Ziet er goed uit VIef! Alleen elke keer als je over dat stijltje richting de camera komt schudt Woll zo gek met haar hoofd lijkt het? lijkt niet op trekken of narrig doen maar ziet er wel apart uit?
Evie: Dat is toch wel Woll haar manier om mij wat uit balans te trekken. Ze was echt behoorlijk trekkerig/sterk. Had mijn hand er soms ook wat te veel aan omdat ze in het begin behoorlijk flauw aan het doen was en ik vind het zelf dan soms wat lastig schakelen, blijf dan soms wat onnodig lang wat te streng.
Eef_Bam
Geplaatst: 17-03-12 22:13
Ah zo, dat zag ik niet omdat je netjes blijft zitten/staan maar dus toch trekken, stoute Woll.
Heb je de cross net gelopen Evie? Is ie erg anders als vorig jaar? Al heb je het M gelopen, zal vast wel wat L gezien hebben. Ben beetje nieuwsgierig.
muts_marijke
Geplaatst: 17-03-12 22:24
@ Jeroen ik heb net een heerlijk champignon-roomsaus schnitzel gegeten met aardappeltjes van de Turk dus honger kan ik niet hebben Vind het leuk jou te plagen... doe jij namelijk ook geregeld. @ Mendy dat excuus gebruik ik nooit maar moet eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 weken mopperig ben.. zou dan toch idd wel iets daar mee te maken hebben. @ Vivian mooi filmpje, volgens Geert moet je meer eten, want als Woll een keer trekt vlieg je uit het zadel... jaja je weet wie het zegt!
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-12 22:25
haha marijke echt weer een opmerking van geert. nou denk dat het wel hormonen zijn
@Vief: leuke foto's en filmpje, en verdwalen?? ach we zijn toch vrouwen? @Weule: wat ziet de oefencross en prachtig verzorgd uit!!!
Eef_Bam
Geplaatst: 17-03-12 22:33
Ja heb de cross vanmiddag gelopen, het begin en het eind is nu ergens anders natuurlijk dus ook nieuwe hindernissen maar verder veel hetzelfde als vorig jaar voor wat ik gezien heb voor de L. M was ook niet veel anders dan vorig jaar denk ik (maar toen reed ik L dus weet het niet precies) , maar vond het persoonlijk mooi en eerlijk maar wel ook dik en technisch gebouwd .
Ja een nieuw pad, de start is nu ergens anders, naast dat grote open veld waar je vorige jaren altijd naar die oude wal reed, dus de eerste 3 hindernissen zijn op een bospad en dan kom je uit op dat veld waar altiijd de start was, daar staat een waaier en dan de "oude hindernissen", over 't hout enzo.
Ik snap echt niet welk pad je bedoeld Evie Maar het komt vast goed. Hoofdterrein is wel hetzelfde gebleven? Ik had gehoopt dat die trakhener eruit zou zijn als H3.. maar hij is nu al iig verder in de cross. Vond hem altijd vrij lomp zo voor aan de cross.
Dat vind ik ook het enige minpuntje Texelse Heb niks tegen trakheners maar vind het ''jammer'' dat hij al als H3 er in zat. Maar zoals ik het nu begrijp is het waarschijnlijk H6 oid. Is al weer iets beter he
Jeroen, is er kans dat bij mooi weer het springparcours buiten staat? Wil de 24e misschien meedoen, maar wil graag nog een keer ergens anders buiten oefenparcours doen. Mooi dat het vandaag zo geslaagd was! Foto's en filmpje van Vief ziet er goed uit.
Veel plezier en succes allemaal morgen!
Vandaag drukke dag gehad.. Lekker gesprongen met beide paarden. Tessa's techniek verbeterd enorm. Toen nog op stal en thuis in de tuin geholpen, maar heb duidelijk geen groene vingers!!
Trakhener is nu nr 6 zo uit mijn hoofd! Cross is inderdaad aardig dik maar volgens mij goed te doen, hoop ik In het springparcours staan wel een beetje rare lijnen..
Beli
Geplaatst: 17-03-12 23:37
Wauw ! Heerlijk ie fotos en film! EINDELIJK IS HET CROSS SEIZOEN WEER BEGONNEN
Wij doen nog even een weekje rustig aan en dan volgende week zaterdag de studentenslipjacht en dan 3 dagen met FE naar Alice
Iedereen veel plezier en succes! ben niet handig met FB wil wel vriendjes worden met jullie hoor isabelle barnhoorn
Danielle, die staat komend weekend weer binnen ivm de ruimte en bodem.
Freggle_Edge
Geplaatst: 18-03-12 00:04
Annetje gefeliciteerd! PL welkom! Beli, heb zin in ons tripje naar Alice, 3 dagen trainen, kan haast niet wachten!
Na een super geslaagde dag is mijn kwartje op, ga dus zo mijn bed maar eens opzoeken. Joey heeft nog nooit zo een topverjaardag gehad. Hij kon voor het eerst de drukte aardig handelen, zo gaaf voor hem. Tussendoor ging hij zelfs buitenspelen wat in normale doen al wonderlijk is, laat staan met de drukte van zijn verjaardag. Werden ze nog getreiterd ook op het veld, vooral Joey zijn dikke nicht ws het mikpunt van spot. Joey werd wel boos maar wist hier zomaar mee om te gaan, bijzonder! We vieren zijn verjaardag altijd max 4 uurtjes, wat dan eigenlijk altijd net een uur te lang is. Nu niet! We sluiten altijd af in een restaurant (daardoor komt hij tot rust, bijzonder maar waar) Ging ook perfect. Daarna langs opa en oma die er ivm zeer zieke opa niet bij konden zijn. Ook hier geen problemen. Net nog even de playstation 2 van de vliering gevist. Joey had namelijk nieuwe buzzers gekregen (oude had hij een paar jaar gelden doorgeknaagd namelijk...ja je leest het goed )En vervolgens heb ik hem verslagen met Buzzen, op zich is het al bijzonder dat ik van hem kon winnen, maar nog bijzonderder is dat hij zomaar tegen zijn verlies kon! Kortom, die gozer maakt een groei door die is echt waanzinnig! Het is bijna alsof we een "normaal' kind hebben (zonder autisme)
Leliaardje
Geplaatst: 18-03-12 00:10
Wat heerlijk FE dat het alelmaal zo goed ging!! Oh en drie dagen naar Alice. Dat lijkt me ook wel heel gaaf. Alhoewel ik me af vraag of Giga dat vol zou houden .