Ben aan het zoeken naar een dubbelgebroken D trens, maar dat valt nog niet mee in de cm en dikte die ik wil hebben. Reed altijd met een watertrens, maar die ligt niet stabiel genoeg. Heb nu een kneveltrens ( die gebruik ik ook voor het springen) dubbelgebroken met zo'n rolletje in het midden. Het liefst zou ik die in D trens hebben. Vind een kneveltrens voor de dressuur gewoon niet mooi.
Eef_Bam
Geplaatst: 22-08-11 16:12
Eef: Die slipjas moet er bij jullie snel komen denk ik ! Helpt het niet om hem in de dressuur net wat meer lengte te geven? ik heb zaterdag een stukje van je proef gezien en hij was erg heet en werd ook heel kort in de hals, met halsstrekken gaf het gelijk al een veel meer ontspannen beeld .
EvelienH
Geplaatst: 22-08-11 16:15
Dat klopt inderdaad. Doordat hij zoveel spanning heeft moet je echt op de handrem rijden anders galopeerd hij helemaal constant aan. Hij is eigenlijk nooit meer kort in de hals, alleen in de proef. Hij wil alleen maar hard en het liefst alleen maar rondjes galoperen.
Jantine, zo'n Dynamic d-trens van Sprenger? Die zijn er in 14mm en 16mm, dus ook mooi dun voor de kleine mondjes.
Margriet_
Geplaatst: 22-08-11 16:16
Haha naar die vraag was ik idd ook benieuwd! Wij liepen de cross toen de Z van start ging en achter ons liepen een paar mensen en die de hele tijd: was dit TL nou of niet?? Nee, ah dan zal hij nu wel komen.
Hij had bij het springen trouwens ook alleen maar gewone peesbeschermers voor om en achter helemaal niks, dat vond ik iig al vreemd. Kon natuurlijk dat hij die daarna voor de cross nog om ging doen.
Deden wij met Ludger van Geert ook altijd. Springen met normale peesbeschermers en tussen door wisselen voor crossbeschermers Anders gooide die lambal alles eraf en met gewone peesbeschermers sprong ie wel goed.
daNiielle_
Geplaatst: 22-08-11 17:49
Joki: In een grotere rijbaan rijden is dan wel een goede oplossing, heb je inderdaad wat meer tijd om te denken. Evelien wat gaaf zeg!!
Vandaag even gesprongen met Tessa, het ging erg goed! Nouja, had alleen 1 kruisje staan hoor. Maar het ging erom dat ze netjes rustig bleef, en niet sterk werd. Ze bleef rustig, dat is al heel wat. Heel stiekem durf ik te denken dat we nu toch echt eindelijk de goede kant op gaan...
De oefencross van woensdag zit helemaal vol, dat hebben ze niet slecht gedaan aangezien het pas voor de eerste keer georganiseerd wordt. Moet om 15.30 met Perfect en 16.30 met Tessa.
Aangezien Corien niet komt hebben wij 1 stal over. Mochten er hier mensen zijn die een stal nodig hebben... je kunt zelf ook op hetzelfde terrein slapen aangezien wij een camping hebben
Hihi op stal lag er een mega spin in de prullenbak. Ben nog nooit zo snel de kantine uitgerent, maar hij lag er vandaag nog.... Heb dus gerent voor een dode spin...
Veel plezier met skeeleren Evony, je bent er wel fanatiek mee!
caro29
Geplaatst: 22-08-11 18:36
Hoi,
Vandaag weer lange dag op het werk gehad. Ik loop als een bejaarde want heb last van mijn knieen na de buitenrit van gisteren. Ik heb wel een vermoeden waar het allemaal over ging bij TL. Ik kan veel vragen bedenken maar denk niet dat hij antwoord geeft. Ik wissel ook van beschermers na het springen. Die van mij is super onvoorzichtig als zij haar CC boots omheeft en springschoenen. Verder wel bijgelezen maar geen puf om te reageren ivm migraine.
Laatst bijgewerkt door caro29 op 22-08-11 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Evony
Geplaatst: 22-08-11 18:46
daNiielle_ schreef:
Veel plezier met skeeleren Evony, je bent er wel fanatiek mee!
is goed voor je been spieren waardoor je houding in de cross weer beter wordt En het is nog eens goed voor je conditie
Al moet ik zeggen dat dit rondje niet zo lekker ging, ben helemaal rillerig nu en eerst maar eens een broodje en een banaan gegeten.
Mootje
Geplaatst: 22-08-11 19:39
Dan had je te weinig gegeten vooraf, Evony Ik heb ook nog skeelers in mijn berging. Al jaren niet opgestaan
Net deel 1 van mijn voorraadkast gehaald. Ik word altijd chagrijnig van boodschappen doen, maar bij de AH valt het best mee. Zeker op maandag en dinsdagavond. Prijzen vallen alles mee, ik had een volle kar voor 56 euro! De vergeten dingetjes moet ik mij weer even toe zetten om weer naar de winkel te gaan
Balen van je stofzuiger Mo Evony blijft fanatiek skeeleren. Ik ben daar zo niet geschikt voor. Ik kan niet remmen en woon boven aan een bult dus dat gaat nooit goed Danielle fijn dat Tessa rustig bleef