kanten van de weg en die andere gek reed gewoon zowat op het midden. Sja *bats* spiegels eraf. Door de schrik ben ik zo doorgereden 
Er stond op na enkele werk dagen. Ondertussen is het al dik 2,5week.
. Naja ik mag nog niet autorijden (doe ik al wel 'stiekem' ) haha, mn vriend leerd het me. Maar als er tegenliggen komt stop ik. Vind ik eng