[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

patsmu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:01

mannen zijn gewoon ook rare wezens!!!

andrea16

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:14

Ben ik het op dit moment mee eens, ze weten gewoon niet wat ze willen

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:35

Ik zei Bitwise toch even niet, dus we kunnen naar hartelust roddelen...
Mannen!!

JJ, spannend zeg, het WK voor jonge paarden!

Ik denk dat de uitslag van de VLV cup pas bekend wordt gemaakt op de feestavond?

Hier weer een update van de kleine kabouter:
Dinsdag is zijn "snorretje", waarmee hij zuurstof krijgt, eraf gegaan, en hij doet het eigenlijk hartstikke goed! Hij is nu dus echt helemaal zelfstandig aan het ademhalen.
Gisteren is hij verhuisd van een couveuse naar een wiegje (= een plastic bak in het ziekenhuis) omdat hij zichzelf warm genoeg kan houden zo langzamerhand. Scheelt wel even dat je niet meer constant door zo'n plastic wand moet proberen je kind te bekijken!
De volgende stap is nu dat hij zelf moet leren drinken, hij heeft al 3x een flesje gekregen, maar het is nog allemaal erg vermoeiend voor hem. Na een half flesje valt hij in slaap, en krijgt hij de rest alsnog door de sonde. Maar we gaan de goeie kant op! Hij woog gisteren 1795 gram, op naar de 2000.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:44

Nou, ik wil toch even voor Bitwise op komen. Hij is heeeeeel anders en heel erg betrouwbaar. Afbeelding

En nee, ik leen hem niet uit (jaloers ).

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 10:48

Geweldig Canter, ben blij om te horen dat het zo fijn gaat.

Enne, ik klaag ook niet hoor

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 11:20

Super dat Masje zo goed opweg is Canter!

Mijn les gisteren ging echt super lekker, Loes (instructrice) vroeg nog of ik naar de fysio was geweest zo fijn vond ze hem lopen, ik zo nee, maar ik heb wel gecrosst
Verder kwam Loes ook nog tot de schokkende ontdekking dat ik behalve crossen de laatste paar maanden geen dressuur had gereden
"Heb je alleen van de zomer nog concours gehad (cross telt zeker niet mee)?"
Uhhm jah

Gingen ook nog een klein sprongetjes maken, moest je achtjes draaien over een klein minikruisje.. Ging wel goed, landde telkens mooi in de goeie galop maar hij trok echt als een idioot op dat hindernisje aan..
Daarna moesten we ook nog een lijntje doen en dan midden in de lijn halthouden.. Vond meneer toch ook niet echt wat.. Echt net 10 cm voor de tweede sprong op de rem, weer vooruit en uit stilstand die hindernis toch ook maar even gesprongen

Verder was ie heel braaf, nog een jasje gepast, maar ze hadden alleen maat 38, wil dus zoiezo nog wel even een kleinere passen..
Waar zien ze me voor aan zeg

Mijn geschiedenis ging wel goed, altijd nog maar afwachten wat voor cijfer je hebt, maar ik denk wel dat ik een voldoende heb
Vanochtend nog om 6.00 de wekker gezet om het een en ander nog even door te lezen

Morgen Franse leestoets, tsjaa.. dat kan ik dus niet
En nog Handvaardigheid (portfolio inleveren, die is gelukkig bijna af)
Verder nog maar even naar Emmy, die was gisteren jarig!
Maar vandaag dus niet veel leren Heerlijk

Heb trouwens een vriendje voor mijn wilde muis gevangen, is waarschijnlijk een broertje of zusje, hele muizenfamilie in rep en roer door zo'n indringen
Maar ik denk wel dat ze vrienden kunnen worden, kleine muis van eergisteren leeft ook nog steeds! Dus dat is wel een goed teken

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 11:24

Vief, ik wilde dat ik nog 38 aan kon
Heb gisteren weer braaf gefitnesst, vandaag weer 2 paarden rijden. Voor Raimaer komt de tandarts, ze eet niet goed, is ook tamelijk druk met rijden ( ) en reageert erg heftig op een ophouding. Mss komen we er nu wat eerder achter dan na 3 maanden.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 11:30

Lielle schreef:
Vief, ik wilde dat ik nog 38 aan kon
Heb gisteren weer braaf gefitnesst, vandaag weer 2 paarden rijden. Voor Raimaer komt de tandarts, ze eet niet goed, is ook tamelijk druk met rijden ( ) en reageert erg heftig op een ophouding. Mss komen we er nu wat eerder achter dan na 3 maanden.

Hopen dat het inderdaad aan de tandjes ligt!
Wat goed van je dat je fitnesst
Tsjaa.. ik zit ook nog steeds in de kinderrijbroeken, ook niet altijd even leuk..

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 12:50

@ RT, ik ben door al het geneus naar een paardje voor jou helemaal verslaafd geraakt aan marktplaats
Gisteren nog een hele leuke gezien, maarja ik heb Sam natuurlijk al en jij Truusje

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:08

Wat is het stil hier
Nog snel even bokken om 13.30 worden de servers vervangen..

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:23

haha heey viefje,, en de rest

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 14:27

tot vanavond dan maar

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:27

jah haha

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:29

Arme wij..
Hele middag zonder bokt

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 14:31

poppie tog

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 14:55

valt nog steeds mee

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 15:01

arme vief sorry vief
TRUUS komt de deur niet uit!! wat een naam

erg irri ik moet nu steeds wachten todat er een auto is zodat ik naar T. kan, want ik moet mijn zadel steeds meesleuren(heb nu wel een kist voor alleen zadel, maar zit nog geen slot op!) en toen ebdacht ik dat ik wel op de scooter kon, met zadel, maar die is voor dit jaar nog niet verzekerd, en ik ben bang dat ze me raar aankijken...
al helemaal als het woord 'zadeldief' bekend is in Sneek

dus nu maar braaf wachten en dan vanavond maar rijden, dan kan ik meteen het paard van Sinterklaas zien, die zou vandaag uit de koninklijke stallen naar Sneek komen

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 15:34

Hahahaha zadeldief op scooter gesignaleerd in Sneek!
Je kan ook gewoon op de fiets gaan met je zadel, zadel op het stuur leggen en fietsen maar
Het is ff wennen maar het kan best wel hoor

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 15:40

he bokt doet het nog gewoon jah

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 15:46

Citaat:
he bokt doet het nog gewoon jah

Trein van Bart heeft zeker vertraging....

Ik heb niet zoveel nieuws te melden. Ben dinsdag lekker met Marple naar het strand geweest. Ik was daar zelf dit seizoen nog niet geweest. Marple al wel als leenpaard voor mijn vriendin. Ik was even vergeten dat ze op goed hard strand toch wel errug hard kan Ik moest haar helemaal op de volte trekken om de rem weer een beetje erop te krijgen... Na twee galopstukken kon ze gelukkig weer normaal stappen

Vanavond weer les, benieuwd hoe het gaat, dressuur is op het moment niet ons favoriete onderdeel.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 15:54

En Bokt doet het nog steeds

miss_jumpy: lijkt me echt ontzettend gaaf om een keer met mijn eigen paard op het strand uit te waaien. Lekker hard galopperen Heb het nu alleen nog maar met huurpaarden gedaan, ook leuk hoor!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 16:00

Ik heb het toen met het texel weekend met vief gedaan ik op emieltje en vief op sam,,
was echt super hea vief volgend naar maar weer

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 16:42

andrea16 schreef:
En Bokt doet het nog steeds

miss_jumpy: lijkt me echt ontzettend gaaf om een keer met mijn eigen paard op het strand uit te waaien. Lekker hard galopperen Heb het nu alleen nog maar met huurpaarden gedaan, ook leuk hoor!

oh dat is zo leuk

in Marokko ben ik ook over het strand geweest, net zoals in Tunesie, toen was ik een jaar of 12/13 en die man zag na 15 minuten rijden dat ik wel redelijk kon rijden...dus gingen we van paard wisselen,,,,haha geweldig!! zat op een braaf paard en kreeg vervolgens een hete merrie onder me kont ik mocht daarna de hele weke gratis rijden

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 16:44

wij gaan het proberen te regelen via de rijvereniging, en anders gaan we een keer met een paar mensen naar het strand, lijkt me echt gaaf lekker uitwaaien en lekker hard racen:D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 16:49

Ik zou gisteravond naar de eventingclinic van Myoplast gaan, maar omdat Djinny zoveel zorg nodig heeft kon dat helaas voor mij niet door gaan. Lielle en Missmuts, zijn jullie nog geweest en hoe was het?