Maar hij was nu wel bang ineens
. Hij wou de stal niet meer naar binnen, en schrok steeds van alles.
dombo. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hij wou de stal niet meer naar binnen, en schrok steeds van alles.
dombo. 
ze kwam vaak niet goed uit op de sprong, maar dan doet ze 't toch nog ff. Ze red me er echt vaak uit.

Ik zal wel wat gemist hebben.
rowo schreef:@ kim: heb jij wel een vriendje??

miss_jumpy schreef:rowo schreef:@ kim: heb jij wel een vriendje??
klinkt bijna of je het niet gelooft....

miss_jumpy schreef:rowo schreef:@ kim: heb jij wel een vriendje??
klinkt bijna of je het niet gelooft....

Echt ideaal zo snel, dat is echt een zeldzaamheid.

viefdepief schreef:Toen zat ze nog in de ontkenningsfase
hahaha!!! Die fase heeft iedereen volgens mij wel eens.

miss_jumpy schreef:hoi snoekiej,
ik weet dat ze al aan het zoeken zijn naar een terrein om uit te wijken met de wedstrijd dus er wort wel alles aan gedaan om het door te laten gaan. Het originele wedstrijdveld is inderdaad te slecht. maar ik weet natuurlijk nog niet of ze voor zaterdag nog een ander terrein gaan vinden.
Waar ga je zondag springen?
Van wie heb jij eigenlijk springles?
Ik rijd toch liever de kring dan die wedstrijd zondag. Zondag is op manege Prinsenstad in Delft. Ik heb springles zo af en toe van de eigenaresse van de stal, Lilian Pleunis. Ze heeft vroeger zelf ook van alles gedaan (spring,cross,dressuur). Ze geeft normaal dressuurles maar af en toe maken we een sprongetje
Ik zou wel springles ergens willen volgen maar mijn ouders hebben er totaal geen zin in om iedere week met de trailer weg te moeten. Begrijpelijk natuurlijk, maar wel jammer =( Ik hoorde dat ze volgend jaar misschien van de kring springlessen willen gaan organiseren? iedere keer op een ander terrein en tegen een redelijk tarief. Lijkt me wel leuk als dat doorgaat, en als het niet iedere week is mag ik daar misschien wel aan mee doen